וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי טיאגו אלקנטרה: גם סאדיו מאנה נמצא חיובי לקורונה

כוכב ליברפול סובל מתסמינים קלים ויחמיץ את אסטון וילה. קלופ חושש מפגרת הנבחרות: "צריך להחזיר את כולם בצורה הכי מהירה ובטוחה"

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

אחרי טיאגו אלקנטרה, ליברפול הודיעה על נדבק חדש בקורונה: סאדיו מאנה. הכוכב הסנגלי נמצא בבידוד לאחר ש"סבל מתסמינים קלים, אבל מרגיש טוב", ויחמיץ את משחק הליגה מול אסטון וילה ביום ראשון, לפני הפגרה הבינלאומית. לדרבי מול אברטון ב-17 באוקטובר הוא אמור להיות כשיר. למשחק מול ארסנל בגביע הליגה באמצע השבוע כלל לא התלבש, לאחר ששיחק מול התותחנים במסגרת הליגה.

יורגן קלופ הביע חשש מכך שיצטרך לשחרר רבים משחקניו לפגרת הנבחרות, לפני חידוש המשחקים והעומס הצפוי על האלופה: "אני לא רוצה להישמע חסר כבוד על איך מדינות אחרות עושות את זה, אני יודע רק איך אנחנו מתמודדים עם המצב. אני קצת מודאג. אנחנו שולחים את השחקנים ואז יש לנו משחק בשבת, והם הגיעו מפרו, למשל, ביום חמישי או שישי. חייבים לוודא שמחזירים את השחקנים הביתה בצורה הכי מהירה ובטוחה שיש".

שחקן ליברפול סאדיו מאנה. רויטרס
נתראה אחרי הפגרה. מאנה/רויטרס

אשר לכדורגל, מנג'ר האלופה אופטימי: "אנחנו חייבים לתקוף את התואר השנה ולהשתפר, כי קבוצות אחרות השתפרו. כל קבוצה עשתה קיץ טוב, כולל אסטון וילה ואברטון. אנחנו יודעים שנצטרך לעשות צעדים גדולים קדימה ולשחק ברמה הגבוהה ביותר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully