וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה הגיבו בהלם ל"התגרות החולנית" של אבו פאני: "טעות מרה"

אחרי שתועד צועק "הארי קיין על הז*ין שלי" והתנצל, קשר מכבי חיפה "מככב" בכותרות בבריטניה. אוהדי טוטנהאם הגיבו בבוז: "קיין אפילו לא יודע מי זה", והזהירו: הוא הולך לשלם על זה. וגם: השבוע העמוס שמחכה לתרנגולים לפני מכבי חיפה

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

באנגליה מגיבים לסרטון השנוי במחלוקת של מוחמד אבו פאני, בו הוא נראה מקניט את טוטנהאם והארי קיין אחרי הניצחון אמש (חמישי) 1:2 על רוסטוב ברוסיה.

כובש השער השני של הירוקים תועד כשהוא צורח במהלך החגיגות בחדר ההלבשה: "הארי קיין על הז*ן שלי", עקיצה לכוכב התרנגולים אותו יפגשו הירוקים בעוד שבוע בפלייאוף ההעפלה לליגה האירופית.

ב"סאן" "כיכב" הסרטון של אבו פאני בכותרות, וצוין שמדובר ב"התגרות חולנית". בצהובון הבריטי הוסיפו ש"אבו פאני העביר מסר חריף לטוטנהאם", והבליטו את עשרות התגובות של אוהדי טוטנהאם לתיעוד ה"מביש".

"המון קלאסה", כתב אחד מהם, ואחר ציין: "טעות גדולה". גולש נוסף כתב ש"אני בספק אם הארי קיין יודע בכלל מי הברנש הזה", ואחרים הזהירו ש"קיין יגיע כדי לכבוש בפעם השלישית ברציפות באירופה, דווקא מול אבו פאני".

מוחמד אבו פאני, מכבי חיפה, מתגרה בשחקן טוטנהאם הארי קיין. מרחבי הרשת, צילום מסך
ההתגרות תעלה ביוקר? אבו פאני והתיעוד השנוי במחלוקת/צילום מסך, מרחבי הרשת

טוטנהאם המשיכה אתמול (חמישי) במגמת ההתאוששות שלה כשגברה 1:3 על שקנדיה המקדונית והעפילה לשלב הפלייאוף בליגה האירופית. הקבוצה של ז'וזה מוריניו תפגוש ביום חמישי את מכבי חיפה בלונדון, למשחק שהמנצחת בו תעפיל לשלב הבתים. טוטנהאם עלתה אתמול ליתרון מוקדם, ספגה שוויון מפתיע, אבל ידעה להתאושש היטב, במשחק שנפתח בתקרית לא שגרתית: מוריניו התלונן לפני פתיחת ההתמודדות שהשערים נמוכים מדי.

"זה היה מצחיק", אמר מוריניו, "השוערים שלי לוריס והארט אמרו לי שהשער נמוך מדי. הלכתי לשם בעצמי וראיתי את זה. מתחתי ידיים, וישר הרגשתי שמשהו לא בסדר. פנינו לאופ"א, והם אישרו שהשער נמוך ב-5 ס"מ, וכמובן שדרשנו שזה יתוקן למידות הנכונות". הקבוצה המקומית טענה להגנתה ש"זה לא האצטדיון הביתי שלנו בכלל, אין לנו מושג איך זה קרה". מורינו כתב אחרי המשחק: "לשבתי שפתאום גבהתי ב-5 ס"מ".

עוד בוואלה!

ואלרי קרפין אחרי "הביזיון": "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, לא פחות טובה מאיתנו"

לכתבה המלאה

הבשורה הטובה לטוטנהאם היא שלטוטנהאם מצפה לו"ש קשה מאוד, שכולל ארבעה משחקים בשמונה ימים. היא מתכוננת למשחק הליגה שלה ביום ראשון מול ניוקאסל, אבל היא לא יכולה עוד לחשוב על מכבי חיפה, מאחר שביום שלישי כבר מצפה לה משחק מול צ'לסי בגביע הליגה. היום הודיעה הנהלת המפעל שטוטנהאם עלתה לסיבוב הרביעי אוטמטית, אחרי שהמשחק שלה עם לייטון אוריינט בוטל בגלל שכמה משחקני היריבה נדבקו בקורונה. כך או כך, אחרי משחק גביע הליגה יהיו לטוטנהאם רק שני ימי מנוחה לפני המשחק מול חיפה ביום חמישי, בשבוע די עמוס - לאור העובדה שביום ראשון שלאחר מכן מצפה לה משחק מסקרן מול מנצ'סטר יונייטד בליגה. טוטנהאם פתחה את העונה בליגה עם הפסד לאברטון, והתאוששה עם 2:5 על סאות'המפטון.

"עשינו את העבודה", אמר מוריניו על הניצחון, "בלי הארכה שלא היינו צריכים, בלי פציעות, עשינו את העבודה. היה משחק קשה, המשטח היה לא טוב, האצטדין הריק לא עוזר, השער המוקדם לא עזר לנו, התחושה הייתה שהמשחק קל וגמור, אבל הוא לא היה קל ולא היה גמור. אבל אחרי השוויון היינו חייבים להגיב, אני הגבתי על הספסל והשחקנים הגיבו על הדשא. לא היה ספק שהגיע לנו לנצח. זה לא ניצחון גדול, לא שיחקנו מבריק, אבל עשינו את העבודה".

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם עם הארי קיין. AP
ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם עם הארי קיין/AP

השוער ג'ו הארט: "כבשנו שער, והרבה אנשים חשבו שזה יהיה משחק קל, אבל הקבוצות האלה נלחמות על משהו חשוב עבורן. ניצחנו על מגרש קשה. אף פעם לא קל מול הקבוצות האלה. היינו צריכים את האיכות כדי להיחלץ מהבור. יש לנו משחקים בראשון ובחמישי. אנשים אומרים שאנחנו רק צריכים לשחק כדורגל, אבל זה לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully