וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "התחלנו את ההכנה מאוחר, ננסה להיכנס לקצב כמה שיותר מהר"

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לפתיחת היורוליג מול אלבה (ה', 21:05): "יש לנו שלושה שחקנים פצועים, אבל אין תירוצים. אנחנו רוצים לנצח". על בנדר: "יצטרך לפחות שבועיים כדי להיכנס לקבוצה"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

יותר משישה וחצי חודשים אחרי שהעונה הנהדרת שלה הופסקה בתום המחזור ה-28, תשוב מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) ליורוליג כשתארח ביד אליהו ללא קהל את אלבה ברלין למחזור הראשון לעונת 2020/21. הצהובים מגיעים למשחק הראשון הרשמי שלהם העונה, בדיוק כמו הקבוצה הגרמנית, אחרי שמשחק רבע גמר גביע ווינר נגד הפועל חיפה נדחה בעקבות הסגר שהוטל במדינת ישראל בסוף השבוע שעבר.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס מגיעה למשחק הראשון של העונה בסגל חסר - הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, הגארד יובל זוסמן והפורוורד עומרי כספי לא כשירים ולא יהיו בסגל. דראגן בנדר, שהצטרף בתחילת השבוע לקבוצה וערך מספר מצומצם של אימונים, יירשם להתמודדות, אך לא אמור לקבל יותר מדי דקות. מנגד, הגארד המתאזרח מקס היידגר לא יירשם למשחק והוא צפוי להיות מושאל בשבועות הקרובים, ככל הנראה לליגה הלאומית. מי שיערכו בכורה בשורות מכבי הם כריס ג'ונס, עוז בלייזר ואנטה ז'יז'יץ', כשרק האחרון שיחק מבין השלושה ביורוליג. עידן אלבר או יונתן אטיאס ירשמו בסגל, כמו גם דורי סהר.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יאניס ספרופולוס/אתר רשמי, ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים את היורוליג אחרי מרץ, ואנחנו נרגשים שאנחנו יכולים שוב להתחרות במשחקי היורוליג. המצב הוא לא כמו בחודש מרץ, אין לנו את האוהדים שלנו איתנו, אנחנו רוצים לשחק מולם, לתת להם את הריגוש של המשחק, לרוע מזלנו אנחנו צריכים לשחק בלעדיהם. צריכים להתמקד במשחק ולעשות את הכי טוב החל ממחר, יש לנו את אלבה שהיא קבוצה טובה מאוד, שמרו על הבסיס שלהם מהעונה שעברה, אותו מאמן ואותה פילוסופיה, צריכים לעקוב אחרי תוכנית המשחק שלנו".

"סיימנו את העונה הקודמת מאוד מאוחר והתחלנו את ההכנה מאוחר יותר מכל קבוצה. ננסה למצוא את קצב המשחק שלנו הכי מהר שאנחנו יכולים, בלי שלושה שחקנים פצועים, עם שחקן שהגיע רק השבוע ועשה שלושה אימונים. אני לא מחפש תירוצים. אנחנו במכבי תל אביב, המטרה שלנו לנצח את כל המשחקים, ברור שנפסיד משחקים, אין קבוצה בלתי מנוצחת".

המאמן הוסיף: "אני לא מחפש תירוצים. אנחנו מי שאנחנו, אני מאמין בסגל שיש לי ואנחנו נלך ככה למלחמה. דבר חיובי מהקורונה לקבוצה שלנו הוא ששמרנו על הליבה של הקבוצה, התקציב שלנו ירד מהעונה שעברה, כולם מבינים את זה, היה קשה לשמור על רוב השחקנים איתנו וזאת הצלחה גדולה של ההנהלה והמערכת לשמור על רוב השחקנים שרצינו לשמור עליהם. התחלנו את ההכנה עם שחקנים שמכירים אותי, ובגלל זה לא התאמנו יותר מדי. אם היו לנו יותר שחקנים חדשים היינו במצב קשה יותר".

"אני לא יודע אם זה טוב שהליגה נדחתה, לא תהיה לנו עייפות אבל אנחנו צריכים משחקים כדי למצוא את קצב המשחק שלנו. נראה את התוצאות ונדע אם זה היה טוב או רע. אנחנו מנסים בסיטואציה הנוכחית להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר. בנדר יצטרך שבועיים או שלושה כדי להכנס לקבוצה, הוא לא שיחק ממרץ".

"אנחנו מתחילים את העונה בבית, אבל מתוך 10 המשחקים הראשונים אנחנו משחקים שישה משחקי חוץ, זה לא לוח משחקים קל. אנחנו לא יכולים לחשוב על השבוע הבא, נוכל לחשוב על היום ועל מחר, צריכים שכולם יהיו בסדר, ראיתם מה קרה למכבי בכדורגל, אם זה יקרה לנו או לקבוצה אחרת, זה יהיה אסון. אנחנו מתחילים בבית, וברור שזה משחק חשוב מאוד, אנחנו לא צריכים לחשוב על זה ככה, צריכים לחשוב על איך אנחנו משחקים. זה מרתון, אנחנו צריכים לנצח משחקים ולשפר את המשחק שלנו".

עוד בוואלה!

אאיטו: "מכבי תל אביב מועמדת לזכות ביורוליג". האנטר 22 בדירוג שחקני היורוליג

לכתבה המלאה
מאודו לו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
השחקן המסוכן של אלבה. מאודו לו במדי באיירן/GettyImages

אלבה ברלין תנחת הערב בישראל ותשהה רק בבית המלון מלבד אימון הבוקר מחר והמשחק. מההודעה על הטלת הסגר על ישראל לא הביעו הגרמנים שום חשש להגיע לארץ, כשביורוליג הבהירו להם כי אין ספק לגבי בטחונם האישי או בריאותם.

אלבה מציגה סגל שמושתת על שחקנים מקומיים - הגארד מאודו לו שהגיע מבאיירן מינכן, הוא השם הגדול ביחד עם שחקן הפנים יוהנס ת'ימן והפורוורדים לואיס אולינדה, נילס גיפיי וטים שניידר. הגארד האורוגוואי ג'ייסון גריינג'ר הגיע מבאסקוניה, וביחד עם הגארד השבדי מרכוס אריקסן, הרכז האמריקאי פייטון סיבה והסנטר הקרואטי הצעיר והמוכשר קרזימיר ניקיץ', מהווים את החיזוק הזר של הקבוצה. את הקבוצה מאמן אאיטו רנסס שיחגוג בדצמבר 74.

שיתוף פעולה עם פנגו

הבוקר הודיעה מכבי על שיתוף פעולה חדש עם חברת פנגו לעונת המשחקים הקרובה. החסות מוערכת בכמה מאות אלפי שקלים, כשלשני הצדדים יש אופציה להארכת ההסכם במספר שנים נוספות. במסגרת השיתוף פעולה יופק קמפיין מיוחד עם שחקני הקבוצה, פנגו תציע הסדרי חניה מיוחדי לאוהדי הקבוצה, ויתקיימו פעילויות נוספות במהלך העונה, שיקבלו נראות רחבה בפלטפורמות הדיגיטל של מכבי, בתוכנית רשת שונות ופעילות קהילתית.

"זו הגשמת חלום מבחינתי וסגירת מעגל", אמר רועי לאבז, מנכ"ל פנגו, "כמו הרבה ילדים ישראלים, גם אני הייתי מחכה למשחקים בימי חמישי והייתי מעודד אדוק של הקבוצה. אנחנו שמחים וגאים לתרום את חלקינו לספורט הישראלי במיוחד בתקופה זו. אין לי ספק שהחיבור בין שני המותגים הנמצאים בכל בית בישראל הוא נכון ואני בטוח שהחיבור רק יניב תוצאות טובות וחיוביות לשני הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully