וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלרי קרפין אחרי "הביזיון": "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, לא פחות טובה מאיתנו"

ברוסטוב מלקקים את הפצעים אחרי ההדחה: "לקחנו אותם ברצינות". רוקאביציה סוחט מחמאות באוסטרליה: "מוריניו יחשוב איך לעצור אותו"

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

רוסטוב מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד למכבי חיפה. הקבוצה הרוסית סומנה כפייבוריטית ברורה במשחק בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, אבל נכנעה 2:1 לירוקים שהציגו יכולת ואופי מרשימים.

"ממש לא זלזלנו ביריבה", אמר מאמן רוסטוב ואלרי קרפין בסיום. "אני משוכנע שהשחקנים ידעו בדיוק כמה מכבי חיפה טובה. אתם אומרים שההדחה הזו היא בושה, אבל כל מי שחשב שאנחנו עדיפים על מכבי חיפה - טעה בגדול. כל מה שאמרו לפני המשחק לא היה נכון. אנחנו לא טובים מהם, וכשמדובר במשחק יחיד על כל הקופה אתה חייב להתעלות. לצערי, לא עשינו את זה".

קרפין המשיך ואמר ש"כל מי שעקב אחרינו בשנים האחרונות באירופה יודע שזו פחות או יותר הרמה שלנו. אנחנו ברמה של הקבוצות הטובות בליגה הישראלית. לא יותר מזה, לא פחות מזה".

אלדור שומורודוב שחקן רוסטוב כובש לפני עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי רוסטוב, אתר רשמי
אכזבה גדולה. שומודורוב מרוסטוב, אמש/אתר רשמי, אתר רשמי רוסטוב

באוסטרליה ממשיכים לעקוב באדיקות אחר מעלליו של ניקיטה רוקאביציה הלוהט. חלוץ מכבי חיפה כבש גם אתמול את השער הראשון של הירוקים ועומד עלשבעה שערים ושלושה בישולים בחמשת המשחקים הראשונים של העונה. הוא כבש בכל משחק של הירוקים עד כה העונה.

"רוקאביציה יהיה האיש שז'וזה מוריניו יחשוב איך לעצור", נכתב בתקשורת האוסטרלית, שם טענו שהיכולת הטובה של רוקאביציה לא נעלמת מעיניהם של מקבלי ההחלטות בנבחרת, וש"הוא צפוי להפוך לשחקן בכיר בסגל במשחקים הבאים".

לקראת המשחק מול טוטנהאם, ציינו באוסטרליה ש"למכבי חיפה יש שחקנים מנוסים נוספים, אבל הכושר של רוקאביציה יהיה המפתח שלה בניסיון להפתיע את קבוצת הפאר האנגלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully