וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל: "סוכה פתוחה מאפשרת ל-20 מתפללים להיפגש ומגרש כדורגל לא"

2.10.2020 / 10:53

הבעלים של מכבי נתניה ביקר את ההחלטה של הממשלה לא לאפשר לקבוצות לחזור להתאמן: "מהפוליטיקאים אני לא מצפה לדבר, מקווה שאנשי המקצוע יקבלו החלטות סבירות". דולב אזולאי שוחרר

מכבי נתניה הודיעה אמש לשחקנה דולב אזולאי כי הוא מתבקש למצוא לעצמו קבוצה אחרת באופן מיידי, שכן חלון ההעברות ייסגר כבר ביום שלישי הקרוב. באופן מפתיע פנו אמש מהקבוצה לאזולאי ולסוכנו אדם קידן וביקשו שהבלם יעבור לקבוצה אחרת.

כזכור מכבי נתניה הביאה שני זרים לעמדת הבלמים והיא גם מתכוונת לתת דקות לעמרי גנדלמן. בדומה לרון אשכנזי שגם התבקש למצוא קבוצה אחרת, גם את אזולאי המאמן ריימונד אטפלד פחות מעריך מקצועית ושני השחקנים יצטרכו למצוא קבוצה אחרת בה יוכלו לשחק. הכיוון של אזולאי הוא לנסות ולמצוא משהו בחו"ל.

אתמול הודיעו מהמועדון כי החלוץ בן אז'ובל חתם רשמית. הבעלים אייל סגל החליט לא להוציא את השחקנים לחל"ת למרות שלפחות בשבועיים הקרובים אין פעילות בכדורגל הישראלי ולא ברור מתי היא תחודש שוב.

דולב אזולאי שחקן מכבי נתניה לפני עידן שמש שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
יצטרך למצוא קבוצה חדשה. דולב אזולאי/ברני ארדוב

בתוך כך, אייל סגל הבעלים של הקבוצה התייחס לעובדה שלא אושר לקבוצות לחזור לאימונים וביקר בפייסבוק כשכתב: "סוכה פתוחה מאפשרת ל-20 מתפללים להיפגש ומגרש אימונים שגודלו 5 דונם ויותר, לא מאפשר את המשך הפעילות של הכדורגל בישראל. מהפוליטיקאים אני לא מצפה לדבר, אני תקווה שאנשי המקצוע שאמונים על אותם נהלים, יקבלו החלטות סבירות והגיוניות על מנת שהציבור יידע לכבד, כי ללא שיתוף פעולה אזרחי, הסיכוי של הגזירות למנוע את המשר הדרדור, שואף לציון שאני מעניק למקבלי ההחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully