וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 25 דקות והפסד לשון וייסמן במדי ויאדוליד, אתלטיקו מדריד שוב אכזבה

סוארס וחבריו שוב לא הצליחו לכבוש, והסתפקו ב-0:0 מול ויאריאל. שון וייסמן עלה כמחליף (65) ולא הצליח לעזור לויאדוליד שהפסידה 2:1 לאייבר על אף שהייתה ביתרון מספרי

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

שון וייסמן וקבוצתו ויאדוליד היו אלה שהוציאו לדרך את המחזור החמישי בליגה הספרדית, כשהפסידו היום (שבת) בביתם 2:1 לאייבר. אתלטיקו מדריד פגשה את ויאריאל למה שהיה אמור להיות קרב מסקרן, אבל הסתיים ב-0:0 שני רצוף לקולצ'ונרוס.

שחקני אייבר חוגגים. GettyImages
המתחרה של שון וייסמן. סרג'י גווארדיולה/GettyImages

ויאדוליד - אייבר 2:1

יותר מ-15 שנה לא הצליחה אייבר לנצח במגרשה של ויאדוליד. מעבר לכך, האורחת נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-73, אז הורחק פאפה דיופ בכרטיס צהוב שני במצב של 1:1 ובכל זאת המארחת האנמית לא הצליחה לנצח את המצב, ספגה בתוספת הזמן וירדה מנוצחת. שון וייסמן פתח על הספסל ועלה כמחליף בדקה ה-65 על חשבונו של סרג'י גווארדיולה, שהחטיא מהנקודה הלבנה בדקה ה-48. אייבר קיבלה פנדל אותו המירה ליתרון בדקה ה-29 משער של אסטבאן בורגוס. טוני וייה השווה עבור ויאדוליד בדקה ה-37, אך כאמור נכנעה לשער ניצחון של אייבר בתוספת הזמן מראשו של קווין רודריגש.

עוד בוואלה!

"שון וייסמן גרם לקורטואה להיות במיטבו. היו לו תשוקה ותעוזה"

לכתבה המלאה
ז'ואאו פליקס מול מריו, אתלטיקו מדריד מול ויאריאל. רויטרס
קרב קשה. פליקס מול ויאריאל/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 0:0

אתלטיקו מדריד ממשיכה לאכזב. אחרי השישייה המלהיבה שכבשה בבכורה של לואיס סוארס מול גרנאדה, הקולצ'ונרוס שוב לא הצילחו לכבוש וסיימו ב-0:0 שני רצוף. אחרי שחזרו מתוסכלים מהביקור אצל ווסקה שהסתיים ב-0:0, שחקני אתלטיקו לא הצליחו לכבוש גם מול הקבוצה של אונאי אמרי (יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית), שמתייצבת אחרי הרביעייה שספגה מברצלונה. לואיס סוארס שוב פתח בהתקפה של דייגו סימאונה, כשהוא לצד ז'ואאו פליקס, אבל במחצית הראשונה דווקא ויאריאל הגיעה למצבים המסוכנים יותר. בדקה ה-70 סימאונה ערך שלושה חילופים, והוציא את סוארס, קוקה וקוראה והכניס את את דייגו קוסטה, קראסקו ויורנטה. מיד לאחר מכן הוציא את ז'ואאו פליקס, והכניס את הקטור הררה. אתלטיקו הגבירה קצת קצב, והגיעה למצב נוח של קוסטה, אבל אחרי שלושה משחקים היא עם 5 נקודות בלבד.

משחקים נוספים

ולנסיה - בטיס 2:0
לבטיס: סרחיו קנאלס (19), כריסטיאן טייו (74)

ריאל סוסיאדד - חטאפה 0:3
לסוסיאדד: מיקל אויארסבאל (28, פנדל), מיקל מרינו (79), פורטו (81)

אלצ'ה - ווסקה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully