וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'י רוברטו: "אחרי התבוסה מול באיירן מינכן הבנו שאנחנו לא מגיעים טוב למשחקים"

המגן שכבש במהלך ה-0:3 על סלטה ויגו ניסה להסביר מה עומד מאחורי הנחישות שהראו חבריו שניצחו למרות חיסרון מספרי. קומאן: "שיחקנו עם משמעת"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

לאחר קיץ סוער בו ייצרו בעיקר כותרות שליליות, פתחה ברצלונה את עונת 2020/21 עם שני ניצחונות וללא שערי חובה, כשהניצחון אמש (חמישי) 0:3 על סלטה ויגו בבלאידוס, היה ניצחון החוץ הראשון של הקטלאנים על הקבוצה ממחוז גליסיה מאז מאי 2015. השחקנים של רונאלד קומאן עלו ליתרון מהיר מרגלי אנסו פאטי, אך איבדו את קלמון לנגלה בצהוב שני בדקה ה-42. על אף זאת, הצליחו האורחים לכבוש עוד שני שערים (אולאסה עם שער עצמי בדקה ה-51 וסרג'י רוברטו בתוספת הזמן) בדרך לפתיחת עונה חלקה בליגה.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן אמר בסיום: "אני מאוד גאה בקבוצה על המשחק היום. עבדנו טוב מאוד ושיחקנו עם משמעת כשהיינו חסרים שחקן אחד בעקבות ההרחקה. אנחנו עושים עבודה טובה והתוצאות שהשגנו עד כה גורמות לי להרגיש שאנחנו בדרך הנכונה". על שיתוף הפעולה בין אנסו פאטי לליאונל מסי: "שניהם היו טובים מאוד, כמו שאר הקבוצה. מסי עשה המון עבודה בלי הכדור".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. GettyImages
גאה בשחקנים. רונאלד קומאן/GettyImages

כובש השער השלישי לברצלונה סרג'י רוברטו: "אני מרוצה מהשער שכבשתי, אבל הכי חשוב זה שהקבוצה ניצחה. זה היה חשוב לנו להראות שאפתנות ושהקבוצה נלחמת. שיחקנו בחיסרון מספרי אבל אפשר היה לראות שאנחנו מאוחדים. אחרי ה-8:2 מול באיירן מינכן בטורניר סיום העונה של ליגת האלופות הבנו שאנחנו לא מגיעים טוב למשחקים. עבדנו על זה בקדם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully