וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: חאתם עבד אלחמיד בישל בניצחון הדרמטי של סלטיק

עודכן לאחרונה: 5.10.2020 / 16:17

שחקן הנבחרת הכין ללי גריפית'ס בדקה ה-91 ופטריק קלימאלה קבע 0:2 בדקה ה-93 מול סט. ג'ונסטון. תיקו לאצילי ושהר במדי אפואל, 45 דקות לסולומון בתיקו של שחטאר, 90 דקות לאבו חנא בתיקו של זוריה לוגנסק

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

ארבעה ימים לפני משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד, חאתם עבד אלחמיד פתח היום (ראשון) בהרכב סלטיק ובישל שער דרמטי למחליף לי גריפית'ס בתוספת הזמן, בניצחון החוץ 0:2 על סט. ג'ונסטון. המארחת, אליה יצטרף בקרוב החלוץ גיא מלמד, החזיקה מעמד עד לדקה ה-91, אבל אז הרמה של אלחמיד מצאה את גריפית'ס. שתי דקות לאחר מכן עוד מחליף, פטריק קלימאלה, סגר עניין והציב את האלופה בפסגה עם 25 נקודות מתוך 27 אפשריות בליגה הסקוטית. ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל.

לי גריפית'ס, חאתם עבד אלחמיד, פטריק קלימאלה, ג'רמי פרימפונג שחקני סלטיק. GettyImages
שני שערים בתוספת הזמן. חאתם עבד אלחמיד והחברים/GettyImages

* עומר אצילי ובן שהר פתחו יחד בהרכב אפואל ניקוסיה, שלא הצליחה לכבוש מול ארמיס וסיימה ב-0:0 בחוץ. אצילי הוחלף בדקה ה-61 ואילו שהר השלים 90 דקות, כשקבוצתם נמצאת כעת במקום השמיני עם שמונה נקודות אחרי חמישה משחקים בליגה הקפריסאית.

* מנור סולומון נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, כששחטאר דונייצק רשמה תיקו שלישי בחמישה משחקים - הפעם 2:2 במגרשה של דסנה. דנטיניו השווה בדקה ה-79 ומנע הפסד.

* עוד באוקראינה: ג'ואל אבו חנא, שמועמד להרכב נבחרת ישראל במשחק מול סקוטלנד, השלים 90 דקות כבלם ב-1:1 המחמיא של זוריה לוגנסק בחוץ מול דינמו קייב המוליכה. מקס גרצ'קין לא נכלל בסגל.

* עדן שמיר נכנס כמחליף בדקה ה-87, כשסטנדרד ליאז' ניצחה 1:2 בחוץ את המוליכה הבלגית שרלרואה. הפער בין הקבוצות צומק לשתי נקודות.

* מוחמד עוואד שיחק 16 דקות כמחליף בניצחונה של לך פוזנן 1:4 בחוץ על פיאסט גליביצה בליגה הפולנית. קבוצתו התקדמה למקום השישי עם שמונה נקודות אחרי חמישה משחקים.

* איסמעיל ריאן פתח לראשונה במדי אדנספור ושיחק מחצית בדרבי מול אדנה דמירספור שהסתיים ב-0:0 שלישי ברציפות של קבוצתו. הפרש השערים שלה אחרי ארבעה מחזורים בליגה הטורקית השנייה: 0:1.

* סוף פודגוראנו פתח בהרכב קבוצת הנוער של רומא ושיחק 62 דקות בניצחון החוץ 2:3 על פיורנטינה. קבוצתו מובילה את טבלת הליגה עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים.

* אמיר עגייב נותר על הספסל ולא שותף ב-0:1 הביתי של אטרומיטוס על א.א.ק אתונה, אצלה אקס בית"ר ליוואי גרסיה פתח בהרכב. אטרומיטוס עם חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים.

* עידן כהן רשם 78 דקות בניצחון של הארטפורד אתלטיק 0:2 על קבוצת המילואים של רד בול זלצבורג.

* דקל קינן השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-0:4 של סקרמנטו רפבליק על קבוצת המילואים של פורטלנד בליגת ה-USL האמריקנית.

* עוד ב-USL: גיא אבנד שיחק לפנות בוקר 90 דקות בניצחונה של סיינט לואיס 1:2 על אינדי אילבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully