וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאיטו: "מכבי תל אביב מועמדת לזכות ביורוליג". האנטר 22 בדירוג שחקני היורוליג

מאמן אלבה ברלין משבח את הצהובים לפני משחק פתיחת העונה ביורוליג (חמישי, 21:05, ספורט 5). הסנטר הוותיק נשאר מחוץ לטופ 20

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

אלבה ברלין תמריא היום (רביעי) לישראל לקראת משחק פתיחת העונה ביורוליג נגד מכבי תל אביב בחמישי (21:05, ספורט 5). הגרמנים אמנם יגיעו ארצה אחרי שערכו הכנה טובה בהרבה מהצהובים לעונה שבפתח, אולם הם משוכנעים שהם אנדרדוג מובהק.

"עם כל כך הרבה שחקנים חדשים בסגל, המטרה שלנו היא להשתפר מיום ליום וממשחק למשחק. מכבי תל אביב עדיפה עלינו. היא הייתה טובה יותר בעונה שעברה, ותהיה טובה יותר גם העונה", אמר מאמן אלבה אאיטו רנסס, הוותיק מבין מאמני היורוליג. "מכבי החתימה שחקנים טובים מאוד בקיץ והשאירה שחקני מפתח מהעונה שעברה. היה לה קיץ מצוין, ומבחינתי היא מועמדת לעשות הכול בעונה הזו, כולל לזכות ביורוליג".

אאיטו גרסיה רנסס מאמן אלבה ברלין. דני מרון
מחמאות גדולות. אאיטו בביקור הקודם בהיכל/דני מרון

שחקן הפנים יוהאנס טימן, שינסה להתמודד עם המאסה והאתלטיות של אנטה ז'יז'יץ' ואותלו האנטר בצבע, הוסיף: "ברור שהמשחק ייערך בנסיבות מיוחדות מאוד בהתחשב בעובדה שישראל נמצאת בסגר עכשיו. זו אחת הסיבות לכך שאנחנו לא ממש יודעים איך הם נראו בהכנה לעונה ואיך הם התכוננו לפתיחת עונת היורוליג. ובכל זאת, מדובר בקבוצה חזקה מאוד עם הרבה איכות, במיוחד עם סקוטי ווילבקין. למרות הכול, נבוא במטרה לנצח".

* דירוג 100 השחקנים הטובים ביורוליג של "יורוהופס" ממשיך להתקדם אל עבר העשירייה הראשונה. היום דורג שחקן רביעי במכבי תל אביב אחרי שאלייז'ה בריאנט דורג 69, טיילר דורסי 68 ואנטה ז'יז'יץ' 32. אותלו האנטר, הסנטר הבכיר של הצהובים, מאייש את המקום ה-22.

"בגיל 34, האנטר משחק את הכדורסל הטוב בחייו. לכן הציפיות ממנו העונה גבוהות", נכתב. "ביטול עונת 2019/20 ביורוליג מנעה ממנו להיבחר לחמישיית העונה, אחרי שהפך לשחקן מפתח במכבי תל אביב והפך לכוח גדול ביורוליג. ההגנה שלו לא נמדדת במספרים, ובהתקפה הוא תורם באופן יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully