וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה המריאה ללונדון, חזיזה: "לא קולטים שנשחק נגד קבוצה כזאת"

29.9.2020 / 16:03

כל שחקני הסגל פרט לווילדסחוט יצאו למפגש מול טוטנהאם (ה', 22:00, ספורט1), הקשר אופטימי: "יש לנו מה להפסיד". העפלה לשלב הבתים תגביר משמעותית את הסיכויים לצירוף טואטחה ותביא להחתמה של חלוץ ישראלי נוסף

מכבי חיפה ממריאה למשחק מול טוטנהאם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה המריאה ללונדון לקראת המשחק נגד טוטנהאם בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט 1). למעט יאניק וילדסחוט שנמצא חיובי לקורונה, הירוקים שעברו בדיקות בעצמם אמש ונמצאו שליליים, יצאו לאנגליה בסגל מלא.

"אנחנו שמחים שעברנו את רוסטוב, אבל אנחנו עם הפנים לטוטנהאם", אמר דולב חזיזה לפני ההמראה. "כולם מאוד מתרגשים, לא קולטים עדיין שאנחנו טסים לשחק נגד קבוצה כזאת. אנחנו רוצים לבוא ולשחק כדורגל, לא רוצים להתבטל ולהגיד שאין לנו מה להפסיד, כי יש לנו מה להפסיד. אנחנו כן רוצים להגיע לשלב הבתים ואני מקווה שנעשה את זה".

"ברור שטוטנהאם עדיפה עלינו בכל פרמטר", הודה שחקן בכיר בקבוצה, "אבל נבוא בהכנה הכי טובה ובניסיון לעשות סנסציה שידברו עליה בכל אירופה".

טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
בקרוב שוב ירוק? טאלב טואטחה/רויטרס

המאמן ברק בכר צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים, כאשר השינוי היחידי שהמאמן מתלבט לגביו בשלב זה הוא להכניס את חוסה רודריגס לקישור על חשבונו של דולב חזיזה.

במועדון הודיעו שכל השחקנים פרט ליאניק וילדסחוט יצאו שליליים לקורונה: "בבדיקות לנגיף קורונה לקראת המשחק ביום חמישי , כל הנבדקים (שחקנים וצוות) נמצאו שליליים ויוצאים ללונדון למעט יאניק וילדסחוט".

בעניין אחר, בקבוצה יחתימו כמעט בוודאות את טאלב טואטחה אם הקבוצה תדהים את התרנגולים ותעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. גם במקרה של הדחה, בקבוצה ממשיכים בשיחות מול לודוגורץ על מנת להחתים את המגן השמאלי. אם חיפה אכן תעפיל לשלב הבתים יצורף גם שחקן התקפה ישראלי נוסף לסגל של ברק בכר.

בינתיים, מי שלא ייצא לאנגליה הוא ירדן שועה. בימים האחרונים ניסו גורמים המעורים בסאגת שועה לשוחח עם הבעלים של בני יהודה ברק אברמוב על מנת שזה יהיה חלק מעסקת מכירה של שועה לבית"ר ירושלים ויקל עליה עם מכירה של האחוזים שלו למשה חוגג. כידוע, חוגג מעוניין מאוד לצרף את החלוץ אך ישנם פערים גדולים בין ההצעה שלו לדרישה של הבעלים של חיפה יעקב שחר.

כעת מנסים אותם גורמים לשוחח עם אברמוב על מנת שימכור גם את האחוזים שלו בכרטיס ויביא לכך שחוגג יקנה 100 אחוזים מהכרטיס במחיר סביר. אותם גורמים מעוניינים שאברמוב יוותר גם לשחר על 200 אלף יורו נוספים שחיפה צריכה לשלם לבני יהודה בשני תשלומים נוספים במסגרת העסקה המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully