וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה בארץ: "יש פה קבוצה תענוג, באים להדהים את טוטנהאם"

25.9.2020 / 21:32

שחקני מכבי חיפה חוגגים את הניצחון למרות העיכובים בטיסה חזרה, ובקבוצה יודעים: "ברק בכר עשה הכנה גדולה, באמת שיש פה קבוצה אדירה". ניסיונות לרשום את דוניו לטוטנהאם, שועה עשוי לא להצטרף לנסיעה

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

עדכון אחרון: 12:40

חגיגות גדולות במכבי חיפה. השחקנים רקדו ושרו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה וחגגו את הניצחון על רוסטוב (1:2) ששלח את הירוקים לפלייאוף הליגה האירופית, והמשיכו לחייך גם בדרך חזרה לישראל, למרות שנדרשו להחליף מטוס בעקבות בעיה במערכת השמן במטוס. הטיסה חזרה ארצה התעכבה, והירוקים בחתו בארץ רק סביב 21:30. כך או כך, מי שזכה לרוב המחמאות מאנשי המועדון אחרי המשחק היה המאמן ברק בכר, המאמן המנצח.

"ברק עשה הכנה אדירה", אמר גורם במועדון, "הוא התכונן בצורה הכי טובה שיש. לא סתם הוא התעקש מהרגע שהגיע להנחיל כמה שיטות משחק וכמה מערכים לסגל הזה. אתמול זה השתלם בענק". גם מוחמד אבו פאני, בוגדאן פלאניץ' וניקיטה רוקאביציה זכו לשבחים. "יש פה קבוצה תענוג", אמר גורם בקבוצה, "עשו פה את החיזוקים שהיה צריך ויגיעו עוד שחקנים אבל באמת שיש קבוצה אדירה".

בחיפה התאכזבו שההגרלה סיפקה להם את טוטנהאם, מה שיקשה מאוד על ההעפלה לשלב הבתים, אך בקרב השחקנים לא הרימו ידיים. "ברור שאנחנו אנדרדוג מובהק", אמר שחקן בכיר, "אבל בטוח שהצוות כבר ילמד אותנו על חסרונות שלא שמנו לב אצלם. לא נגיע כדי להצטלם באיצטדיון. נגיע כדי לנסות להדהים אותם".

בעניין אחר, בקבוצה יעסקו כעת בעניין ירדן שועה כאשר השחקן נחוש לעזוב את הקבוצה. הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג ישפר מעט את ההצעה על השחקן אך בחיפה ממשיכים להתעקש על 1.4 מיליון יורו עבור 60 אחוזים מהכרטיס.

בחיפה עדיין לא החליטו אם שועה יחזור לאימונים, וברק בכר וצוותו יקבלו החלטה ביחד עם הנהלת המועדון בנושא. בקבוצה לא אהבו את בקשת העזיבה של השחקן לעזוב ובכר כבר הבהיר לאנשי המועדון וגם לשחקן שהוא "לא מחזיק אף אחד בכוח". כעת עם החזרה לארץ ידונו במועדון בנושא ויוחלט האם שועה יחזור לפעילות או לא, כשעל הפרק נמצאת גם האפשרות להוציא אותו מהסגל לטוטנהאם ולא להטיס אותו לאנגליה יחד עם שאר הקבוצה.

עוד בוואלה!

דוניו נחת לקראת חתימה, אבו פאני צעק: "הארי קיין על הז*ן שלי" והתנצל

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
לא ייצא עם מכבי חיפה לאנגליה? ירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

דוניו גודסוויי נחת בארץ ויחתום בימים הקרובים, כשבמועדון מקווים שהוא יוכל להירשם למשחק נגד טוטנהאם. בחיפה פעלו במרץ להנחית את השחקן לפני הכניסה לסגר והצליחו לעשות זאת כאשר לאחר החתימה הרשמית סקו טורה יעבור לעירוני קרית שמונה כדי לפנות מקום של זר. בנוסף בחיפה ממשיכים בניסיונות לצרף את טאלב טואטחה.

דוניו, החלוץ הגנאי, 25, הוא שחקן כנף שיכול לתפקד גם כחלוץ, והוא מגיע מקבוצת נורשלנד הדנית, אחרי חצי עונה כמושאל בדינמו דרזדן שירדה מהבונדסליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully