וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מנהלת הליגות ביקשה לדחות את החזרה לאימונים, משה חוגג הסכים

עודכן לאחרונה: 4.10.2020 / 20:33

משרד הבריאות לא אישר את מתווה "ליגת המנותקים", מבית"ר נמסר: "אם עד יום רביעי ההחלטה לא תשתנה, הקבוצה תחזור לאימונים"

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

הקמת "ליגת המנותקים" של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והאיש החזק במ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן, עוררה סערה. במשרד הבריאות לא אישרו את המתווה ואת חזרת הקבוצות הרשומות לאימונים ושיחות בנושא התקיימו במהלך היום. לאחר מכן פנתה מנהלת הליגות לבית"ר ירושלים בבקשה לדחות את פתיחת האימונים ליום רביעי הקרוב.

מבית"ר נמסר: "בעלי הקבוצה, משה חוגג, החליט להיענות לבקשה מתוך רצון לפתור את המצב בצורה שתספק את כל הצדדים. אם עד יום רביעי משרד הבריאות לא ישנה את החלטתו, הקבוצה תחזור לאימונים כדי להתכונן כראוי לאתגרים שלפנינו".

אתמול חוגג הבהיר לכל מי ששוחח עמו: "נרשמנו באופן מסודר ביוון, זה מהלך חוקי ואי אפשר יהיה למנוע את זה. חבל שהגענו למהלכים כאלה".

בימים האחרונים גם החלה מחאה של שחקנים ברשתות החברתיות, כאשר כולם מחכים למוצא פיו של יעקב שחר. לבעלים של מכבי חיפה יש כוח ומשקל גדולים מאוד בהתמודדות, מה גם שקבוצתו ששואפת לזכות באליפות תסבול מאי ספורטיביות מול יריבותיה לצמרת, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, שיכולות להמשיך להתאמן בשל השתתפותן בליגה האירופית. מי שבינתיים הצטרפה ליוזמה היא בני יהודה.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
יילך ראש בראש עם משרד הבריאות? משה חוגג עם אלי אוחנה/לילך וייס רוזנברג

הקשר הברזילאי מתאוסיניו שנחת בישראל, נלקח לדירה בירושלים ושוהה בבידוד. בבית"ר מחפשים לשחקן מורה פרטית לאנגלית ובנוסף לאחר הסגר ינסה לאתר עבורו משפחה מאמצת. בהמשך עשוי להצטרף לשחקן אחד מבני משפחתו על מנת להקל עליו את השהייה וההתאקלמות בישראל. סנטיאגו אוקמפוס, שטיסתו התעכבה מספר פעמים, אמור לנחות היום בישראל ולהיכנס גם הוא לבידוד. בנוגע לירדן שועה, השחקן מוכן להוריד מעט מדרישותיו אך עדיין ישנם פערים, מה גם שגם השיחות של משה חוגג עם יעקב שחר וברק אברמוב תקועות בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully