וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חוגגת את המחטף בעסקת סרג'יניו דסט: "אייאקס בגדה בבאיירן"

המגן הימני המבטיח סגר, בברצלונה טוענים שבאיירן זועמת אחרי שההולנדים "שיחקו מלוכלך" ושינו את דעתם בדקה ה-90. סרג'י רוברטו: "אם נזכה בתארים, אולי נשכנע את מסי להישאר"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

ברצלונה חוגגת את "המחטף" מבאיירן מינכן, אחרי שסרג'יניו דסט סגר במועדון לחמש שנים. המגן הימני המבטיח (19) אמור לנחות בברצלונה מחר ולעבור בדיקות רפואיות, שאחריהן יחתום על חוזה ארוך טווח. הוא יירכש מאייאקס תמורת 23 מיליון יורו, ויאייש את מקומו של נלסון סמדו שחתם בוולבס.

בברצלונה כאמור חוגגים מעין סגירת מעגל מול באיירן, הקבוצה שכזכור שלחה אותם לקיץ סוער אחרי שהביסה אותה 2:8 ברבע גמר ליגת האלופות. לפי דיווחים בספרד, ברצלונה פעלה במהירות כדי לסגור את העסקה בזמן שבאיירן "הרגישה ביטחון מוחלט שהעסקה בידיים שלה". לפי הדיווח ב"מונדו דפורטיבו", בבאיירן מאמינים שאייאקס "שיחקה מלוכלך" במשא ומתן, כשכבר הגיעה לסיכום עם השחקן לפני שבועות ארוכים והאמינה שהמגעים עם אייאקס מתקדמים לעבר חתימה.

"באיירן מרגישה נבגדת על אייאקס. ההחתמה של דסט בבאיירן כבר נראתה סגורה", ציינו בדיווח. לפי הדיווחים, ההצעה הראשונה של באיירן לאייאקס עמדה על 12 מיליון יורו והשנייה שהוגשה רק לפני מספר ימים, טיפסה ל-20 מיליון. לטענתם, ברצלונה "בכלל לא הייתה בתמונה" באותו שלב, אולם היא כנראה נכנסה למשא ומתן מהיר עם אייאקס אחרי המעבר של נלסון סמדו לוולבס.

אחרי שהצליחה לבצע מחטף מבאיירן, ברצלונה לא עוצרת. יעד הרכש הבא במסגרת תהליך ההצערה גם הוא מגן -אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי, לו מייעדים את עמדת המגן השמאלי הפותח. בימים הקרובים צפויה ברצלונה להעביר למנצ'סטר סיטי הצעה נוספת, אחרי שההצעות הקודמות נדחו.

סרג'יניו דסט במדי אייאקס. GettyImages
באיירן האמינה שזה בידיים שלה. סרג'יניו דסט/GettyImages

ברצלונה נמצאת בעיצומה של בנייה מחדש בקיץ הזה. לואיס סוארס כבר עזב, ומעל המועדון מרחפת שאלת עתידו של ליאונל מסי - שאלה בה עסק גם סרג'י רוברטו, שהעניק ריאיון נרחב לתקשורת הספרדית.

"לא ידעתי שום דבר על הרצונות של ליאו", אמר המגן-קשר. "ואז החדשות החלו לצאת, עם מכתב העזיבה, ולא האמנתי שהוא לא רוצה להישאר. הלוואי וזה לא היה ככה. אנחנו חזקים יותר איתו ואני שמח שבסופו של דבר הוא החליט להישאר. זו סיטואציה סבוכה. השחקן רוצה לדאוג לאינטרסים שלו וגם המועדון, אז קשה להגיע לפשרה בה כולם מרוצים. אבל המקרה של ליאו מיוחד, הוא נתן את הכל למועדון הזה. הוא אמר שיישאר רק עוד שנה אחת, אבל אם נשחק טוב והתחושות יהיו טובות ונזכה בתארים, אולי נצליח לשכנע אותו לשנות את דעתו".

על סוארס אמר סרג'י רוברטו: "רציתי שהוא ימשיך, אבל בסופו של דבר לא אנחנו אלה שמקבלים החלטות. ההנהלה מחליטה וצריך לכבד אותה. לואיס עשה פה היסטוריה והיה אחד מאנשי המפתח בתארים שלנו. אני לא בדיוק יודע מה היה בשיחות בינו ובין המועדון, אבל זה לא היו צריכים לבשר לו על כך בשיחת טלפון. חוץ מזה, חבל שהוא לא יכול היה להיפרד באופן פומבי".

עוד בוואלה!

רונאלד קומאן: "אני לא האיש הרע בסיפור סוארס. טבעי שמסי יהיה עצוב"

לכתבה המלאה
סרג'י רוברטו ברצלונה מול פול לוסאנו אספניול. רויטרס
עידן חדש. סרג'י רוברטו/רויטרס

הספרדי בן ה-28 הודה שהוא וחבריו עדיין לא ממש הצליחו להתגבר על ה-8:2 המשפיל שחטפו מבאיירן מינכן אשתקד: "בתוך תוכנו אנחנו עדיין באבל. קשה לשכוח את התוצאה הזו, אבל עכשיו כשהעונה מתחילה אולי זה יתחיל להישכח. נצטרך להמשיך הלאה ולוודא שמה שקרה רק יחזק אותנו. קשה למצוא הסבר למה שקרה שם. באיירן שיחקה כמו בולדוזר. כולנו היינו מרוסקים".

לבסוף, על המאמן החדש רונאלד קומאן אמר: "הוא גורם לי להרגיש טוב. שיטת המשחק השתנתה והאימונים טקטיים יותר, כי לנסות ולתקן דברים במשחק שלנו בהשוואה לעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully