וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הישג נדיר לטייטום: "נתתי את הכול", דיווח: "דייויס בספק למשחק 5"

ציון דרך היסטורי לכוכב בוסטון שעבר את לברון ברשימה מכובדת אחרי הניצחון: "באנו על שכרנו בדקות הסיום". אדבאיו: "ההפסד עליי". בארה"ב טוענים שכוכב הלייקרס עלול להחמיץ את דנבר

פרנק ווגל נואם אחרי הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

בדומה למשחק הקודם, גם במשחק הלילה (בין שישי לשבת), שנגמר ב-108:121 של בוסטון על מיאמי בדרך ל-3:2 בסדרת גמר המזרח, לג'ייסון טייטום לקח זמן להתניע. את המחצית הראשונה הוא סיים עם עשר נקודות בלבד, אך ברבע השלישי הוסיף 17 וסיים את המשחק עם 31 נקודות, בדרך לציון דרך היסטורי. הוא הפך לשחקן היחידי בהיסטוריה של ה-NBA שמגיע לפני גיל 23 לחמישה משחקים או יותר בפלייאוף של לפחות 25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אחריו ברשימה נמצאים לברון ג'יימס, שעשה זאת ארבע פעמים, קארים עבדול ג'באר עם שלוש וקובי בריאנט ומג'יק ג'ונסון, עם שניים כל אחד.

"עוד לפני שריקת הפתיחה, ידעתי שאתן את הכול על הפרקט", אמר טייטום. "לא תמיד הכול צריך להיות מושלם, לפעמים מספיק פשוט לתת את כל כולך. אני חושב שאחרי עבודה קשה מאוד לכל אורך המשחק, באנו על שכרנו בדקות הסיום עם זריקות נוחות יותר. הפעלנו לחץ ללא הפסקה, שמרנו מהרגע הראשון ונלחמנו על כל כדור".

"אני חושב שהגברנו את הקצב במשחק הזה", הוסיף ג'יילן בראון. "ניסינו לנצח את המשחק עוד במחצית הראשונה, ואני שמח שלא הורדנו את הרגל מהגז גם במחצית השנייה. אני חושב שהיינו נהדרים בחלק ההתקפי ויש עוד מה לשפר בחלק ההגנתי. אבל נראינו לאורך כל המשחק כמו קבוצה שנלחמת וקבוצה שרוצה, וזה משמח אותי מאוד. אני זוכר שבמחצית קמבה צעק בחדר ההלבשה, הוא ביקש שנתרכז ושנתפקס. כולנו הרגשנו את האינטנסיביות הזו ויצאנו אחרת למחצית השנייה".

"שיחקנו נהדר במחצית השנייה", הודה בראד סטיבנס. "זה שימח אותי מאוד, אבל זה לא חכמה; נצטרך לעשות זאת שוב כבר במשחק הקרוב אם אנחנו רוצים להישאר בחיים בסדרה הזו. החבר'ה נתנו את כל כולם על הפרקט וזה ריגש אותי. הם נלחמו על כל כדור ורצו יותר משחקני מיאמי. ראו את זה, לא?".

באם אדבאיו, מיאמי היט. GettyImages
מאשים את עצמו. אדבאיו/GettyImages

"ההפסד הזה עליי, אני אשם בו ואני לוקח את זה על עצמי", אמר בסיום באם אדבאיו. "ההפסד ממש לא עליו", הגיב ג'ימי באטלר. "אני מעריך את באם על כך שהוא לוקח את זה על עצמו ומעריץ אותו על זה, אבל כולנו אשמים בהפסד ולא רק הוא". "המשחק הבא יהיה קשה מאוד, אין ספק", אמר דאנקן רובינסון. "נצטרך להתפקס ולהתעורר, לעשות את הדברים הקשים והמסובכים ולסיים את הסדרה הזו".

"אני חושב שהגיע לבוסטון לנצח", אמר אריק ספולסטרה המאוכזב. "הם הבריקו במחצית השנייה. אני לא חושב שהיינו מספיק קשוחים או אגרסיביים, ובפלייאוף אתה חייב להיות כזה בשביל לנצח משחקים".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס. AP
כרגע הוא בספק. דייויס עם לברון/AP

הלילה ייערך משחק מספר חמש בסדרה המקבילה במערב, בין לוס אנג'לס לייקרס לדנבר נאגטס. לקראת סיום המשחק הרביעי בו ניצחו הלייקרס, כוכב המנצחת אנתוני דייויס נפגע בקרסולו. "אני מרגיש בסדר", אמר דייויס בסיום. "אני מאמין שהקרסול יהיה בסדר כבר מחר". אלא שבארצות הברית מדווחים שדייויס בספק להתמודדות מול הנאגטס. "בלייקרס שוקלים אם לאפשר לו לנוח כדי לא לסכנו להמשך הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully