וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.10: אדינסון קבאני סיכם במנצ'סטר יונייטד, צפוי לחתום לשנתיים

האורוגוואי אמור לחתום עד יום שני. קומאן שולח רמזים לדמבלה, נשיא ליון דחה את ההצעות על עוואר, פ.ס.ז' נחושה להחתים את דלה עלי. ארבע קבוצות בעקבות אומטיטי, דאלוט יעבור בהשאלה למילאן

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

העברות

* עסקת ההשאלה של בורחה מאיורל מריאל מדריד לרומא נסגרה אמש באופן רשמי. השחקן ישחק באולימפיקו בשנתיים הקרובות.

* ברנטפורד הודיעה על החתמתו של שחקן נבחרת הנוער של גרמניה, ויטלי ג'נלט, מבוכום לארבע שנים.

* נאפולי השאילה לשנתיים לאיינטרכט פרנקפורט את החלוץ אמין יונס, עם אופציית רכישה. הגרמני בן ה-27 לא הירבה לשחק במדי נאפולי, וב-27 ההופעות שלו בשנתיים כבש ארבעה שערים ובישל שלושה.

שמועות

* אדינסון קבאני סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד והוא צפוי לחתום במדיה לשנתיים - כך על פי דיווח באורוגוואי שהתפשט כאש בשדה קוצים גם בממלכה. החלוץ בן ה-33 אמור להגיע לאנגליה הלילה או מחר בבוקר כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום. הוא יגיע ללא תמורה אחרי שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בקיץ.

* מי שככל הנראה לא יגיע למנצ'סטר יונייטד הוא עוסמאן דמבלה, שיונייטד דרשה לקבל אותו רק בהשאלה, וברצלונה סירבה ודרשה עסקת מכירה. מאמן ברצלונה רונלד קומאן התייחס היום למצב של הצרפתי: "הוא שחקן של ברצלונה. העתיד שלו תלוי רק במה שהוא חושב. לא שוחחתי איתו על העתיד שלו. נראה. אני רוצה שיהיו פה שחקנים שמחים. אם הם לא שמחים כי הם לא משחקים, הם יכולים לדבר איתי. יש לנו הרבה שחקנים כישרוניים בחלק הקדמי. אם לא יקרה כלום, אני בונה עליו ויהיו לנו אפשרויות".

* עוד מקומאן על מצב הרכש של ברצלונה: "אני מקווה מאוד שנצליח להחתים את אריק גרסיה".

* בצרפת טוענים: נשיא ליון הודיע שהוא קוטע את המשאים ומתנים על שני כוכבי הקבוצה, וגם ממפיס דפאי וגם חוסם עוואר לא יעזבו הקיץ את ליון ויישארו לפחות עונה נוספת. כידוע, שני השחקנים היו מבוקשים על ידי מספר קבוצות צמרת, כולל ארסנל וריאל מדריד (עוואר) וברצלונה (ממפיס).

* בטלגרף מדווחים כי למרות שטוטנהאם דחתה כבר שתי הצעות מצד פריז סן ז'רמן על דלה עלי, באלופת צרפת נחושים להחתים את החלוץ ומתכוונים להציע לתרנגולים הצעה נוספת. על פי הדיווח בקבוצה של תומאס טוכל סימנו את דלה עלי בראש רשימת הרכש של הקבוצה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 2.10: באיירן וצ'לסי סיכמו על העברת האדסון אודוי

לכתבה המלאה
שחקן ליון חוסם עוואר. GettyImages
זידאן אוהב אותו. עוואר/GettyImages

* באיטליה מדווחים: יובנטוס תנסה למכור את דוגלאס קוסטה, כדי שתוכל לרכוש את פדריקו קייזה. מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן מתעניינות בברזילאי.

* במונדו דפורטיבו טוענים כי באיירן מינכן צפויה להשלים בקרוב את רכישתו של מארק רוקה מאספניול תמורת 15 מיליון יורו, כשלפי הדיווח הסכום צפוי לגדול.

* לוקאס טוריירה נחת במדריד לקראת ההצטרפות לאתלטיקו. הקולצ'ונרוס ישאלו את קשר ארסנל, כולל אופציית רכישה בת 20 מיליון יורו.

* סמואל אומטיטי יעזוב את ברצלונה - בין אם בעסקת מכירה או בהשאלה, כך לפי "ספורט". ארבע המועמדות שעל הפרק כרגע: ראן, ליון, רומא ונאפולי.

* מנצ'סטר יונייטד צפויה להשאיל את דיוגו דאלוט למילאן, לאחר ששיחק 35 פעמים בלבד בכל המסגרות מאז שצורף ב-2018.

* לפי "ספורט", ז'אן-קלייר טודיבו קרוב לפולהאם. הקוטג'רס ישלמו לברצלונה כ-18 מיליון יורו עבור הצרפתי הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully