וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס גברה 108:114 על דנבר ועלתה ל-1:3 בסדרה

אנתוני דייויס (34) ולברון (26) הצליחו להשיג בשיניים עוד ניצחון קשה מול דנבר העיקשת ועשו עוד צעד בדרך לגמר. תרומה חשובה לרונדו והווארד. ג'מאל מארי שוב הצטיין (32), יוקיץ' התקשה (16), והנאגטס שוב בפיגור 3:1, כמו שהם אוהבים

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

לוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס עשו הלילה (בין חמישי לשישי) עוד צעד גדול בדרך לגמר ה-NBA, כשגברו 108:114 על דנבר ועלו ליתרון 1:3 בסדרת גמר המערב. אנתוני דייויס שוב הצטיין במדי הלייקרס (34 נקודות), שהפעם קיבלו תרומה חשובה גם משחקנים ותיקים כמו דווייט הווארד ורייג'ון רונדו. הנאגטס, שכבר חזרו בפלייאוף פעמיים מפיגור 3:1, שוב הראו הלילה כמה הם נחושים כשסירבו להיכנע וחזרו ושב ושוב, אבל בסופו של דבר הניסיון של הלייקרס הכריע, כשלברון ג'יימס מתגבר על ערב קליעה בינוני ומסיים עם 26 נקודות (7 מ-18 מהשדה, 11 מ-14 מהעונשין), 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, בדרך לעוד ניצחון פלייאוף, כשברבע האחרון הוא גם מוסיף הגנה טובה על ג'מאל מארי ומגביל מאוד את כוכב דנבר.

הלייקרס הפתיעו כשפתחו בחמישייה גבוהה עם דווייט הווארד, שהצטיין במחצית הראשונה (וסיים את המשחק עם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים), וברבע השני כבר הוליכו ב-10 הפרש, אבל הנאגטס לא נבהלו וצימקו ל-2 בלבד. ברבע השלישי הלייקרס שוב עלו ל-75:85, אבל דנבר הצליחה להגיב בריצה ולעלות לרבע האחרון בפיגור 3 בלבד. ברבע האחרון הלייקרס ידעו לתת כמה דקות של הגנה חזקה כשעצרו את ניקולה יוקיץ' והגבילו מעט את ג'מאל מארי הלוהט, ובדקות הסיום המשחק הוכרע בעיקר מקו העונשין, כשלברון ודייויס קלעו מהקו ושמרו על היתרון ללייקרס, עד לסיום. סך הכל הלייקרס הלכו 35 פעמים לקו, לעומת 22 של הנאגטס. הלייקרס לקחו 12 ריבאונדים בהתקפה, וניצחו 6:25 בנקודות מהזדמנות שנייה.

לברון ג'יימס מול ג'מאל מארי, לוס אנג'לס לליקרס מול דנבר נאגטס. AP
לברון מול מארי/AP
אנתוני דייויס מול פול מילסאפ, לוס אנג'לס לליקרס מול דנבר נאגטס. AP
עוד ערב דומיננטי. דייויס/AP
ניקולה יוקיץ', לוס אנג'לס לייקרס מול דנבר נאגטס. AP
ניקולה יוקיץ', לוס אנג'לס לייקרס מול דנבר נאגטס/AP
רייג'ון רונדו, לוס אנג'לס לייקרס מול דנבר נאגטס. AP
דקות טובות. רונדו/AP
שחקני לוס אנג'לס לייקרס לפני המשחק מול דנבר נאגטס. AP
שחקני לוס אנג'לס לייקרס לפני המשחק מול דנבר נאגטס/AP

מי שהעניק תרומה חשובה למנצחים הוא רייג'ון רונדו, שסיים עם 11 נקודות, 7 אסיסטים (עלה למקום השמיני בכל הזמנים ברשימת מוסרי האסיסטים בפלייאוף) וכמה מהלכים חשובים כמו ריבאונד התקפה מכריע וחטיפות בהגנה. קנטביוס קולדוול פופ קלע 13 נקודות וקייל קוזמה הוסיף 10 כדי להשלים שישה שחקנים שקלעו במספר דו ספרתי.

מנגד, ג'מאל מארי, כאמור, שוב הוכיח שהוא אחד השחקנים הלוהטים בבועה, כשסיים עם 32 נקודות, וכמה מהלכי כדורסל מרהיבים. הכוכב השני שלצדו, ניקולה יוקיץ', נעצר הפעם על ידי הגבוהים של הלייקרס על 16 נקודות בלבד ורק 4 אסיסטים. ג'רמי גראנט קלע 17, מייקל פורטר ג'וניור הוסיף 12, ואומנם הנגאטס בפיגור 3:1, אבל הם יודעים שזה בדיוק הרגע שבו הם מתעוררים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully