וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי תסתכן בהפסד טכני? הסרייה A: המשחק מול יובנטוס ייערך כמתוכנן

ההדבקה ההמונית נמשכת, וגם בשני המועדונים התגלו נשאים. נאפולי טענה שהרשויות מנעו ממנה להמריא, בהתאחדות ביקשו הוכחות

תקצירי הליגה הגרמנית/באדיבות ספורט1

למרות הדיווחים האפשריים על דחייה, המשחק בין יובנטוס לנאפולי שאמור להתקיים הערב (ראשון, 21:45) בסרייה A אמור להתקיים במועדו המתוכנן. בשני המועדונים התגלו מקרים של שחקנים ואנשי צוות שנמצאו חיוביים לקורונה, ובנוסף נאפולי דיווחה שהרשויות לא מאפשרות לה להמריא לטורינו, אולם הסרייה A דחתה את הטענות, ביקשה מנאפולי להציג הוכחות והבהירה לה שהמשחק יתקיים כסדרו. אם נאפולי לא תמריא הבוקר לטורינו לקראת המשחק בערב, היא תסתכן בהפסד טכני.

נאפולי הביסה במחזור הקודם 0:6 את גנואה, אבל בימים הבאים התגלו אצל היריבה 22 אנשים חיוביים לקורונה, חלק מהם שחקנים שהיו על המגרש. מאז יום חמישי החלו להתגלות מקרים חיוביים גם בנאפולי. הראשון היה פיוטר ז'לינסקי ומהבדיקות האחרונות עולה שגם אליף אלמאס נדבק. ההערכות הן שזוהי רק תחילתה של רשימה שתלך ותתארך.

אצל היריבה יובנטוס, כל שחקני הסגל נכנסו לבידוד אחרי שהתגלה ששני עובדים של המועדון חיוביים לקורונה. "לא מדובר בשחקנים או בחברים בצוות המקצועי, אבל אנחנו פועלים לפי ההנחיות", נכתב בהודעה רשמית של המועדון, "כל שחקני הסגל נכנסו לבידוד והמועדון נמצא בקשר רציף עם מערכת הבריאות".

פיוטר ז'לינסקי שחקן נאפולי. רויטרס
החיובי הראשון, אבל לא האחרון. ז'לינסקי/רויטרס

גם באטאלנטה התגלו בימים האחרונים מקרים של הדבקות בקורונה, אבל ההתפרצות החמורה ביותר היא כאמור בגנואה. 22 נדבקים, מהם 17 שחקנים. המשחק של הרוסובלו נגד טורינו, שהיה אמור להתקיים הערב, כמובן נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully