וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי פיפן: "לברון עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל לקחת קבוצה לאליפות לבד"

שחקן העבר הפתיע לפני משחק 1 בגמר (4:00, ספורט 5): "דייויס יותר חשוב ללייקרס". לברון: "להתמודד בבועה - האתגר הגדול בקריירה"

אוהדי מיאמי היט חוגגים את העלייה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס מרגיש את השיח הגובר על מעמדו ההיסטורי, שומע את הפרשנים מציפים מחדש את ההשוואה הנצחית לג'ורדן, אבל רגע לפני משחק 1 בסדרת הגמר מול מיאמי (בין רביעי לחמישי, 4:00, ספורט 5), הוא משתדל לשנות את הנרטיב.

"אין שום משמעות מיוחדת בזכייה באליפות נגד מיאמי", אמר לברון לקראת המפגש הפיקנטי עם ההיט, הקבוצה איתה זכה בשתי אליפויות עד שעזב ב-2014. "ממילא קשה להגיע לגמר ולהיות בעמדה לזכות באליפות. אם אתה זוכה באליפות, זה לא חשוב נגד מי שיחקת ואת מי ניצחת. בכל מקרה, אני לא עסוק במשמעויות גדולות עכשיו או בהשלכות עתידיות של משהו. אני חושב רק איך לנצח את משחק מספר 1, זה הכול".

לברון, שיערוך את הופעתו העשירית בגמר ה-NBA ומחפש אליפות רביעית בקריירה, מודה שהשהות בבועה באורלנדו מאתגרת במיוחד. "זה כנראה האתגר הכי גדול שהתמודדתי איתו כשחקן. להתחייב למשהו ולהתמודד איתו בנסיבות האלה, זה היה קשה מאוד", אמר. "אשקר אם אומר שידעתי מראש כמה קשה יהיה בבועה, ואיזה מחיר זה יגבה. זה היה סופר קשה, אבל אני כאן למען מטרה אחת ויחידה, וזה להתמודד על אליפות".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים עם לברון ג'יימס. GettyImages
מוכן לאתגר. לברון/GettyImages

ג'יימס הפליג במחמאות לפט ריילי ואריק ספולסטרה, שניים מהדמויות הבכירות במיאמי בשנים האחרונות ומי ששיתפו איתו בפעולה בזמנו. "פט ריילי הוא אחד ממוחות הכדורסל הגדולים שהיו ב-NBA. הוא ניצח בכל רמה. הבן אדם לקח אליפויות במשך ארבעה עשורים. הליגה לא תהיה אותו דבר בלעדיו. הוא מוטיבטור מעולה, איש מקצוע מעולה, אחד שמבין מה נדרש כדי לנצח. הוא מוכיח את זה במשך 40 שנה".

על אריק ספולסטרה אמר ג'יימס: "חבל לי שהוא לא מקבל את הכבוד שהוא ראוי לו. הוא ממש טוב. הוא אחד המאמנים הגדולים, ולצערי התקבע נרטיב בתקשורת שהוא לא אחד מהגדולים, למרות שזה לא נכון".

בניגוד למה שלברון מעיד על עצמו, אנתוני דייויס דווקא משוכנע שג'יימס יגיע לגמר עם מוטיבציה מיוחדת. "לזכות באליפות נגד מיאמי, בטוח שיש לזה משמעות גדולה מבחינתו. אם נזכה, כנראה שזו תהיה האליפות השנייה הכי גדולה שלו אחרי האליפות עם קליבלנד", אמר.

עוד בוואלה!

ג'ימי באטלר: "גם בגיל 49 לברון ג'יימס יהיה המכשול בדרך לאליפות"

לכתבה המלאה
סקוטי פיפן. AP
עדיין מפקפק. פיפן/AP

כך או כך, יש גם מי שמפקפק בג'יימס. סקוטי פיפן, ששינה את דעתו בנוגע ללברון כמה וכמה פעמים בשנים האחרונות, אמר אמש בריאיון ל"פורבס" שחובת ההוכחה היא עדיין עליו. "אני לא מזלזל בשום דבר מהלייקרס ומלברון שהגיע לגמר העשירי בקריירה. אני עדיין חושב שהוא צריך להוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה לאליפות בכוחות עצמו. אנתוני דייויס חשוב יותר להתקפה שלהם ממנו", אמר.

פיפן הוסיף שלדעתו, "למיאמי יש יותר נשקים התקפיים מהלייקרס. זה יהיה יותר קשה ללייקרס ממה שאנשים חושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully