וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.9: סיטי הודיעה על החתמת רובן דיאס, עסקת עוסמאן דמבלה ליונייטד מתקרבת

הבלם חתם לשש שנים. ב"אס" טוענים: ברצלונה הסכימה למכור את שחקן הכנף תמורת 50 מיליון יורו ותשתמש בכסף כדי להשלים את רכישת דפאי

תקציר: אייאקס - ויטסה 1:2/באדיבות ספורט1

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על החתמתו של רובן דיאס. הבלם הפורטוגלי הגיע מבנפיקה ליסבון, חתם לשש שנים וילבש את החולצה מספר 3.

* פריז סן ז'רמן השאילה את השוער הצעיר מרצ'ין בולקה, לקרטחנה מליגת המשנה בספרד. הפולני בן ה-20 פתח העונה בהפסד של האלופה ללאנס והוא יחזור לבירת צרפת בתום העונה, אחרי שהאריך את חוזהו עד 2025.

* איינטרכט פרנקפורט רכשה מכרונינגן את שחקן הכנף איידין חרוסטיץ' (24), שנולד וגדל באוסטרליה ומחזיק גם באזרחות בוסנית. הוא נרכש תמורת מיליון יורו וחתם לשלוש שנים.

שמועות

* לפי "אס", עוסמאן דמבלה קרוב מאוד לעבור למנצ'סטר יונייטד. שחקן הכנף הצרפתי יעבור לשדים האדומים תמורת 50-60 מיליון יורו, ובכסף ברצלונה צפויה להשתמש כדי להשלים את רכישת ממפיס דפאי.

* סרג'יניו דסט הודיע לבאיירן מינכן שהוא לא מעוניין להצטרף, אחרי שכבר סיכם את כל תנאיו בברצלונה. המגן הימני של אייאקס יחתום בברצלונה עד 2025.

* סוכנו של לוקאס טוריירה הגיע למדריד כדי להיפגש עם ראשי אתלטיקו, והמו"מ בין הצדדים נמשך. ארסנל רוצה למכור את הקשר ולא להשאיל אותו, ואתלטיקו תעביר הצעה חדשה.

* ג'יידון סאנצ'ו הולך ומתרחק ממנצ'סטר יונייטד. לפי פבריציו רומאנו, "סאנצ'ו עדיין נחשב למועמד המוביל, אולם טרם הוגשה הצעה חדשה לדורטמונד. יונייטד כבר בודקת אפשרויות אחרות".

* לפי "מונדו דפורטיבו", ראפיניה עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי כחלק מעסקת אריק גרסיה. פפ גווארדיולה מעוניין בשחקן ומשוכנע שהוא מתאים לשיטה שלו.

* ביוון מדווחים שסרחיו אראוחו, החלוץ שמכבי תל אביב מנהלת עמו משא ומתן, הוצע לאחרונה לאולימפיאקוס, ושהיא שוקלת זאת בחיוב. הארגנטינאי בן ה-28 מוכר היטב לאולימפיאקוס מהתקופה בה שיחק בא.א.ק אתונה כמושאל מלאס פלמאס.

* לפי פבריציו רומאנו, ליון סיכמה עם מילאן על רכישתו של לוקאס פאקטה. הקשר הברזילאי יחתום לחמש שנים ביומיים הקרובים. בכל ייתכן שתיסלל את הדרך של חוסם עוואר לארסנל, שממשיכה במגעים עם ליון על רכישתו.

* בתקשורת הגרמנים מדווחים: באיירן מינכן פנתה לברייטון כדי לברר מה תג המחיר של המגן הימני טאריק למפטי. למפטי שעזב את צ'לסי בינואר נמצא "חזק על הכוונת" של הגרמנים.

* למרות שז'וזה מוריניו חייב לעשות רוטציות בסגל שלו למשחק גביע הליגה הערב מול צ'לסי, באנגליה מדווחים שדלה עלי שוב לא נכלל בסגל של טוטנהאם למשחק. עלי שיחק העונה רק שני משחקים (אחד בליגה ואחד באירופה) והוא ככל הנראה יעזוב את התרנגולים, השאלה לאן. בפורטוגל מדווחים שטוטנהאם עושה מאמצים גדולים לצרף את חלוץ בנפיקה, קרלוס ויניסיוס בן ה-25. הברזילאי שהגיע לבנפיקה בעונה שעברה ממונאקו כבש 18 שערי ליגה לנשרים.

* ב"גארדיאן" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה ממשית ראשונה לפורטו: 15 מיליון יורו עבור המגן הברזילאי אלכס טלס. הפורטוגלים דורשים 20 מיליון, אך כנראה שזה ייסגר איפה שהוא באמצע.

* ג'אנלוקה די מארציו טוען שפיורנטינה מנסה לשאול מהרטה ברלין את קשישטוף פיונטק חלוצה הפולני. פיונטק פרץ במדי גנואה, אך התקשה לשכנע במילאן וכעת בהרטה.

* סמי חדירה מסרב לעזוב את יובנטוס ומתנה את סיום דרכו במועדון בקבלת שכרו המלא. על פי דיווחים בצרפת, פריז סן ז'רמן מתעניינת בגרמני בן ה-33, אבל המחלוקת שלו עם יובנטוס מונעת כרגע מעבר שלו.

* פערים גדולים בין אינטר לטוטנהאם בנוגע למילאן שקריניאר. התרנגולים הציעו 30 מיליון ליש"ט על בלם נבחרת סלובקיה, אבל האיטלקים דורשים 60 מיליון ליש"ט. כרגע נראה שהמרחק גדול מדי בשביל פשרה, אבל ז'וזה מוריניו לוחץ על הנהלת טוטנהאם להשלים את העסקה.

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
ברצלונה תעמוד באולטימטום? דפאי/GettyImages

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד סיכמו על ההעברה של אנדראס פריירה, שיגיע לאיטליה בהשאלה לעונה. לנשרים, שישלמו יותר מחצי משכרו, תהיה אופציית רכישה בגובה 27 מיליון יורו בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully