וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר: "גם בגיל 49 לברון ג'יימס יהיה המכשול בדרך לאליפות"

כוכב מיאמי שיבח את קינג ג'יימס לקראת פתיחת סדרת הגמר, אך טען: "אנחנו לא אנדרדוג". דראגיץ' מחמיא לספולסטרה: "אחד המאמנים החכמים ב-NBA"

אוהדי מיאמי היט חוגגים את העלייה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

גמר ה-NBA בפתח, ולמרות שרובן המכריע של התחזיות מנבאות אליפות ללברון ג'יימס והלייקרס, מיאמי לא מרגישה שהיא מגיעה לסדרה בעמדת נחיתות. "אנחנו לא אנדרדוג", הצהיר ג'ימי באטלר הערב (שלישי) לקראת משחק 1 בסדרה שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי ב-4:00 לפנות בוקר. "בסופו של דבר, אנחנו מגיעים לסדרה הזו ונהיה חייבים לשחק את הכדורסל שלנו, את הכדורסל של מיאמי. זה עבד כל העונה, אין סיבה שזה לא יעבוד גם הפעם".

באטלר, שהוזכר כמועמד לחבור ללברון ג'יימס בקיץ 2019 לפני שחתם במיאמי, טוען ש"להתמודד מול לברון עומדת להיות משימה לא קלה. אבל אם יש מישהי שמוכנה למשימה הזו, זו מיאמי". באטלר החמיא ללברון ואמר: "הוא עדיין בשיאו, לא משנה אם הוא בן 35, 26 או 21. הוא עדיין דומיננטי. כדי לזכות באליפות היית צריך לעבור דרכו גם כשהוא היה בן 26 וגם כשהיה בן 35. כנראה שגם כשהוא יהיה בגיל 49, מי שירצה לקחת אליפות יצטרך לעבור דרכו. הוא הראה למה הוא השחקן הטוב בעולם, למה היתה לו קריירה אדירה כזו. הוא הוכיח שהמורשת שלו ממשיכה להיכתב גם בשנת 2020".

שחקני מיאמי היט גוראן דראגיץ', ג'ימי באטלר, באם אדבאיו. AP
אנדרדוג? תלוי את מי שואלים. שחקני מיאמי/AP

לא מעט זרקורים יופנו בגמר לאריק ספולסטרה, מאמן מיאמי, שזכור כמי שלא התקבל באהדה יתרה על ידי לברון ג'יימס בתחילת הקדנציה שלו בהיט. בסופו של דבר ספולסטרה נשאר במיאמי למרות חוסר החיבה מג'יימס, זכה איתו בשתי אליפויות והפך עם השנים לאחד המאמנים המוערכים ב-NBA.

ספולסטרה אמר ש"אחרי שלברון עזב את מיאמי ב-2014, הייתי צריך לקחת יותר מחודש כדי להתאושש. תהיתי האם נרוץ עוד פעם לאליפות. אני שמח שבסוף זה קרה".

ספולסטרה קיבל מחמאות מגוראן דראגיץ' שאמר: "אריק הוא אחד המאמנים הכי חכמים בליגה. הוא יודע מה הקבוצה צריכה, יודע איפה לשים את הכדור, הוא תמיד שם למען השחקנים. הוא נוסך ביטחון בכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully