וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן ופאטי הרשימו, אבל בברצלונה שוב עוסקים בבעיות המשמעת של עוסמאן דמבלה

בתקשורת החמיאו למאמן על ש"עשה לקבוצה מתיחת פנים". ילד הפלא "הופך לכוכב", הצרפתי איחר לאימון הבוקר ועלול להיקנס

שערי המחזור השני בבונדסליגה/באדיבות ספורט 1

בדיוק לפתיחת עונה כזו רונאלד קומאן פילל. ברצלונה החלה את 2020/21 בלה ליגה אמש (ראשון) עם 0:4 על ויאריאל, כשכל ארבעת השערים הובקעו כבר במחצית הראשונה. ערב המשחק עסקו בסגנית האלופה בעיקר במי שלא יהיה על כר הדשא - לואיס סוארס - אולם גיבור הערב היה צעיר ממנו ב-16 שנה. אנסו פאטי כבש צמד מהיר, הוכשל ברחבה והביא לפנדל אותו כבש ליאונל מסי, ובאופן כללי הוכיח שיש על מי לבנות.

אבל לא הכל ורוד בקאמפ נואו.

"ילד הפלא הופך לכוכב ויהיה קשה להוציא אותו מההרכב, בעיקר אם לא יגיע מחליף לסוארס", נכתב ב"אס". "כמספר 9 מדומה הוא כבש שני שערים מהירים, גרם לפנדל וקיבע את מקומו בשיטה החדשה של קומאן".

השיטה המדוברת הציבה גם את ליאונל מסי כחלוץ מדומה. ב"אס" בדקו ומצאו שהפרעוש נגע בכדור שש פעמים בלבד ב-20 הדקות הראשונות - אולם בסיומן, כבר הוליכה ברצלונה 0:2. בהמשך המשחק ירד מסי קצת יותר אחורה וקיבל חופש אינסופי מקומאן: "הוא הרגיש בנוח יותר ונע לאיזורים חופשיים". ב"מארקה" ניתחו את הופעת הבכורה של ההולנדי וטענו כי מדובר ב"ברצלונה אחרת. קומאן עשה לקבוצה הזאת מתיחת פנים. ברצלונה לוחצת גבוה כדי לחטוף כדורים, וקצב המשחק אחר לגמרי".

קומאן עצמו נשאל על ההופעה של החלוץ בן ה-17 ואמר: "הוא הראה שיש לו עתיד גדול ואני מאושר בשבילו. נגד אלצ'ה במשחק ההכנה הוא לא היה מאוד יעיל והערתי לו על כך, והפעם הוא כבר היה מצוין. ניצלנו את האיכויות שלו. אי אפשר לצפות ממנו שישחק ככה בכל משחק - הוא צעיר מאוד אבל הוא צריך להמשיך לעבוד". על סוארס, שרשם בכורה נהדרת באתלטיקו מדריד, אמר ההולנדי: "אנחנו מאחלים לו את כל ההצלחה שבעולם. הוא חלוץ מצוין, אבל קיבלנו החלטה".

עוד בוואלה!

ספרד: צמד לאנסו פאטי ב-0:4 של ברצלונה, צמד ללואיס סוארס ב-1:6 של אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה

"אני משחק לצד השחקנים הטובים בעולם", אמר פאטי. "לשחק עם מסי היה החלום שלי מאז שהייתי ילד. הוא כל הזמן עוזר לי ומייעץ לי ואני רוצה להמשיך להשתפר וללמוד מהחברים שלי לקבוצה".

סרג'יו בוסקטס ביקש קצת סבלנות בנוגע לילד הפלא: "חייבים להיות סבלניים איתו. הוא שחקן גדול, אבל אנחנו לא רוצים לשחוק אותו. צריך לתת לו לשחק את המשחק שלו, התקרה שלו הכי גבוהה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully