וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "כיף לראות את רוקאביציה מתפוצץ. הוא יעשה צרות לטוטנהאם"

מאמן מכבי חיפה בעבר ועוזר נבחרת אוסטרליה כיום מהלל: "הוא הגיע לשיאו". מוריניו מתוסכל ממדיניות הרכש של טוטנהאם לפני השבוע העמוס

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

נבחרת אוסטרליה עוקבת מקרוב אחרי ניקיטה רוקאביציה, שמציג כושר שיא בתקופה האחרונה. חלוץ מכבי חיפה עומד על שבעה שערים ושלושה בישולים בחמשת המשחקים האחרונים, ויכולתו הטובה לא נעלמת מעיניו של רנה מולנסטיין, פעם מאמן מכבי חיפה וכיום עוזר מאמן הסוקרוס.

"כבר תקופה לא קצרה שניקי בכושר פנומנמלי. עם המהירות שלו והיכולת שלו לנוע לשטחים פנויים, הוא איום ענק", אמר מולנסטיין היום (ראשון) לתקשורת האוסטרלית. "הוא נמצא במועדון עם ציפיות גדולות וצריך להבקיע מדי שבוע. איכשהו, הוא עומד במשימה הזו".

לטענתו של מולנסטיין, "יש שחקנים שמתפוצצים מוקדם, אבל יש כאלה שזה קורה להם בשלב מאוחר. ניקי מגיע לשיא שלו בשלב מאוחר בקריירה, והוא משתמש בניסיון הרב שצבר כדי להיות קטלני".

מולנסטיין הוסיף: "עם איך שניקי משחק, הוא יכול לגרום לצרות לטוטנהאם. כשאימנתי את חיפה, הוא התחיל את העונה בצלתיים, אבל יכול לראות את הפוטנציאל שלו לפגוע בקבוצות היריבות בזכות המהירות שלו. לפעמים לוקח זמן להתאקלם, אבל עכשיו הוא שחקן ותיק ומציג יכולת מבריקה. אני שמח מאוד עבורו. הוא בחור שקט ומגיע לו להצליח. נמשיך לעקוב אחרי היכולת שלו, ואם הוא ימשיך ככה יהיה קשה להתעלם ממנו. הוא יכול להיות אידיאלי לנבחרת".

ניקיטה רוקאביציה, מכבי חיפה חוגג. לילך וייס רוזנברג
גם באוסטרליה מבינים: הוא בשיאו. רוקאביציה/לילך וייס רוזנברג

טוטנהאם מתכוננת לשבוע עמוס, שיכלול ארבעה משחקים בשמונה ימים, שאחד מהם יהיה בלונדון ביום חמישי מול מכבי חיפה, ועל פי הדיווחים באנגליה, המאמן ז'וזה מוריניו רחוק מלהיות רגוע. התרנגולים ישחקו היום (ראשון) בליגה מול ניוקאסל, ביום שלישי בגביע הליגה בדרבי מול צ'לסי, ביום חמישי מול מכבי חיפה בפלייאוף הליגה האירופית במאבק ישיר על העפלה לקרב הבתים, וביום ראשון מצפה להם מםגש מסקרן מול מנצ'סטר יונייטד בליגה. בינתיים באנגליה מדווחים ש"מוריניו מתוסכל מההתנהלות של טוטנהאם בחלון ההעברות", אחרי שהקבוצה לא הצליחה לצרף חלוץ נוסף, על אף בקשתו.

עוד בוואלה!

באנגליה הגיבו בהלם ל"התגרות החולנית" של אבו פאני: "טעות מרה"

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם עם הארי קיין. AP
הדלפות נגד ההנהלה? מוריניו והחלוץ היחיד שלו/AP

"הספרס פותחים עונה כשהם מהמרים עם הארי קיין כחלוץ המטרה היחיד בסגל", נכתב ב"סאן", "מוריניו רצה את אולי ווטקינס מברנטפורד, אבל הוא עבר לאסטון וילה... מוריניו אמר לחבריו שהוא לא מאמין שבמועדון גדול כמו טוטנהאם יש רק חלוץ מרכזי אחד, לעומת השלושה שיש בצ'לסי וארסנל ומנצ'סטר יונייטד... חבר של מוריניו אומר, 'טוטנהאם זה המועדון היחיד בעולם עם רק חלוץ אחד. האוהדים באמת חושבים שז'וזה רוצה ארבעה מגנים שמאליים, שישה שחקני אגף ורק חלוץ אחד? זה לא ייאמן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully