וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול ופלגריני תקפו את השופטים, ראמוס וריאל מגיבים: "קופחנו לא פעם"

"ניצחון ה-VAR" של הבלאנקוס הסעיר את הכדורגל הספרדי, אבל בריאל מתעלמים: "לפעמים הוא עובד לרעתנו". זידאן הבהיר: "לא מעוניין בהחתמות"

שערי המחזור השני בבונדסליגה/באדיבות ספורט 1

בעונה שעברה, בכל פעם שריאל מדריד נזקקה לשער מכריע - סרחיו ראמוס היה שם כדי להציל אותה. כך קרה גם הערב (שבת), כשהקפטן כבש בדקה ה-82 מהנקודה הלבנה, והעניק לאלופה ניצחון ראשון העונה - 2:3 על בטיס. הבלאנקוס כבר מצאו עצמם בפיגור 2:1, אך נעזרו בין היתר גם במסכים, ממש כמו בעונה שעברה. אמרסון מבטיס הורחק בדקה ה-67 לאחר הכשלה על לוקה יוביץ', רבע שעה לאחר מכן הגיע הפנדל המכריע, שוב בסיוע ה-VAR, אחרי נגיעת יד של מארק בארטרה ברחבה.

שופט העבר הספרדי איטורלדה גונסאלס טען כי מדובר בהחלטות נכונות: "זו עבירה וכרטיס אדום", אמר על הפאול של אמרסון; "הכדור נגע ביד, זה פנדל", אמר על המהלך הנוסף. שופט עבר נוסף, אנדוחאר אוליבר, הסכים ואמר למארקה: "הרחקה נכונה, הברזילאי לא ביצע עבירה גסה אבל הוא מנע הזדמנות ברורה לשער. אשר לפנדל, ה-VAR מראה ששחקן בטיס מושיט את היד".

בתקשורת בברצלונה חשבו אחרת. "ריאל מדריד ו-VAR ניצחו את בטיס", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". בטור שנכתב לאחר המשחק נטען כי שופטי המסך הצילו את זידאן עם החלטות "מעוררות מחלוקת, בלשון המעטה. ההיסטוריה חוזרת על עצמה - עוד עונה החלה וה-VAR מכסה על הטעויות של ריאל מדריד".

המתקפה בספרד נגד השופטים נמשכה. קרלס פויול צייץ פעמיים נגד השופטים במהלך המשחק, ובסיום הוסיף שמן למדורה כשכתב: "כנראה שברצלונה לעשות הרבה מאוד כדי לזכות באליפות. אני בטוח שמה שקרה (עם ריאל) יוסיף לברצלונה מוטיבציה ואתגר".

קרלס פויול לאחר האדום של אמרסון

ולאחר הפנדל שקיבלה ריאל מדריד

גם שחקן בטיס סרחיו קנאלס מתוסכל

גם מאמן בטיס מנואל פלגריני לא חסך ביקורת מהשופטים. "לשחק נגד ריאל מדריד ונגד ה-VAR, זה כבר יותר מדי", אמר בסיום. "היינו טובים יותר מריאל במחצית הראשונה, נראינו בדרך הנכונה. אבל ההרחקה והפנדל שהם קיבלו שינו את המשחק. השופטים חייבים להבין שההחלטות שהם מקבלים הן מכריעות. אני לא יודע אם ה-VAR צדק או טעה, אבל קשה לשחק נגד כל העולם - גם נגד ריאל, גם עם 10 שחקנים, גם נגד ה-VAR, גם נגד השופט. זה קשה מאוד. אני בעד VAR, אבל לפעמים מרגיש שאני מעדיף משחק של 11 נגד 11", הוסיף בעקיצה.

"היה משחק קשה מאוד", סיכם זידאן. "השחקנים נתנו הכל ואלה שלוש נקודות חשובות מאוד. אני מרוצה. יש לנו עונה ארוכה וברור לנו שאנחנו צריכים להשתפר. נעשה זאת. אמרו שאנחנו לא כובשים הרבה, אבל הערב כבשנו שלושה ויכולנו לכבוש יותר. טיבו קורטואה היה מצוין עבורנו, כמו הרבה פעמים בעבר. רכש? אני מרוצה מהסגל שיש לי, אנחנו מי שאנחנו וננסה לספק עונה טובה".

זידאן, שהגיע ל-100 ניצחונות ליגה בספרד, הבהיר שהוא לא מעוניין בשינוייים בסגל. "לא דיברתי עם אף אחד במועדון על החתמות. אני מרוצה מהסגל שיש לי, אנחנו מי שאנחנו וננסה לעשות עונה טובה".

גיבור הערב סרחיו ראמוס הוסיף: "ב-15 הדקות הראשונות היינו טובים מאוד, אבל אחרי השער הראשון ויתרנו על הכדור. במחצית השנייה רצינו לבצע קאמבק, וזה מה שעשינו. אבל אנחנו לא יכולים לעשות קאמבקים מדי שבוע, צריכים ללמוד מהטעויות שלנו".

על החלטות השיפוט הערב אמר הקפטן: "אצטרך לראות אותן שוב, אבל ממה שנאמר לי, היה פנדל ברור. לפעמים השופטים פוגעים בנו, לפעמים הם עוזרים לנו. אני לא חושב שזה נעשה בכוונת תחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully