וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את ויאדוליד ושון וייסמן

הישראלי השלים 74 דקות וסחט הצלה מקורטואה לאחר מבצע נאה (55). ויניסיוס המחליף העניק לבלאנקוס ניצחון דחוק (65). רק 0:0 לאתלטיקו מדריד מול ווסקה

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) כשבמוקד האלופה ריאל מדריד, אירחה את ויאדוליד ושון וייסמן וגברה עליה 0:1 משער של ויניסיוס בדקה ה-65. אתלטיקו מדריד התארחה אצל ווסקה ונפרדה ממנה ב-0:0. ויאריאל ניצחה 1:3 את אלאבס.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. AP
חזר להרכב ריאל. מודריץ'/AP

ריאל מדריד - ויאדוליד 0:1

לאחר ה-2:3 הסוער על בטיס במחזור הקודם אירחה הערב (רביעי) את ויאדוליד ושון וייסמן וגברה עליה 0:1. זה לא הלך קל לבלאנקוס, שאמנם הגיעו לכמה מצבים במהלך המשחק וכשהצליחו לשמור על הריכוז ולמצוא את מסגרת השער, נתקלו בשוער האורחת רוברטו חימנס שסיפק כמה הצלות נאות.

שון וייסמן פתח לראשונה בהרכב קבוצתו, השלים 74 דקות והגיע לשני מצבים לא רעים: בדקה ה-6 קיבל כדור ברחבה וניסה לבעוט מהאוויר אך הכדור לא התלבש טוב והבעיטה הלכה למרכז השער ונקלטה על ידי קורטואה ללא הרבה בעיות. בדקה ה-55 פרץ הישראלי, היתל במרסלו ובעט כדור חד שנהדף בקושי על ידי שוערה הבלגי של ריאל. 10 דקות לאחר מכן, טעות בהגנת ויאדוליד איפשרה לויניסיוס לגלגל את השער ביחיד במשחק. ניצחון שני ברציפות לאלופה.

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, קארים בנזמה (בורחה מאיורל, 88), לוקה מודריץ', מרסלו, קאסמירו, פדריקו ואלוורדה, לוקה יוביץ' (ויניסיוס, 58), אלברו אודריוסולה (דני קרבאחל, 57), איסקו (מרקו אסנסיו, 57).

הרכב ויאדוליד: רוברטו חימנס, פאבלו הרביאס, ברונו גונסאלס, חאבי סאנצ'ס, ראול קרנרו, אוסקר פלאנו, מיצ'ל, פדה סן אמטריו (מרקוס אנדרה, 64), וולדו רוביו (סרג'י גווארדיולה, 74), פביאן אוריאנה (קיקה, 64), שון וייסמן (טוני, 74).

שחקן ריאל ויאדוליד שון וייסמן מול שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
סיפק מבצע נאה וסחט הצלה מקורטואה. וייסמן מול סרחיו ראמוס/רויטרס
שחקן ריאל מדריד אדן הזאר ביציע. GettyImages
אדן הזאר הפצוע ביציע/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 6: מהלך התקפי יפה של ויאדוליד הסתיים בהרמה שמצאה את שון וייסמן במרכז הרחבה, אך החלוץ הישראלי בעט לא טוב בכדור שהלך ישר לידיו של קורטואה.

דקה 10: ניסיון בעיטה של מרסלו נהדף לעברו של פדריקו ואלוורדה שבעט ישירות מהאוויר וסחט הצלה נהדרת מרוברטו חימנס.

דקה 17: התקפה מתפרצת נהדרת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב אליו הגיע לוקה יוביץ', אך הבעיטה שלו חלפה בסמוך למסגרת.

דקה 35: מרסלו העביר כדור ללוקה מודריץ' בתוך הרחבה, והקרואטי העביר בנגיעה ללוקה יוביץ' שממצב נוח מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 49: לוקה יוביץ' שוב לא הצליח למצוא את השער, כשנגיחה שלו מכדור קרן נהדפה בצורה נהדרת על ידי חימנס, כשאת הריבאונד ירה קאסימירו למשקוף.

דקה 55: שון וייסמן פרץ מקו מחצית המגרש, הטעה את מרסלו ושחרר בעיטה שנהדפה בקושי על ידי קורטואה.

דקה 65: גול! 0:1 לריאל מדריד: כדור שנשלח לעברו של בנזמה נהדף על ידי הגנת ויאדוליד היישר לרגליו של ויניסיוס שלבדו מול חימנס גלגל את הראשון של המארחת.

דקה 70: ראול גרסיה פרץ באגף שמאל ושחרר בעיטה מפתיעה מזווית קשה, שחולצה שוב על ידי טיבו קורטואה לקרן.

דקה 82: לוקה מודריץ' קיבל כדור בתוך רחבת ויאדוליד וגלגל כדור חכם שנעצר רק בקורה של חימנס.

שחקן אתלטיקו מדריד לואיס סוארס. GettyImages
פתח לראשונה בהרכב, אך לא הצליח לעזור לחבריו לכבוש סוארס/GettyImages

ווסקה - אתלטיקו מדריד 0:0

הגעתו של לואיס סוארס הפיחה רוח מחודשת אצל הקולצ'ונרוס, כפי שהוכיח ה-1:6 המהדהד על גרנאדה בתחילת השבוע בו כבש הרכש הטרי צמד. הפעם החלוץ האורוגוואי פתח, מול העולה החדשה, שגם הערב הוכיחה שהיא רחוקה מלהיות בשר תותחים. אתלטיקו שלטה במשחק והפעילה לחץ על שערה של ווסקה, אך בעטה רק פעם אחת למסגרת ויצאה רק עם נקודה.

משחקים נוספים

ויאריאל - אלאבס 1:3
לויאריאל: פאקו אלקאסר (13, 67), ג'רארד מורנו (45, פנדל). לאלאבס: אדר מנדס.

אייבר - אלצ'ה 1:0
לאלצ'ה: לוקאס בויה (37).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully