וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: טוטנהאם הדיחה את צ'לסי בתום דו קרב פנדלים ועלתה לרבע הגמר

עודכן לאחרונה: 30.9.2020 / 1:05

יומיים לפני המפגש מול מכבי חיפה העפילו התרנגולים, שעלו בהרכב משני, לשלב הבא לאחר 1:1 בתום 90 דקות ו-4:5 בתום דו קרב פנדלים

שוער צ'לסי אדואר מנדי. GettyImages
בכורה בין הקורות של הבלוז. אדואר מנדי/GettyImages

יומיים לפני המפגש מול מכבי חיפה אירחה הערב (שלישי) טוטנהאם את צ'לסי במסגרת שמינית גמר גביע הליגה ועלתה לשלב הבא לאחר ניצחון 4:5 בתום דו קרב פנדלים, שהגיע לאחר 1:1 בתום 90 דקות. מאמן התרנגולים ז'וזה מוריניו עלה בהרכב משני ללא הארי קיין ויונג מין סון, אך עם המגן השמאלי החדש סרחיו רגילון שהגיע מסביליה. אצל הבלוז היה זה השער אדואר מנדי שערך בכורה בין הקורות של פרנק למפארד, והצרפתי בהחלט עשה עבודה טובה הערב כשעצר את שחקני המארחת בכמה מקרים.

בדקה ה-19 מצא ססאר אספיליקואטה את טימו ורנר, שבעט מסף הרחבה כדור חד שהלך היישר לפינה השמאלית של הוגו לוריס, שאפילו לא זז וקבע 0:1 לאורחת. מנדי עצר פעמיים את שחקני טוטנהאם, כשבדקה ה-35 הדף בעיטה של אריק לאמלה, ובדקה ה-50 הציל בעיטה של רגילון שפספס הזדמנות נהדרת לכבוש בהופעת הבכורה שלו.

ז'וזה מוריניו הכניס לכר הדשא במהלך המשחק את הארי קיין ולוקאס מורה, אך היה זה דווקא אריק לאמלה שפתח בהרכב ונעזר בבישול של סרחיו רגילון בהופעת הבכורה שלו אצל המארחת כדי לכבוש את שער השוויון בדקה ה-84. שתי הקבוצות לא הצליחו להשיג הכרעה והמשחק הלך לדו קרב מהנקודה הלבנה. לאחר שארבעה שחקנים מכל קבוצה כבשו, מייסון מאונט בעט החוצה ונתן את האות לחגיגות של השחקנים של ז'וזה מוריניו שעלו לרבע הגמר במפעל.

הרכב טוטנהאם: הוגו לוריס, טובי אלדרווירלד, סרז' אורייה, סטיבן ברחוויין (לוקאס מורה, 76), אריק דייר, ז'דסון פרננדס (פייר אמיל הויברג, 63), אריק לאמלה, טאנגי אנדומבלה, סרחיו רגילון, מוסא סיסוקו, ג'אפט טנגנגה (הארי קיין, 70).

הרכב צ'לסי: אדואר מנדי, ססאר אספיליקואטה, קורט זומה, פיקאיו טומורי, בן צ'ילוול (אמרסון, 66), ז'ורז'יניו, מתאו קובאצ'יץ' (אנגולו קאנטה, 70), קאלום הדסון-אודוי, מייסון מאונט, טימו ורנר, אוליבייה ז'ירו (טמי אברהם, 76).

שחקנה של צ'לסי טימו ורנר. GettyImages
העלה את הבלוז ליתרון, אך חבריו לא צלחו את דו קרב הפנדלים. טימו ורנר/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 17: כדור רוחב שהוכנס לרחבת טוטנהאם הגיע להדסון-אודוי שבעט בנגיעה אך הכדור שלו הלך למרכז השער ונעצר בקלילות על ידי לוריס.

דקה 19: גול! צ'לסי עולה ל-0:1: כדור רוחב שהכניס ססאר אספיליקואטה לרחבה מצד שמאל הגיע לטימו ורנר, שממרחק של כ-15 מטרים מצא בקלילות את הפינה של לוריס, שלא זז.

דקה 35: מבחן ראשון למנדי בשער צ'לסי: אריק לאמלה השתחרר מהשמירה בתוך רחבת הבלוז ובעט בעיטה חדה אותה חילץ אדואר מנדי שלאחר מכן קלט את הכדור.

דקה 50: ג'אפט טנגנגה קיבל כדור באגף ימין והעביר כדור רוחב שהגיע לסרחיו רגילון, אך המגן הספרדי בהופעת הבכורה שלו בטוטנהאם סחט הדיפה נוספת ממנדי.

דקה 71: שוב פעילות באגף ימין של צ'לסי, כשהפעם היה זה סרז' אורייה שהגביה כדור בחצי גובה אליו שוב הגיע רגילון שניסה בנגיחת דג למצוא את המסגרת, אך נגח החוצה.

דקה 84: גול! טוטנהאם משווה ל-1:1: כדור שהוגבה על ידי סרחיו רגילון לרחבת צ'לסי חלף על פני כל שחקני ההגנה והגיע לאריק לאמלה, שעמד לבדו מול מנדי וגלגל בקלילות את שער השוויון של המארחת.

שחקן טוטנהאם אריק לאמלה. GettyImages
התרנגולים העיקשים השיגו את שער השוויון ולאחר מכן עלו בתום דו קרב פנדלים. לאמלה/GettyImages

פנדלים

פנדל ראשון לטוטנהאם: גול! 0:1 לטוטנהאם: אריק דייר שלח את מנדי לפינה השמאלית ושלח את הכדור לפינה הימנית ופנימה.

פנדל ראשון לצ'לסי: גול! 1:1: טמי אברהם שלח את הכדור לפינה הימנית העליונה של לוריס והשווה.

פנדל שני לטוטנהאם: גול! 1:2 לטוטנהאם: אריק לאמלה שלח את מנדי לפינה אחת וכבש לפינה השנייה.

פנדל שני לצ'לסי: גול! 2:2: ססאר אספיליקואטה כבש את השני והשווה עבור הבלוז.

פנדל שלישי לטוטנהאם: גול! 2:3 לטוטנהאם: המחליף הויברג כבש והחזיר את היתרון לתרנגולים.

פנדל שלישי לצ'לסי: גול! 3:3: הפנדליסט הקבוע של צ'לסי ז'ורז'יניו גלגל בקלילות את הכדור לפינה הימנית שלו והשמאלית של מנדי וכבש.

פנדל רביעי לטוטנהאם: גול! התרנגולים עולים ל-3:4: לוקאס מורה המחליף שלח את הכדור פנימה.

פנדל רביעי לצ'לסי: גול! 4:4: אמרסון כבש והשווה עבור האורחת.

פנדל חמישי לטוטנהאם: גול! 4:5 למארחת: הארי קיין, מחליף נוסף, שלח את הכדור פנימה ושמר על המאזן המושלם של התרנגולים מהנקודה הלבנה עד כה.

פנדל חמישי לצ'לסי: החמצה! מייסון מאונט שלח את הכדור החוצה, דווקא בבעיטה המכרעת! טוטנהאם עולה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully