וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חיבוק עם שחקנו החולה: דייגו מראדונה ייבדק לקורונה

ניקולס קונטין שנדבק בנגיף צולם מחבק את מאמן חימנסטיה במשחק הכנה. מראדונה עונה לעיתונאים על מסיכת "באז שנות אור"

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

דייגו מראדונה יעבור מחרתיים (שני) בדיקת קורונה, לאחר שהתברר כי אחד משחקניו בחימנסטיה נדבק בנגיף. מדובר בניקולס קונטין, ובארגנטינה חוששים כעת שמא החלוץ הדביק את מאמנו, כשחיבק אותו במהלך משחק האימון מול סן לורנצו ביום רביעי.

"ניקולס מרגיש טוב, הוא יישאר בבידוד", מסרו מחימנסיה. גם אריק ראמירס, שנסע איתו באותו רכב לאצטדיון ביום רביעי, נכנס לבידוד.

מראדונה, שיחגוג את יום הולדתו ה-60 בסוף החודש, נעדר מהאימונים האחרונים של חימנסיה, שמנסה למצמם את פעילותו בזמן הקורונה. "דייגו לא בא עם ניקולס במגע ליותר מ-15 דקות", אמר אחד מרופאיו של שחקן העבר האגדי. "כרגע אין סכנה, הוא לא מראה סימנים ואין לו סימפטומים, אבל בכל זאת נבצע בדיקה ביום שני".

מראדונה דווקא הופיע למשחק מול סן לורנצו עם מסיכה שגרמה לרבים ברשת ללגלג עליו ולהשוות אותו לבאז שנות אור מ"צעצוע של סיפור".

עוד בוואלה!

אחרי טיאגו אלקנטרה: גם סאדיו מאנה נמצא חיובי לקורונה

לכתבה המלאה

"יצאתי מהבית עם מסיכה בה משתמשים גם רופאים", כתב שחקן העבר בחשבון האינסטגרם שלו. "עשיתי זאת מתוך מחויבות וכבוד לאנשים שמתו מקורונה, ואנשים בוגרים ואנשי תקשרות לגלגו עלי. חלק מהעיתונאים צחקו עלי, בזמן שהם לא דואגים לעצמם. האנשים האלה צוחקים עלי, אבל אז, כשמדברים על מספרי המתים, הם מזועזעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully