וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל הפסידה לבאסקוניה, פנרבחצ'ה הביסה את הכוכב האדום

הבלאנקוס נוצחו 76:63 אחרי משחק התקפי חלש. פנר ניצחה 63:77. פנאתינייקוס ניצחה את חימקי, מילאנו את באיירן אחרי הארכה

אוהדי מיאמי היט חוגגים את העלייה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

מחזור הפתיחה של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד הצליחה אלופת ספרד באסקוניה לנצח 63:76 את ריאל מדריד. איגור קוקושקוב ערך את הופעת הבכורה שלו על הקווים ביורוליג והוביל את פנרבחצ'ה ל-63:77 מול הכוכב האדום בלגרד. מילאנו ניצחה 79:81 את באיירן מינכן בחוץ אחרי הארכה. פנאתינייקוס הצליחה לפתוח טוב את העונה עם 76:78 מול חימקי מוסקבה.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ממשיך לנהל את ההצגה בריאל מדריד. פקונדו קמפאסו/GettyImages

באסקוניה - ריאל מדריד 63:76

הבאקסים פתחו את העונה עם ניצחון מרשים מול הבלאנקוס, רבות תודות לרבע אחרון מצוין של 14:24. פייריה הנרי הוביל את קלעי המנצחת עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים, אלכ פטרס קלע 18 נקודות וקלט 6 ריבאונדים, לוקה וילדוסה וקוראס גידרייטיס (5 ריבאונדים) תרמו 12 כל אחד. אצל המפסידה פאקונדו קמפאסו בלט עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'ייסי קארול ואדי טבארס (7 ריבאונדים) תרמו 10 כל אחד.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
פנרבחצ'ה עם ניצחון נינוח למרות ערב לא מרשים שלו. ננדו דה קולו/GettyImages

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 63:77

הטורקים עברו במהלך הקיץ שינוי גדול גם בסגל וגם בעמדת המאמן כשאיגור קוקושקוב החליף את ז'ליקו אוברדוביץ'. אם לשפוט לפי המשחק הראשון זה נראה טוב, אבל כמובן שעוד מוקדם מאוד לקבוע איזושהי מסקנה. לורנזו בראון הוביל את המנצחת עם 17 נקודות מול האקסית שלו, אדגראס אולנובאס תרם 13, ננדו דה קולו קלע 12 באחוזים רעים (2 מ-10 מהשדה) והוסיף 7 אסיסטים, בובי דיקסון סיים עם 11 נקודות ויאן וסלי עם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים. את המפסידה הוביל ג'ורדן לויד עם 15 נקודות (1 מ-9 לשלוש9 וגם 5 איבודים, לנגסטון הול תרם 12.

מלקולם דילייני שחקן ברצלונה. GettyImages
לא גילה רחמים כלפי האקסית. דילייני/GettyImages

באיירן מינכן - אולימפיה מילאנו 81:79 (אחרי הארכה)

בדו קרב בין שני מאמנים איטלקים הצליחה לנצח הקבוצה... האיטלקית. זה הלך קשה מאוד, אבל בסופו של דבר מילאנו של אטורה מסינה השיגה ניצחון ראשון בעונה אחרי הארכה. שלשה של שייבון שילדס שבע שניות לסיום 45 הדקות והחטאות של ווייד בולדווין ו-ולדימיר לוצ'יץ' קבעו את תוצאת המשחק בסופו של דבר. מלקולם דילייני הוביל את המנצחת מול האקסית עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים, קייל היינס קלע 16 בבכורה שלו ביורוליג בקבוצתו החדשה ושילדס סיים עם 9 משלוש שלשות, כשהאחרונה שבהם כאמור קריטית במיוחד. את הגרמנים הוביל ווייד בולדווין עם 18 נקודות ו-4 אסיסטים, ניהאד ג'דוביץ' (7 אסיסטים) וג'יילן ריינולדס (11 ריבאונדים, מהם 9 בהתקפה, רחוק רק שניים משיא יורוליג) הוסיפו 14 כל אחד, ולדימיר לוצ'יץ' סיים עם 12.

יאניס פפאפטרו שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
פפאפטרו פתח טוב את העונה, גם פאו/GettyImages

חימקי מוסקבה - פנאתינייקוס 78:76

הרוסים נאלצו להסתדר עם סגל חסר מאוד כשהם ללא אלכסיי שבד, אריק מקולום, סטפן יוביץ', גרג מונרו ואיגור ויאלצב. היוונים, שבעצמם חסרו כמה שחקני מפתח, ניצלו את זה עד תום כדי להשיג ניצחון חוץ. יאניס פפאפטרו בלט עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, קונסטנטינוס מיטוגלו קלע 12 וקטף 9 ריבאונדים, בן בנטיל הוסיף 11 נקודות, אלפטריוס בוחורידיס ומרכוס פוסטר קלעו 10 כל אחד. את המארחת הוביל דווין בוקר עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, דייריס ברטאנס קלע 14, ג'ורדן מיקי תרם 12 ו-5 ריבאונדים, ויאצ'סלב זייצב סיים עם 11 נקודות ו-5 אסיסטים וג'ונס ג'רבקו קלע 9 והוסיף 9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully