וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם השפילה 1:6 את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד

פרננדש כבש בפנדל (2), אבל אנדומבלה (4), סון (7 ו-37), קיין (20 ו-79 בפנדל) ואורייה (51) הפכו וקבעו השפלה ענקית. מרסיאל הורחק (28)

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 6:1/ספורט 1

המחזור הרביעי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ובענק כשטוטנהאם דרסה והשפילה את מנצ'סטר יונייטד עם 1:6 באולד טראפורד.

מחזיקת הגביע ארסנל ניצחה 1:2 את שפילד יונייטד ואילו וולבס גברה 0:1 על פולהאם. במשחקים שפתחו את היום ווסטהאם הביסה את לסטר סיטי 0:3 וסאות'המפטון ניצחה את ווסט ברומיץ' 0:2.

יונג מין סון שחקן טוטנהאם עם הארי קיין. רויטרס
סון חוגג עם קיין את המהפך/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 6:1

וואוו איזו השפלה ענקית באולד טראפורד. השדים האדומים קרסו, נרמסו והובסו בבית על ידי טוטנהאם, שעוד הייתה יכולה בקלות להגדיל את התוצאה בצורה משמעותית. השדים האדומים עם תצוגה הגנתית אומללה (הארי מגווייר שוב היה החלש מכולם) וחטפו כבר 11 שערים אחרי שלושה מחזורים כשהם עם 3 נקודות בלבד, וגם הן בעזרת שיפוט די אוהד במשחק האחרון מול ברייטון. מנגד, טוטנהאם של ז'וזה מוריניו חגגה ביום חמישי עם 2:7 קליל מול מכבי חיפה והערב המשיכה במומנטום ונראה שפגרת הנבחרות לא באה לתרנגולים בעיתוי מוצלח. הם עם 7 נקודות מ-12 אחרי הניצחון הזה.

דקה 2: שער! יונייטד קיבלה פנדל כבר אחרי 30 שניות כשדבינסון סאנצ'ס הכשיל את אנתוני מרסיאל ברחבה. ברונו פרננדש בעט וקבע 0:1 למארחת.

דקה 4: שער! אוי, ההגנה של יונייטד מביכה. מגווייר נגח רע ומשום מה תפס את לוק שואו והפיל אותו מול הלחץ של לאמלה וזה הגיע לאנדומבלה, שבעט פנימה את ה-1:1.

דקה 7: שער! איזה מהפך בזק. קיין הוכשל על ידי מגווייר וחידש מהר את המשחק עם מסירת עומק לסון, שפרץ קדימה ועם רגל שמאל בעט עם המון רגש פנימה את ה-1:2 של טוטנהאם.

דקה 25: סון נשלח לעומק עם כדור מעולה ונשאר לבד מול דה חאה, אבל לא השתלט על הכדור כמו שצריך וממש מסר אותו לדה חאה.

דקה 26: אורייה נכנס לרחבה, עבר את השומר שלו ובעט מימין לא מספיק חזק ומדויק ודה חאה הדף.

דקה 28: כרטיס אדום! מנצ'סטר יונייטד בעשרה שחקנים אחרי שמרסיאל חבט בצווארו של לאמלה וספג אדום ישיר.

דקה 30: שער! אוי ואבוי, ההגנה של יונייטד לא מפסיקה עם השטויות. דה חאה מסר לבאי, שהעביר את זה ישירות לטוטנהאם. סון העביר רוחב לקיין, שבעט בקלות פנימה את ה-1:3.

דקה 38: שער! אורייה העביר מסירת רוחב מימין בין הרגליים של מגווייר, זה הגיע אל סון שהשחיל את זה בין הרגליים של דה חאה וזה 1:4 לטוטנהאם. יונייטד מתפרקת.

דקה 40: זאת הפעם הראשונה שמנצ'סטר יונייטד סופגת רביעייה במחצית אחת בפרמיירליג וזה המשחק ה-1,079 שלה בליגה.

דקה 51: שער! הויביירג הכניס מסירת עומק נהדרת בנגיעה לאורייה, פוגבה איחר בסגירה והמגן מחוף השנהב בעט מימין אל הפינה הרחוקה, 1:5 ענק לטוטנהאם.

דקה 79: שער! פול פוגבה גלש בצורה שטותית ברחבה וגרם לפנדל. הארי קיין בעט פנימה וזה כבר 1:6 לטוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד מושפלת.

הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה יהיה איתו ועם חבריו להגנה? מגווייר/רויטרס
לוח התוצאות אחרי ה-1:6 של טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איזה ערב מביך ליונייטד/רויטרס
שחקני ארסנל חוגגים עם ניקולא פפה. רויטרס
נכנס בדקה ה-58 וכבש בדקה ה-64. ניקולא פפה/רויטרס

ארסנל - שפילד יונייטד 1:2

התותחנים שכחו מההפסד לליברפול והתקדמו למקום הרביעי עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים עד כה, בעוד היריבה נותרה ללא נקודות אבל יכולה להתנחם לפחות בשער ראשון העונה. שפילד יונייטד החזיקה מעמד במשך שעה, עד שדאבל-פס בצד ימין פירק את ההגנה והקטור ביירין בישל לבוקאיו סאקה שנגח פנימה מקרוב בדקה ה-61. שלוש דקות לאחר מכן שלח המגן את המחליף ניקולא פפה, שדהר בצד ימין וסיים עם בעיטה שטוחה בשמאל אל הרשת. דייויד מקגולדריק צימק בדקה ה-83 וקטע לאורחת 353 דקות בלי שער.

שחקני ווסטהאם חוגגים. GettyImages
עצרו את המוליכה. שחקני ווסטהאם חוגגים על חשבון לסטר/GettyImages

לסטר סיטי - ווסטהאם 3:0

אחרי הניצחון הענק על מנצ'סטר סיטי במחזור הקודם, בלסטר סיטי - מוליכת הפרמיירליג ערב המחזור שניצחה בכל שלושת המשחקים הראשונים של העונה - קיוו להמשיך את המומנטום גם מול ווסטהאם, אך לפטישים היו תוכניות אחרות, בטח אחרי ה-0:4 הגדול על וולבס במחזור הקודם. ווסטהאם פתחה את ההתמודדות נהדר כשעלתה על לוח התוצאות כבר בדקה ה-14. ארון קרסוול דהר באגף והגביה לרחבה, מיקייל אנטוניו התרומם ונגח לרשת את היתרון של קבוצתו. קרסוול בישל גם את השני, כששלח את פאבלו פורנאלס בכדור ארוך וספק אם אפשרי בדקה ה-34. הספרדי סיפק נגיעה עוצרת נשימה בכדור והמשיך כל הדרך לשער עד שכבש מקרוב. את התוצאה חתם ג'ארוד בואן הצעיר, שקיבל מסירה גדולה מפורנאלס וכבש מקרוב בדקה ה-83. שער מצמק של הארווי בארנס נפסל בתוספת הזמן.

משחקים נוספים

וולבס - פולהאם 0:1
לוולבס: פדרו נטו (59)

סאות'המפטון - ווסט ברומיץ' 0:2
לסאות'המפטון: מוסא ג'נפו (41), אוריול רומאו (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully