וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במאמץ לסגור עם הבלם פדריקו ונאנסיו והחלוץ אלכסנדר פשיץ'

3.10.2020 / 21:40

האלופה מנסה לצרף את הבלם מגימראייש ואת החלוץ הסרבי מאל איתיחאד. הקבוצה שבה לקרית שלום, אך במקום לערוך אימון, הוחלט על בדיקת קורונה נוספת. השבעה שיצאו מבידוד ינסו לחזור לכושר בהדרגה

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב מנסה להתחזק, והקבוצה עושה מאמצים לסגור עם הבלם פורטוגלי פדריקו ונאנסיו בן ה-27 מגימראייש הפורטוגלית ועם החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' (28) מאל איתיחאד. זו תקופה ארוכה שהצוות המקצועי מצפה לחיזוק בהגנה ובחלק הקדמי, וכעת בשורות האלופה מקווים להספיק להשלים את צירופם של השניים.

אלכסנדר פשיץ' במדי הכוכב האדום בלגרד ב-2018. GettyImages
עליות וירידות. פשיץ'/GettyImages

פשיץ' בן ה-28 הוא חלוץ גבה קומה ששיחק בעבר בראדניצ'קי (סרביה), אופי כרתים (יוון), שריף טיראספול (מולדובה) ויגודינה (סרביה). ב-2014 הצטרף לטולוז ואחרי שנתיים בינוניות, חתם בקיץ 2016 באטאלנטה. הסרבי התקשה מאוד באיטליה, גילה יכולת חלשה ושיחק במדי הנראזורי רק 83 דקות לאורך כל העונה.

בקיץ הבא חתם בכוכב האדום בלגרד, כבש 25 שערי ליגה וסייע לקבוצתו לזכות באליפות סרביה, תוך שהוא מוכתר למלך השערים ול"שחקן העונה" בליגה המקומית. באל איתיחאד הסעודית מאוד התרשמו מפשיץ' באותה עונה ובקיץ שילמו עליו 4.2 מיליון יורו. עם זאת, החלוץ גבה הקומה התקשה לשחזר את המספרים מעונת 2017/18 ואחרי 11 משחקים ושער אחד, הושאל לסאול. בליגה הקוריאנית הוא כבש 10 שערים ולאחרונה סיים את תקופת ההשאלה וחזר לאל איתיחאד.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב כבר הבטיחה למעלה מ-10 מיליון יורו מאירופה

לכתבה המלאה
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. ברני ארדוב
זו המציאות החדשה של האלופה. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב שבה הערב (שבת) לקרית שלום אחרי השהות באוסטריה באמצע השבוע בגלל המשחק מול רד בול זלצבורג. במקום לערוך אימון, הוחלט על קיום בדיקת קורונה נוספת לשחקנים שנמצאים בקבוצה וזאת בשל העובדה שאתמול נמצא השחקן ה 12 שנדבק, דן ביטון, במסגרת בדיקה שערך בנבחרת ישראל ושבגללה גם שוחרר מהסגל למשחק בסקוטלנד. היום ומחר לא יתאמנו השחקנים, ויזכו לחופש עד אשר תגענה תוצאות הבדיקה מהערב.

השחקנים שחלו וסיימו את תקופת הבידוד - כמו דן גלזר, דור פרץ, ניק בלקמן, אבי ריקן, אנריק סבוריט, דניאל פרץ ויונתן כהן - גם ערכו הערב בדיקות בקרית שלום. השבעה שיצאו מבידוד יערכו בתקןפה הקרובה אימונים קלים בלבד כדי להחזיר אותם לכושר משחק בהדרגה אחרי שבועיים של קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully