וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אסטון וילה השפילה את ליברפול עם 2:7 מדהים

טירוף בוילה פארק: אולי ווטקינס שעד היום טרם כבש בפרמיירליג כבש שלושער (4, 22 ו-39), ג'ון מקגין (35), רוס בארקלי (55) וג'ק גריליש (66 ו-75) הצטרפו גם הם לחגיגה. מוחמד סלאח צימק פעמיים

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 2:7/ספורט 1

האלופה הגיעה מושלמת הערב (ראשון) לוילה פארק ולקחה בחשבון שאולי מאזנה המושלם לא יישמר, אך לא היא - וככל הנראה אף אחד - לא חשב שהמשחק יתפתח כפי שהתפתח. 2:7 הביסה אסטון וילה את ליברפול, במשחק שלא יישכח הרבה זמן, כשעל הדרך השיגו השחקנים של דין סמית' ניצחון ראשון על המייטי רדס מאז ספטמבר 2014. הרבה שיאים נשברו היום בבירמינגהאם, ויחד עם השישייה שחטפה מנצ'סטר יונייטד מטוטנהאם, נראה שזה אחד ממחזורי הפרמיירליג המוטרפים ביותר שחזינו בהם בשנים האחרונות.

אולי ווטקינס הוא אחד הסיפורים הגדולים של המשחק. החלוץ שהגיע מברנטפורד לא כבש עד הערב בפרמיירליג, כשבדקה ה-22 הוא כבר היה עם צמד: בדקה הרביעית נהנה מבישול של ג'ק גריליש לאחר שזה חטף כדור לאדריאן, כשאת השני כבש מבישול נוסף של גריליש (היו לו שלושה כאלה הערב). מוחמד סלאח החזיר את האורחת למשחק (33), אך שש דקות לאחר מכן הגיע ג'ון מקגין שכבש את השלישי ובדקה ה-39 השלים ווטקינס שלושער - ואנחנו רק במחצית הראשונה. רוס בארקלי (55) וגריליש (66 ו-75) הצטרפו גם הם לחגיגה כששער נוסף של סלאח לא מנע מליברפול להיות האלופה השנייה שסופגת שביעייה מאז ארסנל ב-1953, וראשונה שהמייטי רדס סופגים מאז 1963 - אז הובסו באותה תוצאה בידי טוטנהאם.

הרכב אסטון וילה: אמיליאנו מרטינס, מאט טארגט, טיירון מינגס, אזרי קונסה, מאטי קאש (אחמד אלמוחמדיף 80), רוס בארקלי, דגלאס לואיז (מרבלוס נקמבה, 80), ג'ון מקג'ין, ג'ק גריליש, אולי ווטקינס, טרזגה (ברטרן טראורה, 87).

הרכב ליברפול: אדריאן, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג'ו גומס (קרטיס ג'ונס, 61), וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, פביניו, ג'ורג'יניו ויינאלדום, נאבי קייטה (טאקומי מינאמינו, 46), דיוגו ז'וטה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו (ג'יימס מילנר, 68).

שחקנה של ליברפול דיוגו ז'וטה. רויטרס
משחק בלהות של האלופה. דיוגו ז'וטה/רויטרס
שחקן אסטון וילה אולי ווטקינס. GettyImages
כבש שלושער מדהים, כשעד הערב טרם כבש בפרמיירליג. ווטקינס/GettyImages
שחקנה של אסטון וילה רוס בארקלי. רויטרס
חגיגה בוילה בפארק. רוס בארקלי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: גול! אסטון וילה עולה ל-0:1: אדריאן טעה בגדול ומסר כדור לג'ק גריליש היריב. שחקן וילה מצא את ווטקינס שגלגל פנימה בקלילות את שער היתרון של המארחת.

דקה 19: שוער אסטון וילה אמיליאנו מרטינס ניפק טעות דומה לזו שהובילה לשער שספג אדריאן בצד השני, כשמסר כדור להתקפת ליברפול, אך נאבי קייטה נבלם ברגע האחרון לפני שהספיק להעניש את המארחת.

דקה 22: גול! אסטון וילה עולה ל-0:2: כדור עומק של גריליש שוב מצא את אולי ווטקינס שפרץ לרחבה, חתך למרכז ושלח כדור אדיר לחיבורים של אדריאן שלא יכול היה להושיע.

דקה 28: דיוקו ז'וטה חלף על פני שחקן הגנה והקפיץ באמנות לכיוון החיבורים כדור שחולץ בקצות האצבעות על ידי מרטינס.

דקה 33: גול! ליברפול מצמקת ל-2:1: דיוגו ז'וטה הכניס כדור לנאבי קייטה שנבלם, כשעל הריבאונד עט מוחמד סלאח ששלח את הכדור פנימה והחזיר את חבריו למשחק.

דקה 35: גול! אסטון וילה עולה ל-1:3: כדור קרן עלה ומצא את ג'ון מקגין שניסה בעיטה מהאוויר מחוץ לרחבה. הכדור שנבעט פגע בדרך בוירג'יל ואן דייק, הטעה את אדריאן ונכנס פנימה.

דקה 39: גול! אסטון וילה עולה ל-1:4: כדור עומק מצא את טרזגה שהספיק ליישר אותו לרחבה לפני שיצא החוצה. הכדור הגיע לאולי ווטקינס שכבש את השלישי שלו במשחק - ואי פעם בליגה האנגלית. מדהים.

דקה 55: גול! 1:5 לאסטון וילה! רוס בארקלי ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, כשהכדור שלו פגע בדרך בשחקן הגנה, עלה מעל אדריאן ונחת ברשת.

דקה 60: גול! ליברפול מצמקת ל-5:2: רוברט פירמינו מצא ברחבה את המצרי שכבש את השני שלו במשחק.

דקה 66: גול! אסטון וילה עולה ל-2:6: ג'ק גריליש ניסה לבעוט, אך הכדור שלו שוב פגע בשחקן - הפעם פאביניו - ושוב הטעה את אדריאן ונכנס פנימה.

דקה 75: גול! אסטון וילה עולה ל-2:7: ג'ק גריליש נשלח בכדור עומק נהדר על ידי ג'ון מקגין וכבש את השני שלו במשחק ואת השביעי של המארחת!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully