וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ' במקום ה-32 בדירוג שחקני היורוליג: "פוטנציאל עצום"

ב"יורוהופס" אופטימיים לגבי הסנטר החדש של מכבי תל אביב: "יכול להפוך לאחד הביג-מנים הטובים באירופה". בספרד מפקפקים בווילבקין ובנדר

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

עונת היורוליג בפתח, וברחבי היבשת ממשיכים להתכונן. כמדי שנה, גם הפעם נמשך ב"יורוהופס" דירוג 100 השחקנים הטובים במפעל. עד כה נכללו בדירוג שני שחקנים ממכבי תל אביב: אלייז'ה בריאנט דורג 69, בעוד טיילר דורסי אייש את המקום ה-68.

היום (שלישי) פורסמו מקומות 40-31, כולל נציג אחד של הצהובים: הרכש הטרי המדובר אנטה ז'יז'יץ'. "הציפייה מז'יז'יץ' היא להמשיך מאותה נקודה שבה עזב את היורוליג ב-2017", נכתב בנימוקים לדירוג. "לפני שעבר ל-NBA, ז'יז'יץ' רשם קדנציה קטנה אך מרשימה ביורוליג, כולל סדרה של משחקים מרשימים מול ריאל מדריד. אחרי שלוש שנים הוא חוזר ליורוליג עם מכבי תל אביב, ויש לו מקום עצום לשיפור. יש לו פוטנציאל להפוך לאחד הביג-מנים הטובים ביורוליג".

ז'יז'יץ' דורג מעל סנטרים בכירים אחרים כמו גרג מונרו ומעל כוכבים נוספים כמו סרחיו יוי. שחקנים בולטים בסגל של הצהובים שטרם דורגו הם סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, עומרי כספי ודראגן בנדר.

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
ציפיות בשמיים. אנטה ז'יז'יץ'/אתר רשמי, ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב

באתר הספרדי "סולובאסקט" ניתחו לעומק את הסגל של מכבי תל אביב לקראת פתיחת העונה, והתייחסו פרטנית לכמה מהשחקנים הבולטים של הצהובים. בקטגוריית הכוכב של הקבוצה נבחר סקוטי ווילבקין, עליו נכתב ש"אין שום ספק שווילבקין הוא איש המפתח אצל הצהובים - כפי שמרמז גם החוזה שקיבל וגם החופש שהוא מקבל בהתקפה. ווילבקין הוא שחקן התקפה מעולה שמצטיין במאני טיים, אבל כנראה שהוא לא יגיע לרמה של הגארדים הכי טובים באירופה - שיין לארקין, ואסיליה מיציץ', פקונדו קמפאסו ומייק ג'יימס. הוא נמצא דרגה אחת מתחת, או חצי דרגה".

על דראגן בנדר נכתב: "ההימור עליו מסוכן. גם בגלל החוזה הקצר שמרמז על כך שהראש שלו ב-NBA, וגם בגלל שהוא היה ונשאר בגדר תעלומה. הוא מעולם לא עמד בציפיות הגבוהות, ויש ספקות לגבי ההתאמה והעמדה שלו במכבי תל אביב. בנדר הוא מסוג השחקנים שכשצופים בסרטונים עם מהלכים שלו נשארים עם פה פעור, אבל גם אחד כזה שהכישרון הגולמי שלו מעולם לא תורגל לתרומה אמיתית על המגרש. ובכל זאת, כמו בכל הימור, זה גם יכול להצליח. מעטים השחקנים עם גובה כמו שלו שמסוגלים לקלוע כמו גארד, לרוץ מהר ולשלוט בכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully