וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.10: באיירן וצ'לסי סיכמו על העברת האדסון אודוי

עודכן לאחרונה: 2.10.2020 / 19:36

בגרמניה מדווחים שאלופת אירופה תשאל את הקיצוני לעונה עם מחויבות לרכוש אותו. שפילד יונייטד רכשה את ריאן ברוסטר

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

העברות

* שפילד יונייטד השלימה את הרכש היקר ביותר בתולדותיה כשרכשה את ריאן ברוסטר מליברפול תמורת 23.5 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-20 חתם לחמש שנים בבראמל לייון.

* בנפיקה הודיעה כי שלחה את קרלוס ויניסיוס בהשאלה לטוטנהאם, שתשלם 3 מיליון יורו כעת על החלוץ בן ה-25 ותחזיק באופציית רכישה ב-45 מיליון יורו. ז'וזה מוריניו אמר אמש: "אני מקווה שתשאלו אותי רק שעסקאות נסגרות. אני רוצה לכבד את בנפיקה ואת השחקן, תשאלו אותי את השאלה הזו בהמשך".

* לסטר סיטי השלימה את רכישתו של ווסלי פופאנה מסנט אטיין, תמורת 35 מיליון יורו ובונוסים נוספים בגובה 5 מיליון. הבלם הצרפתי, 19, חתם לחמש שנים במדי השועלים.

* אתלטיק בילבאו הודיעה שהגיעה לסיכום עם טורינו על רכישתו של הקשר אלכס ברנגור. השחקן בן ה-25 יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום לארבע עונות.

* ווסטהאם רכשה מסלביה פראג את המגן הימני ולדימיר צופאל. הצ'כי בן ה-28 עלה לפטישים 6 מיליון יורו.

* החלוץ לואיס סוארס, שהיה על הכוונת של לא מעט קבוצות בספרד, נמכר מווטפורד לגרנאדה תמורת 7 מיליון יורו. הקולומביאני בן ה-22 הרשים בעונה שעברה, כששיחק כמושאל בריאל סראגוסה וכבש 19 שערים בליגת המשנה בספרד.

* כריסטיאן בנבנטה הושאל מפירמידס המצרית לאנטוורפן הבלגית ולא בטוח שאלו חדשות טובות לליאור רפאלוב שמשחק בעמדה דומה. קשרה ההתקפי של נבחרת פרו כבר שיחק בעבר בהצלחה גדולה בשרלרואה והוא מוערך מאוד בבלגיה. בנבנטה בן ה-26 הושאל תמורת 850 אלף יורו ולאנטוורפן אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* העולה החדשה לסרייה A, קרוטונה, רכשה מלצ'ה את הקשר האחורי יקופו פטריצ'יונה. המחיר: 1.5 מיליון יורו, אורך החוזה: 4 שנים.

* מאריוס וולף הושאל מבורוסיה דורטמונד לפ.צ. קלן לעונה אחת. הקשר ההתקפי הושאל בעונה שעברה להרטה ברלין ויבלה גם את הנוכחית מחוץ לקבוצת האם שלו.

שמועות

* בגרמניה מדווחים כי הושגה התקדמות משמעותית בין באיירן מינכן לצ'לסי בנוגע להעברתו של קאלום האדסון אודוי. על פי הדיווח, הושג סיכום לפיו הקיצוני יושאל לבאיירן לעונה אחת עם מחויבות לרכוש אותו.

* ארסנל ואתלטיקו מדריד הגיעו לסיכום לגבי לוקאס טוריירה שהושאל מצפון לונדון לבירת ספרד עם אפשרות לרכישה. עם זאת, אתלטיקו צריכה קודם "להיפטר" משחקן אחד לפני שהיא תוכל לצרף את טוריירה. שני השחקנים שצפויים לעזוב הם הקטור הררה ותומא למאר.

* מנצ'סטר יונייטד סימנה את לוקאס אוקמפוס כתכנית הגיבוי שלה למקרה שלא תצליח לצרף את עוסמאן דמבלה מברצלונה.

* אנדראס פריירה עבר בדיקות רפואיות באיטליה, רגע לפני שהמעבר שלו ממנצ'סטר יונייטד ללאציו יוצא לפועל. הקשר הברזילאי, שכבר הושאל בעבר לגרנאדה ו-ולנסיה הספרדיות, יעבור גם לרומאים בהשאלה עד סיום העונה.

* ארסנל שנואשת להכניס (או לפחות לחסוך) כסף כדי לצרף שחקנים חדשים, כנראה הבינה שהיא לא תצליח למכור את לוקאס טוריירה ולפי התקשורת הבריטית, היא תסכים להשאיל אותו לאתלטיקו מדריד. ההערכות הן שאופציית הרכישה של הקולצ'ונרוס תנוע סביב 25 מיליון ליש"ט.

* ב"לאקיפ" מדווחים: ארסנל ופריז סן ז'רמן מנהלות מאבק איתנים על חוסאם עוואר, קשרה המצוין של ליון שבכל מקרה יעזוב עד סגירת מועד חלון ההעברות.

* שוער באיירן מינכן סוון אולרייך קרוב להמבורג. השוער צפוי להימכר ב-2 מיליון יורו ואלכסנדר נובל יהפוך לשוער השני בבאיירן.

* סאות'המפטון צפויה לרכוש את קשר ברסט איברהימה דיאלו תמורת 12 מיליון ליש"ט.

* ראן במשא ומתן מתקדם עם יובנטוס על צירופו של הבלם דניאלה רוגאני בהשאלה תמורת 1.5 מיליון יורו.

* בורחה מיוראל יצטרף לרומא בהשאלה עם אופציה לרכישה וההודעה צפויה לצאת עוד היום.

* אקס מכבי חיפה אדריאן סילבה יעבור מלסטר לסמפדוריה. רונאלדו ויירה צפוי לעזוב את סמפדוריה ולהצטרף לוורונה.

* ראג'ה נאינגולן צפוי לחזור לקליארי אחרי שסיכם שם עד יוני 2023. עכשיו הקבוצה אליה הושאל בעונה החולפת נמצאת במו"מ עם אינטר וצפויה להשלים אותו בסוף השבוע.

* רומא תגיש למנצ'סטר יונייטד הצעה חדשה על כריס סמולינג היום במטרה לסגור סוף סוף את חזרתו.

* מתאו דרמיאן יעבור היום בדיקות רפואיות באינטר לפני שישלים את המעבר מפארמה תמורת 2.5 מיליון יורו. אינטר עדיין מעוניינת לשאול גם את מרכוס אלונסו מצ'לסי אם הבלוז יסכימו להעביר אותו בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully