וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה על שיתוף הפעולה עם לואיס סוארס: "אחד נושך, השני בועט"

אחרי הבכורה הנפלאה, חלוץ אתלטיקו מדריד התמוגג מחברו לחוד: "לא מבין איך ברצלונה ויתרה עליו". האורוגוואי: "לפעמים חשוב לבצע שינוי"

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

גם בחלומות הוורודים ביותר שלו, ספק אם לואיס סוארס היה מסוגל לדמיין הופעת בכורה כה מוצלחת כפי שרשם אמש (ראשון) במדי אתלטיקו מדריד. הכוכב שהגיע מברצלונה קם מהספסל בדקה ה-70, והספיק לסיים את המשחק עם שני שערים ובישול ב-1:6 המהדהד של קבוצתו החדשה על גרנאדה.

"אני שמח מאוד, קודם כל מהבכורה שלו ואז מהניצחון", הצטנע סוארס בסיום. "היה כיף לשחק באצטדיון הנהדר הזה, עם שחקנים נהדרים. השחקנים קיבלו איתו מצוין וזה בסיס להכל, אני רוצה להודות לכולם. לפעמים חשוב עבור שחקן לבצע שינוי בקריירה, הגעתי למועדון שקיבל אותי בזרועות פתוחות".

האורוגוואי החליף את דייגו קוסטה, שנשמע נלהב משיתוף הפעולה בחוד. "זה נהדר, אחד נושך והשני בועט", התלוצץ. "אנחנו ברי מזל שהוא כאן, אני לא מבין איך ברצלונה נתנה לו לעזוב. הוא יעזור לנו עם הרבה שערים ועם האופי הלוחמני שלו והרעב לתארים".

על עתידו שלו אמר דייגו קוסטה: "אני לא רוצה להילחם במועדון ולהיות נטל. אמרתי להם שאני מוכן לעזוב אם הם ירצו בכך, אבל אם אישאר, אילחם על המקום שלי. הכל יכול לקרות העונה, אני פשוט צריך להיות מוכן ולהבקיע שערים".

"לואיס עלה ועשה מה שהוא יודע לעשות", החמיא המאמן דייגו סימאונה. "הוא שיחק בשביל הקבוצה, ואני לא מדבר רק על הצמד שהבקיע. בכל פעם שכדורגלן גדול מגיע הקבוצה משתפרת, אבל כבר עבדנו טוב מאוד לפני שלואיס הגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully