וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הודיעה לקבוצות ליגת העל: התכוננו למחנה אימונים בחו"ל

2.10.2020 / 13:01

רק חזרה לשגרת אימונים תאפשר לנסות להדביק את הלו"ז. בצל ההגבלות, במנהלת דוחפים לחזרה לאימונים במדינות ירוקות. שר האוצר נתן אור ירוק להעתקת המשחקים ל"בועה" בחו"ל

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו נוחת בישראל/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מנהלת הליגות בכדורגל מבקשת מקבוצות ליגת העל לבדוק היתכנות של קיום מחנות אימונים במדינות ירוקות בחו"ל, עד ה-14 באוקטובר - התאריך בו נקב משרד הבריאות לחזרה לפעילות של אימונים סדירים. במנהלת מאוד רוצים לחזור לקיום משחקים כמה שיותר ומבינים שבלי אימונים סדירים, הדבר לא אפשרי. מהסיבה הזו, עלה הרעיון של חו"ל. במנהלת גם ציינו שייעשה ניסיון לקבל עזרה מהמדינה במימון מחנות אימונים כאלו.

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, שיגר היום מכתב למועדונים ובו ציין בין היתר: "נבקש מכל הקבוצות המקצועניות לבדוק התכנות לקיום מחנה אימונים בחו"ל וזאת כחלק מהרצון לקצר את מועד החזרה לקיום משחקים. נבקש כי תעבירו את הנתונים והאפשרויות העומדות לרשות הקבוצה על מנת שנוכל לפנות לרשויות המדינה לקבלת מימון".

דולב חזיזה עם מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ייצאו למחנה אימון בחו"ל? שחקני מכבי חיפה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

כלפון הוסיף במכתב: "לעומת הסגר הקודם שהוטל בשלהי עונת המשחקים הקודמת וכלל מגבלות יציאה מחמירות מהבית גם בכל הקשור לאימונים אישיים, נכון למועד כתיבת מכתבי זה, תנאי הסגר הנוכחי, מאפשרים ביצוע אימוני כושר אישיים ריצה. אני מבקש ומצפה מכל הקבוצות שצוות המאמנים יבנה תוכניות אימון אישיות לשחקנים לרבות מעקב על שמירת הכושר הגופני וזאת מעבר לאימונים המרוכזים הנערכים באמצעות הזום או כל טכנולוגיה אחרת.

"אנו עובדים על אפשרויות שונות להמשך מועדי משחקי העונה, כאשר מטרתנו הראשית הינה לקיים את כל משחקי העונה כפי שתוכננו מראש. הגעה ל יעד זה דורשת גמישות ויצירתיות רבה בתכנון לוח המועדים המחודש , שכמובן יקבע רק לאחר ובהתאם לאישורים לחזרה לאימונים ולמשחקים ויהיה נגזרת של מועד החזרה לאימונים ומשך ההכנות הנדרשות עד לקיום משחקים, אך תוך ראייה רחבה של מועדי המשחקים העומדים לרשותנו לצד כל המגבלות השונות באופן שיאפשר לסיים את העונה כאמור במתכונתה המקורית על מנת שנאפשר תחרות ספורטיבית מלאה לצד עמידה בהתחייבויות השונות לצדדים שלישיים".

בינתיים, שר האוצר ישראל כ"ץ נתן אור ירוק לבחינת העתקת משחקי ליגת העל בכדורגל לתקופת הסגר לבועה במדינה חיצונית, בדומה למשחקי ה-NBA בהתאם לנהלים ולקריטריונים בריאותיים מוקפדים שיקבעו ויאורגנו על ידי ראשי הענף ובעלי הקבוצות, באישור משרד הבריאות. בשיחה שקיים עם משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים המקדם את היוזמה, ציין שר האוצר שהוא רואה חשיבות רבה בהמשך פעילות הענף, והסכים לבחון סיוע של המדינה לנושא, לאחר שיבחנו לעומק כל ההיבטים המקצועיים והארגוניים".

שר התרבות והספורט חילי טרופר מסר: "בימים אלו אנו פועלים בעיקשות ובלי הפסקה כדי לשמור על ליגות הכדורגל, הכדורסל וכלל הספורט. מתקיימות כל העת ישיבות ופגישות עם גורמים שונים וביניהם כמובן שר הבריאות ובכירי משרד הבריאות. אנו פועלים יחד עם ההתאחדות לכדורגל, איגוד הכדורסל והמנהלות ימים ולילות כאשר המטרה המרכזית היא למצוא פתרונות זהירים ובטוחים גם בתוך המציאות הבריאותית הקשה בימים אלו. כפי שכבר דאגנו לכך שהקבוצות ישתתפו במפעלים הבינלאומיים, נמשיך לעשות הכול כדי שהאימונים ישובו בהקדם ולאחריהם כמובן גם משחקי הליגה. אני לא מתכוון לאפשר לספורט הישראלי לגווע. אני מחויב להחזיר את הספורט בדרך הקצרה, האחראית והבטוחה ביותר עבור כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully