וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק דייר: "היו לי כאבי בטן, לא הייתה לי ברירה", ז'וזה מוריניו: "לחצתי עליו כדי שיחזור מהר"

קשר טוטנהאם שרץ לשירותים במהלך המחצית השנייה נבחר למצטיין: "מעולם לא קרה לי דבר כזה". מאמנו על הריצה לחדר ההלבשה: "לא הייתה לי ברירה"

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

שחקני טוטנהאם חגגו אמש (שלישי) על כר הדשא בסטמפורד ברידג' לאחר שגברו 4:5 בתום דו קרב פנדלים (1:1 בסיום הזמן החוקי) ועלו לרבע גמר גביע הליגה. מאמן התרנגולים ז'וזה מוריניו עלה בהרכב משני, כשהארי קיין ויונג מין סון לא פתחו, אך קיבל תוצרת מאריק לאמלה שכבש את שער השוויון ומסרחיו רגילון שהגיע לאחרונה מסביליה, ובישל בהופעת הבכורה שלו בטוטנהאם, בדרך לשלב הבא במפעל.

אלא שעם כל הכבוד להתמודדות על כר הדשא, את מירב תשומת הלב במשחק משך הקשר אריק דייר, שבמהלך המחצית השנייה רץ אל עבר חדרי ההלבשה כדי להתפנות. מאמנו דלק אחריו, והחזיר אותו לכר הדשא בתוך דקות - כשכל זה קורה לעיני עדשת המצלמה.

"מה שקרה לאריק זה לא דבר נורמלי", אמר המיוחד. "הוא פשוט היה חייב להתפנות, ואולי זה נורמלי כשאתה מיובש לחלוטין. הייתי חייב להפעיל עליו לחץ כדי שיחזור מהר לכר הדשא".

"לאן רצתי? אני בטוח שאתם יודעים את התשובה", התלוצץ דייר, שנבחר לאיש המשחק והעלה בסיום תמונה של הפרס מונח על אחת האסלות במתחם. "זו הייתה הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לי, אבל אני בסדר. היו לי כאבי בטן ולא הייתה לי ברירה, הייתי צריך להתפנות דחוף. אני לא בטוח שז'וזה הבין לאן רצתי, זו הסיבה שאמרתי להויברג ולאלדרווירלד שאני רץ לשירותים".

View this post on Instagram

The real M.O.M

A post shared by Eric Dier (@ericdier15) on

תגובות

"הגענו מוכנים להילחם", הוסיף מוריניו. "אמרתי לשחקנים לפני הפנדלים שהם היו נהדרים במחצית השנייה, בה גרמנו לצ'לסי להיראות כמו עוד קבוצה. אני צריך לחשוב על שלושה משחקים בו זמנית, אבל השחקנים חשבו רק על המשחק הזה. הם היו נפלאים. ניסינו לסדר את הקבוצה עם השחקנים שאפשר היה לשחק איתם. יש לי מאזן לא טוב בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, אבל היום הייתה לי הרגשה שהכול יילך טוב".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד: "הכול יכול לקרות בפנדלים. ברור שלא רציתי שנודח, אבל אהבתי הרבה דברים במשחק שלנו היום. שלטנו במחצית הראשונה אבך המשחק השתנה. אני מרוצה מחלקים ממנו. הם שינו את הטקטיקה שלהם במחצית השנייה ואנחנו צריכים להשתפר ולהגיב טוב יותר במצבים כאלה. אם נדע להבקיע את השער השני כשאנחנו במומנטום - אז זה יגיע. נראינו עייפים לקראת הסיום, שזה בהחלט מובן בהתחשב בתקופה בה אנחנו נמצאים. טימו ורנר סבל מהתכווצויות בסיום וזו הסיבה שהוא לא נטל חלק בדו קרב הפנדלים". על סיכויי העזיבה של אנטוניו רודיגר ענה המאמן: "לא. זה לא על הפרק בשלב זה".

שחקן טוטנהאם אריק לאמלה. GettyImages
מאזן נהדר במשחקי גביע הליגה האחרונים של טוטנהאם. לאמלה/GettyImages

מספרים

* לראשונה בקריירת האימון שלו, ז'וזה מוריניו בצד המנצח כשלמפארד בצד המפסיד. עד עתה ניצח המנג'ר הצעיר של צ'לסי בכל ארבעת המפגשים בהם פגש את המיוחד.

* טימו ורנר כבש בשעה טובה את שערו הראשון במדי צ'לסי בכל המסגרות, זאת לאחר 11 איומים עקרים על השער בכל המשחקים בהם שיחק עד עתה.

* שער הבכורה של ורנר אמש, הינו ה-35 שכבש בכל שנת 2020, מה שמציב אותו במקום הרביעי בטבלת המבקיעים בשנה זו (אחרי לבנדובסקי, אימובילה וכריסטיאנו רונאלדו.

* כובש שער השוויון של טוטנהאם אריק לאמלה היה מעורב ישירות בשישה שערים עבור התרנגולים בארבעת משחקי גביע הליגה האחרונים (3 שערים ו-3 בישולים).

* צ'לסי הפסידה בששת הדו קרבים האחרונים מהנקודה הלבנה בהם הייתה מעורבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully