וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניו נחת לקראת חתימה, אבו פאני צעק: "הארי קיין על הז*ן שלי" והתנצל

השחקנים חגגו את ה-1:2 על רוסטוב, הקשר מחק סרטון חסר טעם והתנצל, החלוץ הגנאי הגיע לישראל. המאמן: "לא חשובה זהות היריבה, העיקר הניצחון". טוטנהאם היריבה הבאה

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

שחקני מכבי חיפה חגגו במשך דקות ארוכות על כר הדשא ובחדר ההלבשה אחרי ניצחון החוץ המרשים 1:2 על רוסטוב הערב (חמישי) בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. שערים של ניקיטה רוקאביציה ומוחמד אבו פאני מחקו פיגור מוקדם והירוקים יפגשו בפלייאוף את טוטנהאם, שלא מעדה מול שקנדיה המקדונית וניצחה אותה בחוץ 1:3. הפתעה גדולה בלונדון בשבוע הבא, תשלח את השחקנים של ברק בכר לשלב הבתים של הליגה האירופית ותבטיח מענק של ארבעה מיליון יורו (כרגע עומד על קצת יותר ממיליון).

בעמוד האינסטגרם של הקבוצה כתבו אחרי המשחק: "לונדון כן מחכה לנו". כובש השער השני של הירוקים מוחמד אבו פאני התקשה לשלוט בשמחה וצרח בחדר ההלבשה "הארי קיין על הז*ן שלי", בהתייחסו ליריבה אותה תפגוש מכבי חיפה בשלב הבא. לאחר מכן הסיר הקשר את הסרטון חסר הטעם והתנצל: "מהבדיחות הלא מוצלחות שלי. נמשיך לשמור על חוש הומור ובעיקר על צניעות. ממשיכים קדימה ??".

מאמן הירוקים ברק בכר היה שמח בסיום: "כיף גדול. זו לא רק התוצאה, זה איך שעברנו. הצורה ששיחקנו וחזרנו מפיגור זו גאווה גדולה. אנחנו מכינים את הקבוצה כל כך טוב, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה מנטלית כדי שגם אם אנחנו סופגים, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לחזור ולהרים את עצמנו. למרות הגול שחטפנו, פתחנו את המשחק טוב מאוד וקיבלנו גול מהתקפה אחת. הרגשתי את השחקנים, שגם אם אנחנו בפיגור אנחנו יכולים להשתלט על המשחק, השווינו וניצחנו בצדק".

על אבו פאני: "(צוחק) קודם כל הוא היה צריך להבקיע פעמיים לפני, אז אני כועס עליו. עכשיו באמת, הוא עובד קשה והגול הזה זה בונוס מבחינתו. וזה בונוס עבור כל הקבוצה, שגם המחליפים נכנסים ותורמים בלי אגו. זה מאוד בריא וככה זה צריך להיות. לא חשובה זהות היריבה, כרגע אני נהנה מהניצחון. חבל לי רק על הקהל שלנו שלא היה, ואני בטוח שהוא גאה בנו".

מוחמד אבו פאני: "כיף. אין הרגשה כזאת. אחרי הגול הרגשתי שמחה אדירה. סוף סוף. זה הגיע לנו. שיחקנו יותר טוב, למרות ששיחקנו נגד קבוצה לא קלה. וזהו, אנחנו שמחים".

מי שצפוי לחתום בימים הקרובים ולחזק את הסגל הוא גודסוויי דוניו. החלוץ הגנאי נחת בישראל ויהיה הזר השישי של הירוקים במקום סקו טורה שיושאל לעירוני קרית שמונה. דוניו בן ה-25 הוא שחקן כנף שיכול לתפקד גם כחלוץ, והוא מגיע מקבוצת נורשלנד הדנית, אחרי חצי עונה כמושאל בדינמו דרזדן שירדה מהבונדסליגה השנייה.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה את רוסטוב 1:2 בחוץ ועלתה לפלייאוף הליגה האירופית

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
הרגשתי שגם אם אנחנו בפיגור, אנחנו יכולים להשתלט על המשחק". ברק בכר/דני מרון

היריבה הבאה: טוטנהאם שניצחה 1:3 את שקנדיה

מכבי חיפה תפגוש בשלב הבא את טוטנהאם האנגלית, במשחק שייערך בלונדון. התרנגולים ניצחו הערב 1:3 בחוץ את שקנדיה הצפון מקדונית, ועלו שלב.

הארי קיין לא פתח הערב, אבל במקומו הורכב סטיבן ברחוויין מנבחרת הולנד, כשלצדו סון יונג-מין שבתחילת השבוע כבש רביעייה נגד סאות'המפטון. הדרום קוריאני בישל את הראשון של האורחת לאריק לאמלה, אך שקנדיה השוותה משער של ואלמיר נאיפיו בדקה ה-55. סון, שבישל את השער הראשון השיב את היתרון לטוטנהאם בדקה ה-70 ובישל להארי קיין שנכנס כמחליף את השער השלישי בדקה ה-79.

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
יפגשו את מכבי חיפה בשלב הבא. שחקני טוטנהאם חוגגים/רויטרס

טוטנהאם של ז'וזה מוריניו היא כמובן אחת היריבות הכי חזקות שמכבי חיפה הייתה יכולה לקבל, למרות שהיא תארח את הירוקים ללא קהל. מדובר בקבוצה עם היסטוריה מפוארת ועבר מצוין, שרק ב-2019 הגיעה עד גמר ליגת האלופות. מוריניו אמנם נוהג לבצע רוטציה עמוקה בליגה האירופית, אבל גם כך רוב שחקני הספסל שלו הם כוכבים ברמה גבוהה ביותר.

בסגל של התרנגולים מופיעים עוד שחקנים ברמה עולמית כמו אלופי העולם הוגו לוריס ומוסא סיסוקו, טובי אלדרווירלד הבלגי וכמובן שחקני נבחרת אנגליה, הארי קיין, דלה עלי, הארי ווינקס ואריק דייר. גארת' בייל חזר לקבוצה לאחרונה, אבל כלל לא בטוח שהוא ישחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully