וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הודיעה: הקבוצות לא יוכלו לחזור להתאמן בסגר, מלבד אלה שבאירופה

27.9.2020 / 14:10

כלפון ניסה להציע פשרה, אך נאלץ להודיע: "עקב החלטת הממשלה בשלב זה לא תתאפשר חזרת הקבוצות לאימונים, הקבוצות מתבקשות לשמור על כללי הסגר"

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

על אף המאמץ הגדול שהשקיע אמש (שבת) יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון כדי לקבל מחדש את אישור משרד הבריאות לקיום אימוני קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית החל מיום שלישי, הבוקר הודיעה המנהלת שהאימונים עדיין מופסקים - למעט קבוצות המתחרות במסגרת בינלאומית ונבחרות ישראל השונות.

אמש כדי להגיע להסכמה על חזרה לאימונים מחרתיים, הציע כלפון לחזור אחורה לחודש מאי של העונה שעברה ולהתחייב על אימונים ללא מגע. "אני חייב שהשחקנים ישמרו על כושר ויתאמנו. אני לא יכול להפסיק את פעילות השחקנים כי ביום בו נצא מהסגר, הם יצטרכו לבנות כושר מאפס וזה בלתי אפשרי", אמר כלפון לבכירי משרד הבריאות שהתנגדו לתת את האישור ממניע של נראות ביחס לענפים אחרים במשק שנסגרו.

שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים. מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בית"ר תוכל לחזור לפעילות? בינתיים גם הפשרה של המנהלת לא משכנעת את משרד הבריאות/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

היום כבר הודיעה המנהלת שבשלב זה אימוני קבוצות הליגות המקצועניות לא יתקיימו, למעט הקבוצות המשתפות בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א. כלפון: "עקב החלטת ממשלת ישראל המעודכנת, בשלב זה, לא תתאפשר חזרת הקבוצות לאימונים קבוצתיים במתקני האימונים ולכן הקבוצות מתבקשות לשמור על כללי הסגר בהתאם להנחיות הממשלה.

"אנו נמצאים בשיחות רצופות עם משרדי הממשלה השונים על מנת לאפשר את חידוש האימונים במהרה ונעדכן את הקבוצות בכל שינוי בנושא. המועדונים התבקשו להכין תוכניות אימונים לשחקנים באופן עצמאי (אימונים מהבית, או בסביבת הבית בכל מתכונת אחרת כפי שאושרה לכלל אזרחי ישראל) וזאת על מנת לקצר את זמן החזרה למשחקים ולהמשך פעילות העונה, כאשר המטרה היא לחזור לקיים את המשחקים מוקדם ככל שניתן וזאת על מנת שנוכל לקיים את כל משחקי העונה כפי שתוכננו מראש.

"אני דורש ומצפה מכל השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים להקפיד היטב באופן מחמיר ביותר על כללי הבידוד ולהמנע מכל יציאה מהבית למעט אימוני הכושר בהתאם להנחיות, בכדי להמנע ממקרי הידבקויות נוספות לאלו שאנו כבר חווים בקרב אנשי הקבוצות על מנת שעם החזרה לאימונים, נמנע ממקרי הדבקה נוספים בתוך הקבוצות והשבתת פעילות של קבוצות נוספות".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully