וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת בלחץ להחזרת האימונים: תציג חבילת התחייבויות למשרדי הממשלה

30.9.2020 / 6:39

היו"ר כלפון שלוחץ על משרדי הממשלה להחזיר את הקבוצות להתאמן בתוך 48 שעות הציג חבילת התחייבויות. על הפרק: אימונים ללא מגע בשלב ראשון, הימצאות רופא בכל אימון, בדיקות חום ומד סטורציה והתחייבות שלא להשתמש בחדרי ההלבשה והמקלחות במתחמי האימונים

גאורגיוס דוניס במסע"ת לקראת הגומלין מול רד בול זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנהלת הליגות בכדורגל ניצבת לפני 48 שעות מכריעות. מכיוון שביום שישי כבר ערב חג הסוכות ובשבוע הבא חול המועד, לוחץ יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון על משרדי הממשלה להחזיר את הקבוצות להתאמן בתוך 48 שעות. החשש הגדול במנהלת הוא שאם לא יתקבל האישור עד יום שישי, הוא גם לא יתקבל במהלך חג הסוכות כיוון שמשרדי הממשלה יוצאים לחופשה ולא יקדמו את ההחרגה שהכדורגל כל כך צריך.

אם התחלואה הגבוהה במכבי תל אביב עושה נזק לסיכויי החזרה, הרי שאפס הנדבקים במכבי חיפה ובהפועל באר שבע סייעו לטיעוני המנהלת והנתון הזה יוצג למשרדי הממשלה כדי להראות שעם השמירה שיש בקבוצות, אפשר גם להגיע לכמות מאוד נמוכה של הדבקות.

שחקני מכבי תל אביב באימון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
48 שעות מכריעות. שחקני מכבי תל אביב באימון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לוואלה! ספורט נודע כי המנהלת מכינה חבילת התחייבויות למשרדי הממשלה כדי שאלה ייתנו את האישור לקבוצות לחזור להתאמן. בחבילת ההתחייבויות יהיו אימונים ללא מגע בשלב ראשון, הימצאות רופא הקבוצה בכל אימון, בדיקת חום ומד סטורציה לבדיקת חמצן לפני כל אימון. כמו כן יתחייבו הקבוצות לא להשתמש בחדרי ההלבשה והמקלחות במתחמי האימונים. זאת ועוד יחוייבו השחקנים כמובן בבידוד הביתי המוכר לפיו למעט יציאה לאימונים, הם לא יעזבו את בתיהם. "מגרשי הכדורגל הם מקום בטוח יותר ממקומות עבודה אחרים שפועלים כעת עם תו סגול", אמר יושב ראש המנהלת ארז כלפון. "אנחנו פועלים לקבל את ההיתר להחזיר את השחקנים להתאמן ואני משוכנע שישמעו את הבקשה ויקבלו את הטיעונים שלנו". כלפון עדיין לוחץ ומאמין שב-17 באוקטובר יוכלו קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית לחזור לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully