וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד חזרה לפסגה לאחר 0:2 בחוץ על לבנטה

עודכן לאחרונה: 4.10.2020 / 21:38

ויניסיוס הלוהט העלה את הבלאנקוס ליתרון (16), בנזמה קינח (95) והאלופה בפסגה למרות שבאמתחתה משחק חסר. 0:2 לאוסאסונה על סלטה

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

המחזור החמישי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. האלופה ריאל מדריד חזרה לפסגה לאחר שגברה בחוץ 0:2 על לבנטה, בעוד אלאבס השיגה ניצחון ראשון העונה כשגברה 0:2 על אתלטיק בילבאו. במשחק שפתח את משחקי היום ניצחה אוסאסונה 0:2 את סלטה ויגו, לאחר מכן קאדיס וגרנאדה נפרדו ב-1:1.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. GettyImages
כבש את שערו הראשון העונה. בנזמה/GettyImages

לבנטה - ריאל מדריד 2:0

הבלאנקוס פתחו את העונה לא בשיא היכולת, אך גם כשהם לא בשיא כושרם, רשמו השחקנים של זינדין זידאן ניצחון שלישי ברציפות ועלו לראשונה העונה למקום הראשון בלה-ליגה. ויניסיוס הלוהט כבש את הראשון של האורחת כבר בדקה ה-16 לאחר שנותר ללא שמירה ושלח באמנות כדור נהדר לבין החיבורים של אייטור פרננדס. לבנטה הייתה קרובה להשוות בדקה ה-31, אך נגיחה של ניקולה ווקצ'ביץ' נעצרה רק במשקוף של קורטואה. ריאל מדריד הייתה קרובה מאוד להשיג את השני, אך החמיצה ממצבים קורצים בפתיחת המחצית השנייה, וכמעט נענשה על כך כשבעיטה של חורחה מיראמון פגעה בקאסמירו וכמעט חדרה לשער - אך קורטואה חילץ ברגע האחרון עם הרגל. בתוספת הזמן בנזמה נשלח לבדו מול פרננדס וכבש את שערו הראשון העונה, 0:2 לאלופה בסיום.

הרכב לבנטה: אייטור פרננדס, אניס בדרי, חוסה קמפניה, קרלוס קלרק, מיקאל מלסה (נמניה ראדויה, 73), חורחה מיראמון, חוסה מוראלס (דניאל גומס, 69), סרחיו פוסטיגו, רוג'ר מרטי (גונסאלו מלרו, 55), רובן וזו, ניקולה ווקצ'ביץ' (חורחה דה פרוטוס, 55).

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, נאצ'ו, קארים בנזמה, לוקה מודריץ' (איסקו, 89), מרקו אסנסניו (רודריגו, 69), קאסמירו, פדריקו ואלוורדה (מרטין אודגור, 89), ויניסיוס (לוקאס, 69), פרלאן מנדי.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
ממשיך בכושרו הנהדר שלו. ויניסיוס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 16: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1: כדור קרן שעלה לרחבה נהדף לעברו של ויניסיוס שנותר לא מכוסה. הברזילאי הצעיר בביצוע נהדר מצא את החיבורים והעלה את הבלאנקוס ליתרון.

דקה 31: הזדמנות גדולה ללבנטה להשוות: כדור קרן שעלה לרחבה מצא את ראשו של ניקולה ווקצ'ביץ' אך הנגיחה שלו ננעצה במשקוף של קורטואה.

דקה 51: טעות בהגנת לבנטה איפשרה ללוקה מודריץ' לחטוף ולהעביר כדור לבנזמה שעמד לבדו מול פרננדס אך בעט לקורה והחוצה.

דקה 52: כדור עומק נהדר הוכנס לויניסיוס שמזווית קשה כמעט השלים צמד, אך הבעיטה שלו חלפה בסמוך לקורה של פרננדס.

דקה 55: בנזמה העביר כדור רוחב מאגף שמאל אליו הגיע ויניסיוס שמקרוב לא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 61: חורחה מיראמון מלבנטה ניסה את מזלו בבעיטה שפגעה בדרך בקאסמירו והטעתה את קורטואה, שחילץ בקושי את הכדור עם רגלו.

דקה 68: סרחיו ראמוס נגח פנימה וחגג את השני של ריאל מדריד, אך הדגל עלה לנבדל, והשער נפסל.

שחקני אלאבס חוגגים עם רודריגו אלי. GettyImages
השיגו ניצחון ראשון העונה. שחקני אלאבס חוגגים עם רודריגו אלי/GettyImages

אלאבס - אתלטיק בילבאו 0:1

לאחר ארבעה משחקים בהם לא הצליחה להשיג את שלוש הנקודות, רשמה המארחת את ניצחונה הראשון העונה. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה לא טובה ולא הרשימו גם הערב. בעוד אלאבס פגעה שלוש פעמים במסגרת, כשאחת מהן זו הנגיחה שהצליחה לחדור פנימה, שחקני בילבאו לא הצליחו למצוא את מסגרת השער אפילו פעם אחת במהלך המשחק. בדקה ה-76 רודריגו אלי נגח פנימה לאחר הרמה ממצב נייח וקבע את תוצאת המשחק, כשהאורחת לא מצליחה להשוות גם לאחר שדוארטה ראה צהוב שני תוך דקה והשאיר את אלאבס בעשרה שחקנים. בילבאו עם שלושה הפסדים מתוך ארבעה מחזורים והיא מתחת לקו האדום.

משחקים נוספים:

קאדיס - גרנאדה 1:1
לקאדיס: איבן אלחו (48). לגרנאדה: חרמן סאנצ'ס (27)

אוסאסונה - סלטה ויגו 0:2
לאוסאסונה: פקונדו רונקגליה (23), ג'ונתן קאלרי (76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully