וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה התנצלה בפני הארי קיין על הסרטון: "מגנים התנהגות כזו"

30.9.2020 / 20:00

המנכ"ל בן דב התנצל לפני פלייאוף העלייה לליגה האירופית מול טוטנהאם (חמישי, 22:00, ספורט 1). ברק בכר: "הכול אפשרי, רוצים לתת גאווה לאוהדים". מוריניו: "השחקנים שלי מכירים את מכבי חיפה רק דרך הסרטון של השחקן שלה"

מכבי חיפה ממריאה למשחק מול טוטנהאם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

רגע האמת בעונה האירופית של מכבי חיפה יגיע מחר (חמישי, 22:00, ספורט 1) עם משחק חוץ יוקרתי אצל טוטנהאם. הירוקים, שהתעודדו מכך שהגיעו ללונדון בסגל מלא פרט ליאניק ווילדסחוט שנמצא חיובי לקורונה, הודו שמדובר במפגש חלומי עבורם אך הצהירו שינסו להדהים את סגנית אלופת אירופה מ-2019 ולחזור לשלב הבתים לראשונה מאז 2013/14.

לפני מסיבת העיתונאים, ביקש המנכ"ל אסף בן דב להתנצל בפני טוטנהאם והארי קיין על הסרטון של מוחמד אבו פאני בשבוע שעבר: "המועדון שלנו מגנה התנהגות כזו. יש לנו ערכים ואנחנו רוצים להתנצל עם כל הכבוד ומצפים לעונה מוצלחת".

נטע לביא עם ברק בכר, מסיבת עיתונאים מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
לכל קבוצה יש נקודות תורפה. ברק בכר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

המאמן ברק בכר אמר: "הגענו למעמד מאוד מכובד. משלב לשלב הרמה עולה, הקבוצות יותר חזקות. עברנו שלוש קבוצות לא פשוטות, אבל לא צריך לדבר על הרמה של טוטנהאם. גם אנחנו הרמנו את הרמה ויש אמונה שבכדורגל הכול אפשרי. השחקנים נחושים ונעשה הכול כדי לשחק את המשחק שלנו ולנסות לנצח".

בכר התייחס לסרטון של אבו פאני: "אנחנו בסופו של דבר מתעסקים בכדורגל. לכל קבוצה יש את המטרות שלה וזה לא יהיה האישיו".

על היריבה אמר: "כמו שראינו אתמול טוטנהאם עשתה הרבה שינויים ורוטציות בהרכב ואין לי ספק שהיא תעלה בהרכב הכי חזק. זה חשוב להם מאוד. לכל קבוצה יש נקודות תורפה, אני חושב שאנחנו במגמת שיפור ממשחק למשחק. מחר תהיה רמה הכי גבוהה שאפשר. אני לא יכול לפרט מה צריך לעשות, אבל נעשה את הדברים שהתכוננו אליהם. רוצים לתת גאווה לאוהדים".

הקפטן נטע לביא הוסיף: "אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש. ברור שאנחנו יכולים לנצח, לא באנו לטייל".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביציה.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה המריאה ללונדון, חזיזה: "לא קולטים שנשחק נגד קבוצה כזאת"

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו. GettyImages
לא מקל ראש. ז'וזה מוריניו/GettyImages

התרנגולים, שעסקו בשבוע האחרון בעיקר בסוגיית הלו"ז הצפוף במיוחד שלהם, אחרי שניצחו רק אתמול את צ'לסי בגביע הליגה האנגלי, ובפרשת השירותים של אריק דייר, ערכו היום את מסיבת העיתונאים שלהם לקראת המשחק, בה התייחס ז'וזה מוריניו למפגש מול היריבה הישראלית ולמצבה של קבוצתו. דייר, אגב, לא מתוכנן לפתוח וכך גם אריק לאמלה, בעוד הארי קיין יחזור להרכב.

מוריניו הודה בתחילת מסיבת העיתונאים שיונג מין סון וגארת' בייל ייעדרו מהמשחק. "סוני לא ישחק מחר והוא בספק גדול גם למשחק ביום ראשון. בייל לא ישחק, וגם הוא בספק לסוף השבוע".

לגבי דלה עלי אמר מוריניו: "אני לא יכול לאשר שהוא לא ישחק, אבל גם לא יכול לאשר שהוא ישחק. הוא מתנהל במקצוענות ואני מכבד אותו. ייתכן שהוא ישותף מחר".

על טאנגי אנדומבלה, שמציג יכולת טובה לאחרונה והשכיח את המתיחות בינו לבין המאמן: "הוא משחק מדהים. אפשר להרגיש שהוא מאושר כאן. פיזית הוא מסוגל להיות במצב טוב יותר, והוא יהיה יותר טוב. אבל אם משווים אותו לעונה שעברה, רואים שחקן אחר".

על האפשרות לצרף חלוץ נוסף: "אני אופטימי. יותר מהכול, אני מרגיש שאנחנו עושים כל שביכולתנו כדי לצרף את השחקן שאנחנו מחפשים".

על מכבי חיפה אמר מוריניו: "היה להם הרבה זמן לנוח ולנתח אותנו אחרי המשחק שלהם נגד רוסטוב. הדבר היחיד שהשחקנים שלי יודעים על מכבי חיפה זה הסרטון המצחיק שאותו שחקן עשה עלינו (מוחמד אבו פאני, שתועד אחרי הניצחון על רוסטוב אוחז במבושיו וצועק "הארי קיין על הז*ין שלי"). "התרכזנו במשחקים נגד ניוקאסל ונגד צ'לסי. נראה שהם מכירים אותנו יותר טוב ממה שאנחנו מכירים אותם. ניתחנו אותם עד כמה שיכולנו, ואנחנו מכירים את השחקנים ואת השיטה. אנחנו יודעים למה לצפות מהםף אז כרגע השחקנים שלי יסיימו את ארוחת הצהריים, יעשו אימון ונלמד אותם את מה שאפשר על מכבי חיפה".

הרכב משוער: ג'ו הארט, מאט דוהרטי, דבינסון סאנצ'ס, טובי אלדרווירלד, בן דייויס, הארי ווינקס, פייר אמיל הויביירג, ג'יו לו סלסו, לוקאס מורה, דלה עלי, הארי קיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully