וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב סיכמה עם הרננדס ומנסה להנחיתו בארץ. פשיץ' חתם

4.10.2020 / 15:50

הצהובים מתחזקים לפני סגירת חלון ההעברות. אחרי שהחלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' חתם רשמית, הבלם הספרדי (31) שגדל בריאל מדריד ושיחק בשלוש השנים האחרונות במלאגה אמור להצטרף, אך האלופה הישראלית תתקשה לרשום אותו מכיוון שמשרד הפנים סגור בחול המועד

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:1/ספורט 1

בשעה טובה, גם מכבי תל אביב התחזקה ברכש זר. היום (ראשון) הודיעו הצהובים על החתמתו של החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' (28) מאל איתיחאד הסעודית. "שמעתי המון על מכבי תל אביב מאורוש ניקוליץ', פרדראג ראיקוביץ' וניקולה מיטרוביץ'", אמר הסרבי לאחר החתימה. "הם אמרו לי שמכבי תל אביב תמיד מתמודדת על כל התארים ואני נרגש להצטרף למועדון כה גדול".

במקביל מנסה מכבי תל אביב להחתים גם בלם זר, ומי שכבר סיכם הוא לואיס הרננדס ששוחרר אתמול ממלאגה, אך מכיוון שמשרד הפנים סגור במהלך ימי חול המועד, האלופה הישראלית בבעיה ומנסה למצוא פתרון כדי להנחית אותו.

הרננדס בן ה-31 גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד אך לא לבש את מדי הקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס. הוא החל את דרכו בספורטינג חיחון שם שיחק ארבע עונות, לפני שעבר לקדנציה קצרה בלסטר סיטי, איתה שיחק גם בליגת האלופות (ארבע הופעות כמגן ימני) וממנה חזר למולדתו כשחתם במלאגה, כשאת מדיה לבש בשלוש העונות האחרונות.

לואיס הרננדס. GettyImages
גדל בריאל מדריד. לואיס הרננדס/GettyImages

פשיץ' בן ה-28 הוא חלוץ גבה קומה ששיחק בעבר בראדניצ'קי (סרביה), אופי כרתים (יוון), שריף טיראספול (מולדובה) ויגודינה (סרביה). ב-2014 הצטרף לטולוז ואחרי שנתיים בינוניות, חתם בקיץ 2016 באטאלנטה. הסרבי התקשה מאוד באיטליה, גילה יכולת חלשה ושיחק במדי הנראזורי רק 83 דקות לאורך כל העונה.

בקיץ שלאחר מכן חתם בכוכב האדום בלגרד, כבש 25 שערי ליגה וסייע לקבוצתו לזכות באליפות סרביה, תוך שהוא מוכתר למלך השערים ול"שחקן העונה" בליגה המקומית. באל איתיחאד הסעודית מאוד התרשמו מפשיץ' באותה עונה ובקיץ שילמו עליו 4.2 מיליון יורו. עם זאת, החלוץ גבה הקומה התקשה לשחזר את המספרים מעונת 2017/18 ואחרי 11 משחקים ושער אחד, הושאל לסאול. בליגה הקוריאנית הוא כבש 10 שערים ולאחרונה סיים את תקופת ההשאלה וחזר לאל איתיחאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully