וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה את מיאמי 108:121 וצימקה את סדרת גמר המזרח ל-3:2

הסלטיקס התעוררו במחצית השנייה אחרי פתיחה חלשה, ובעזרת רבע שלישי אדיר של 41 נקודות (17 מתוכן של ג'ייסון טייטום) חזרו לחיים מול ההיט בפלייאוף. הפורוורד שקלע 31 השתווה לקווין מקהייל, גם ג'יילן בראון ודניאל תייס היו מצוינים. הירו נעצר על 14 מנגד

פרנק ווגל נואם אחרי הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

אחרי הניצחון הגדול במשחק מספר ארבע בסדרת גמר המזרח, מיאמי ידעה שעוד ניצחון אחד קטן-גדול על היריבה העיקשת מבוסטון ישלח אותה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2014. אלא שלסלטיקס היו תוכניות קצת אחרות, ואחרי מחצית ראשונה חלשה למדי, הפכו את הקערה על פיה במחצית השנייה, ניצחו 108:121 וצימקו את הסדרה ל-3:2.

מיאמי פתחה את המשחק בדיוק באותה צורה שסיימה את המשחק הקודם, ורצה ל-5:17 כבר בדקות הפתיחה בזמן שהסלטיקס איבדו ארבעה כדורים והחטיאו 11 זריקות מתוך 12 הניסיונות שלהם.

אלא שאז נראה היה ששחקני בוסטון סוף סוף הבינו שכל העונה מוטלת על הכף; ברבע השני הזריקות החלו להיכנס, ההגנה השתפרה והסלטיקס חזרו לעניינים. הרבע השלישי היה כולו של הסלטיקס, והוא היה זה שלמעשה סגר את הסיפור. אחרי שפיגרה ב-12 ברבע הראשון - הפיגור הגדול ביותר שלה ב-25 השנים האחרונות במשחק הדחה בפלייאוף - רצה בוסטון 0:13 בקצת יותר משלוש דקות כדי ליטול את ההובלה. היא המשיכה, בניצוחו של קמבה ווקר, בריצת 0:7 שהעניקה לה לראשונה במשחק הפרש דו ספרתי. אז, בדיוק זמן, נכנס ג'ייסון טייטום לעניינים, ובדומה למשחק הקודם אז היה חלש במחצית הראשונה ומעולה בשנייה, הבריק משני צידי המגרש. היו לו 17 נקודות ברבע השלישי (שיא קריירה עבורו בפלייאוף) בלבד אחרי עשר בלבד לאורך כל המחצית הראשונה, ומשם מיאמי, שקלעה שבע זריקות מ-36 ניסיונות מחוץ לקשת (19 אחוז), כבר התקשתה לחזור.

טייטום, שקלע 31 יחד עם עשרה ריבאונדים ושישה אסיסטים, סיים משחק חמישי בפלייאוף עם לפחות 30 נקודות - יותר מכל שחקן אחר בפלייאוף מאז קווין מקהייל ב-1987/88. גם ג'יילן טייטום בראון, עם 28 ו-8 ריבאונדים ודניאל תייס, עם 15, 13 והרבה לחימה, תרמו לניצחון החשוב של הסלטיקס. גיבור המשחק הקודם, טיילר הירו הרוקי, נעצר הפעם על 14 בלבד בצד השני. בנוסף אליו, כל שחקני החמישייה של ההיט קלעו בספרות כפולות; גוראן דראגיץ' סיים עם 23, דאנקן רובינסון קלע 20 (3 מ-11 מחוץ לקשת), ג'ימי באטלר סיים עם 17, 8 ו-8, ג'יי קראודר תרם 14 (0 מ-6 ל-3) ובאם אדבאיו הוסיף 13, 8 ו-8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully