וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 3:4 ענק לאינטר, לאציו ואטאלנטה פתחו עונה עם ניצחונות

לוקאקו (88) וד'אמברוסיו (89) השלימו מהפך בזק מול פיורנטינה, במשחק מטורף. אימובילה כבש ב-0:2 על קליארי, פאפו גומס כיכב ב-2:4 של אטאלנטה בטורינו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 3:1/ספורט 1

המחזור השני בסרייה A יצא לדרך היום (שבת) עם ארבעה משחקים. אטאלנטה יצאה למשחק חוץ מול טורינו וחזרה ממנו עם ניצחון 2:4 נאה. לאציו פתחה עונה עם 0:2 אצל קליארי, בנבנטו הפכה פיגור 2:0 לניצחון מדהים 2:3 בחוץ על סמפדוריה ובמנה העיקרית, רשמה אינטר 3:4 מדהים על פיורנטינה.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
איזה משחק. לוקאקו/רויטרס

אינטר - פיורנטינה 4:3

הנראזורי פתחו את העונה באיחור מכיוון שהגיעו לגמר הליגה האירופית ועם ציפיות רבות אחרי צירופם של אלכסנדר קולארוב (פתח), אשרף חכימי (נכנס כמחליף) וארתורו וידאל (נכנס כמחליף), ואם לשפוט על פי משחקם הראשון העונה, זה הולך להיות מאוד, מאוד מלהיב.

כריסטיאן קואמה כבש ראשון (3) כשנותר חופשי לגמרי מול שער ריק, לאוטרו מרטינס השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם בעיטה נהדרת מקצה הרחבה, ובדקה ה-52 הושלם המהפך הודות לשער עצמי של פדריקו קצ'ריני. אלא שפיורנטינה לא אמרה נואש, ובפרט פרנק ריברי: הצרפתי הוותיק בישל לגייטאנו קסטרובילי (57) את ה-2:2, ובדקה ה-64 הכניס כדור עומק מבריק לפדריקו קייזה, שהפך ל-2:3 גדול. גמור? ממש לא: חקימי בישל לרומלו לוקאקו בדקה ה-88, ודקה לאחר מכן הושלם מהפך מדהים, כשאלכסיס סאנצ'ס הגביה לראשו של דנילו ד'אמברוסיו שנגח מקרוב את תוצאת הסיום. איזה משחק!

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה חוגג שער. GettyImages
איש המשחק של אטאלנטה. אלחנדרו גומס/GettyImages

טורינו - אטאלנטה 4:2

לאחר שקיבלה מנוחה בשבוע שעבר עקב השתתפותה בפיינל 8 של ליגת האלופות, פתחה הערב הקבוצה מברגמו את העונה עם רביעייה וניצחון חוץ מרשים. האורחת הראתה שגם העונה היא הולכת לספק לא מעט הנאה לחובבי הכדורגל, בעטה 7 פעמים למסגרת של סלבטורה סיריגו בשער טורינו והראתה כדורגל התקפי ושוטף - בדיוק כמו זה שמאפיין אותה בשנים האחרונות.

דווקא המארחת הייתה זו שעלתה ליתרון לאחר שער של אנדראה בלוטי בדקה ה-11, אך אטאלנטה לא נבהלה והשוותה שתי דקות לאחר מכן בעזרת בעיטה מדוייקת של פאפו גומס מחוץ לרחבה. בדקה ה-21 השיגה האורחת את המהפך, כשכובש השער הראשון גומס מצא בכדור עומק גאוני את לואיס מיוריאל שמזווית קשה קבע 1:2. גומס הוסיף בישול נוסף בדקה ה-42 למגן האנס האטבור, וזה גבר 1:3 לאטאלנטה. בלוטי הספיק לצמק (43) עבור טורינו לפני הירידה למחצית, אך מרטן דה רון קבע 2:4 בדקה ה-54, והוציא את הרוח מהמפרשים של טורינו. המקומיים יכולים להתנחם בעובדה שהפעם זה לא נגמר 7:0, כמו בעונה שעברה.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
שהוא לא יכבוש? צ'ירו אימובילה/GettyImages

קליארי - לאציו 2:0

הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בעונה שעברה ותשתתף בהגרלת בתי ליגת האלופות ביום חמישי, פתחה את העונה שלה עם ניצחון בסרדיניה, שם לא הפסידה מאז מאי 2013. המגן הימני מנואל לצארי כבש מקרוב כבר בדקה הרביעית אחרי בישול של המגן השמאלי אדם מארושיץ', שהוסיף אסיסט נוסף למלך השערים צ'ירו אימובילה שעשה את הסיפתח שלו ל-2020/21 עם בעיטה שטוחה אל הרשת בדקה ה-74. דייגו גודין נותר על הספסל של קליארי ולא זכה לדקות בכורה.

לוקה קלדירולה שחקן בנבנטו. GettyImages
איזה קאמבק של בנבנטו. לוקה קלדירולה באקסטזה/GettyImages

סמפדוריה - בנבנטו 3:2

במקביל לניצחון של סימונה, גם האח הגדול פיליפו אינזאגי חגג במשחקו הראשון העונה. סמפדוריה של קלאודיו ראניירי נראתה בדרך לניצחון קל אחרי שער של פאביו קוואליארלה בדקה השמינית (עונה 16 ברציפות שהוא כובש) ונגיחה של הבלם עומאר קולה (18), אבל הקפטן לוקה קלדירולה השווה עם צמד אחרי מצבים נייחים (33 ו-72) והמגן הימני גאטנו לטיציה הפך (88) אחרי פסילת שער של יקוב ינקטו בצד השני. סמפ אחרונה עם 0 מ-6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully