וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.9: טוטנהאם הולכת על בלם אינטר, ריאל מדריד מרגיעה את יוביץ'

סרג'יניו דסט סגר בברצלונה, רובן דיאס מגיע לבדיקות במנצ'סטר סיטי, ארסנל הגישה הצעה חדשה על עוואר, מוריניו יתחזק? ריקי פוץ' עשוי לחבור לזהבי בפ.ס.וו

שערי המחזור השני בבונדסליגה/באדיבות ספורט 1

העברות

* סרג'יניו דסט העדיף סופית את ברצלונה על פני באיירן מינכן ויחתום רשמית ב-24 השעות הקרובות. לפי פבריציו רומאנו, ברצלונה תשלם כ-22 מיליון יורו תמורת המגן הצעיר, שיתפוס את מקומו של נלסון סמדו ויחתום לחמש שנים. בבאיירן מינכן זועמים.

* סופית: רובן דיאס עובר למנצ'סטר סיטי. הבלם הפורטוגלי סיכום את כל תנאיו בקבוצה של פפ גווארדיולה, שתעביר תמורתו של ניקולאס אוטאמנדי לבנפיקה ליסבון. דיאס כבר המריא לבדיקות במנצ'סטר.

* כבר אחרי המחזור השני: שאלקה פיטרה את המאמן דויד ואגנר, שבשני משחקיו העונה הובס 8:0 מול באיירן מינכן והפסיד 3:1 לורדר ברמן בסופש. שאלקה לא ניצחה ב-18 משחקי הליגה האחרונים שלה, ורשמה חמישה הפסדים רצופים.

דיאס בדרך למנצ'סטר

שמועות

* על רקע הדיווחים לפיהם מוריניו הלחוץ דורש חלוץ לטוטנהאם - באיטליה מדווחים שדווקא בלם אינטר מילאן שקריניאר קיבל הצעה מטוטנהאם, שכוללת השאלה עם התחייבות לרכוש אותו בעונה הבאה ב-40 מיליון יורו. אתמול קונטה אמר ששקריניאר ישוחרר אם אינטר תקבל "הצעה גדולה". אינטר מקווה בכסף הזה לממן את רכישת אנגולו קאנטה מצ'לסי.

* על פי "אס" - ריאל מדריד הבהירה ללוקה יוביץ': תהיה רגוע, תעזוב רק אם תרגיש שאתה חייב. המועדון ישמח להשאיר אותך.

* ארסנל מכינה הצעה חדשה על חוסם עוואר, אחרי שנשיא ליון דחה את הראשונה (35 מיליון יורו) ואמר שהיא נמוכה מדי. ארסנל תציע 40 מיליון יורו, ועוד 10 בבונוסים.

* ריקי פוץ' התבשר שאינו בתכניות של רונאלד קומאן. לפי "מונדו דפורטיבו", שתיים מהקבוצות שרוצות לשאול אותו הן פ.ס.וו ופורטו.

* לפי "האתלטיק", באיירן מינכן לא מוכנה "לשבור את הבנק" כדי להשאיר את דייויד אלאבה, ולא תציע לו חוזה שווה ערך לאלה של מנואל נוייר ורוברט לבנדובסקי.

* ב"קיקר" מדווחים: שוערה המושמץ של ליברפול לוריס קאריוס עשוי לעבור בהשאלה לאוניון ברלין.

* לפי RMC ספורט, אנטוניו רודיגר שלא ימשיך בצ'לסי מתקרב לפריז סן ז'רמן "בכל שעה שעוברת".

* דיווח ב"ל'אקיפ": סמואל אומטיטי עשוי לשוב בהשאלה לליון, ממנה נמכר לברצלונה בקיץ 2016.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 26.9: ריאל במגעים לרכישת קמאבינגה בקיץ הבא

לכתבה המלאה
ריקי פוץ' שחקן ברצלונה מול ויקטור קמראסה שחקן אלאבס. רויטרס
ייצא בהשאלה? פוץ'/רויטרס

* דניאל סטארידג' שחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בטרבזונספור. לפי "דיילי מייל", אחת המועמדות המובילות לצרפו היא שפילד יונייטד.

* בתקשורת האיטלקית נטען: ווסטהאם מנהלת עם יובנטוס מגעים בנוגע לדניאלה רוגאני. הגברת הזקנה תדרוש 18-20 מיליון יורו עבור הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully