וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב אופטימיים למרות הבעיות: נוכל לצרף שחקן התקפה נוסף

4.10.2020 / 8:07

האדומים חוששים מקשיים כלכליים לאורך העונה, אבל יקצו כ-300 אלף שקל להחתמת חלוץ כשגיל יצחק הוא השם החם. חוזהו של גוטליב יעבור בבקרה, במשרד הבריאות מתנגדים לחזרה לאימונים על רקע ההצטרפות למפעל הפיקטיבי

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

בהפועל תל אביב עושים מאמצים כדי למצוא פתרונות כלכליים לסיטואציה אליה נקלעה הקבוצה. על פי ראשי המועדון, נושא אדי גוטליב סודר והוא יעמוד לרשותו של ניר קלינגר עם חידוש הליגה לאחר הסגר. העברת חוזהו של הבלם בבקרה התאפשרה בעקבות שחרורו של עומאר בראון והתחייבות לשחרר שחקן נוסף במהלך חלון ההעברות. יחד עם זאת, במועדון לוקחים בחשבון שללא הזרמת כספים מצד הבעלים יהיו קשיים בהתנהלות לאורך העונה.

במועדון אופטימיים לגבי האפשרות שבסופו של דבר יימצא סכום של כ-300 אלף שקל לצירוף שחקן התקפה, כאשר השם הכי ריאלי הוא זה של גיל יצחק, אם מכבי חיפה תשתתף בחלק ניכר מחוזהו. בצוות המקצועי כבר שוחחו עם השחקן והוא ממתין לעדכון. גם שמו של ירדן שועה עלה, גם במתכונת בו מכבי חיפה תשתתף בשכרו, אך השחקן בשלב זה מעוניין להצטרף לבית"ר ירושלים ולא מוכן לאופציה של השאלה.

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הקאמבק מתקרב. אדי גוטליב/דני מרון

האדומים נרשמו יחד עם בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד לליגה "אירופית" משלהן, כניסיון נוסף לייצר לחץ להחזיר את הקבוצות לאימונים. משרד הבריאות לא מקבל בשלב זה את הדברים ולא מתכוון לאפשר לקבוצות להתאמן, כאשר בהמשך היום אמורה לצאת הבהרה בנושא מכיוון המנהלת. במקביל גם נבחנת האפשרות לצאת למחנה אימונים ביוון, קפריסין או בולגריה, אך הדברים עדיין באוויר, כאשר במועדון אומרים: "כל הזמן יש שיחות, דברים יכולים להשתנות מחר, אז איך אפשר לתכנן מחנה אימון בחו"ל? נקווה שיחזירו את הקבוצות לאימונים ויסיימו עם הסאגה המביכה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully