וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב כבר הבטיחה למעלה מ-10 מיליון יורו מאירופה

2.10.2020 / 16:10

הצהובים יזכו לסכום גבוה ממה שחשבו, שכטר רצה את "הבית של נאפולי וריאל סוסיאדד". וגם: לוח המשחקים המלא של הישראליות

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

מכבי תל אביב הוגרלה היום (שישי) לבית ט' של הליגה האירופית, בו תפגוש את ויאריאל הספרדית, סיבאספור הטורקית וקרבאח האזרית. המשחק הראשון יהיה ב-22 באוקטובר ושלב הבתים יסתיים ב-10 בדצמבר. ויאריאל היא הפייבוריטית הברורה להעפיל, אבל אלופת ישראל יכולה להיאבק על המקום השני ולהצטרף אליה.

לוח משחקי הישראליות:

22.10, 19:55 - הפועל באר שבע - סלביה פראג
29.10, 22:00 - ניס - הפועל באר שבע
‏5.11, 19:55 - הפועל באר שבע - באייר לברקוזן
‏26.11, 22:00 - באייר לברקוזן - הפועל באר שבע
‏3.12, 22:00 - סלביה פראג - הפועל באר שבע
‏10.12, 19:55 - הפועל באר שבע - ניס

22.10, 22:00 - מכבי תל אביב - קרבאח
29.10, 19:55 - סיבספור - מכבי תל אביב
5.11, 22:00 - ויאריאל - מכבי תל אביב
26.11, 19:55 - מכבי תל אביב - ויאריאל
3.12, 19:55 - קרבאח - מכבי תל אביב
10.12, מכבי תל אביב - סיבספור

ההכנסות של מכבי תל אביב מאירופה העונה יהיו לפחות 10.125 מיליון יורו, זאת לאחר שעד כה היה ידוע רק על כחמישה מיליון. באר שבע, לעומת זאת, הסתפקה עד כה ב-4.2 מיליון יורו. יש לציין כמובן גם כי כל נקודה בשלב הבתים תהיה שווה כסף לקבוצות.

המאמן גאורגיוס דוניס אמר לאחר מכן: "אחרי הגרלה כזו אני מעדיף שלא לומר אם היא טובה או לא, אלא שמבחינתי עדיף להתמקד בלדאוג שהקבוצה תהיה בכושר טוב אחרי הכנה של 20 יום ולהילחם בכל משחק. ברור שיש מועדון גדול אחד בבית שלנו - ויאריאל - אבל גם שתי היריבות הנוספות איכותיות".

"קרבאח בעלת ניסיון רב במפעלים האירופים, הופיעה בשלב הבתים של ליגת האלופות ויהיו יריב קשה. סיבאספור היא קבוצה טובה מהליגה הטורקית שנחשבת לליגה טובה והעובדה שסיימו במקום החמישי בטבלה מדברת בעד עצמה. אני מאמין שמלבד העדיפות שיש לוויאריאל כפיבוריטית הבית הזה הוא פתוח".

גם החלוץ, איתי שכטר, התייחס לתוצאות ההגרלה והודה: "הגרלה לא פשוטה. קבוצה חזקה מספרד - ויאראל, קרבאח וסיבאספור. נצטרך ללמוד את הקבוצות. אנחנו יודעים מי הקבוצה העדיפה כרגע בבית. נתכונן למשחקים. כרגע המשחק הבא בליגה האירופית זה המשחק הרשמי הקרוב שלנו ואני מקווה שכמה שיותר מהר נחזור לשחק בליגה הישראלית ואני מקווה שברוב מאוד הכדורגל הישראלי יחזור גם בשביל השחקנים וגם בשביל האוהדים".

שכטר הוסיף: "ויאריאל זו קבוצה שמכבי תל אביב כבר פגשה. לא ההגרלה הכי אטרקטיבית שיכולנו לקבל אבל מצד שני קבוצות חזקות. אנחנו נבוא לעשות את המקסימום כדי לעלות שלב. נבוא הכי מוכנים שאפשר. משחקים לא פשוטים. את מי חלמתי לקבל? רציתי את הבית של נאפולי וריאל סוסיאדד. רציתי לשחק באצטדיון של נאפולי וגם לפגוש קבוצה ספרדית שלא פגשתי עדיין".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב נגד ויאריאל, סיבאספור וקרבאח: הכירו את היריבות בליגה האירופית

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא ההגרלה הכי אטרקטיבית". איתי שכטר/ברני ארדוב

ריזה קלימבאי, מאמנה של סיבאספור הטורקית, מאמין בסיכויי קבוצתו: "הבית שלנו נראה טוב, אני מקווה שנעפיל ממנו. זה אמנם לא בית קל עם קרבאח ומכבי תל אביב שהן קבוצות טובות, כשעל ויאריאל אני בכלל לא מדבר, אבל אני חושב שנעלה ממנו. כשהייתי בדניזליספור היינו בבית יותר קשה ועלינו. גם הפעם נעשה את זה. סיבאספור היא הנציגה הטורקית היחידה בליגה האירופית וזה נותן לנו מוטיבציה. נרצה להביא ניקוד לטורקיה, נשחק עבור עצמנו ועבור המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully