וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי שוב תוקף את הנהלת ברצלונה: "לא הגיע לסוארס להיבעט ככה"

הפרעוש פרסם פוסט פרידה עוקצני: "שום דבר כבר לא מפתיע אותי". ניימאר הצטרף: "דרך מדהימה לעשות דברים". פורלאן מאשים את ההנהלה בהדלפות מכוונות: "להפיץ שסוארס מרעיל את ההלבשה? זה לא מגיע לו". נשיא אתלטיקו טוען: "ברתומאו הנשיא הטוב בתולדות ברצלונה"

לואיס סוארס בוכה במסע"ת הפרידה שלו מברצלונה/חשבון הטוויטר של ברצלונה

ביום שאחרי עזיבתו של לואיס סוארס, ברצלונה עסוקה בעיקר במצבו של ליאו מסי. הפרעוש פרסם הבוקר (שישי) פוסט פרידה מסוארס שכלל שוב עקיצות להנהלת המועדון, והוכיח שוב שלמרות הישארותו בקבוצה הוא רחוק מלהיות מרוצה. "הגיעה לך פרידה אמיתית, כיאה לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון. לא הגיע לך לעזוב ככה, אבל שום דבר כבר לא מפתיע אותי", כתב מסי.

"היום כשהלכתי לאימון, התחלתי להרגיש את המועקה", כתב מסי. "הבנתי כמה קשה יהיה בלעדיך ביומיום, גם על המגרש וגם מחוצה לו. נתגעגע אחד לשני מאוד. יהיו הרבה רגעים שלא נשכח, הרבה ארוחות, חופשות, רגעים משותפים. יהיה מוזר לראות אותך לובש מדים של קבוצה אחרת, ועוד יותר מוזר יהיה לשחק נגדך. הגיע לך לעזוב כמו מי שאתה: אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון. בוודאי שלא הגיע לך להיבעט בצורה כזאת, אבל למען האמת אני כבר לא מופתע מכלום בנקודה הזאת. אוהב אותך כל כך, כל כך. נתראה בקרוב חבר".

למצעד הקוטלים הצטרף גם ניימאר, שהגיב למסי בפוסט וכתב בעקיצה להנהלת ברצלונה: "דרך מדהימה לעשות דברים".

הפוסט המלא של מסי

הפרעוש ייאלץ להסתדר העונה ללא חברו הטוב, איתו פיתח מערכת יחסים קרובה על ומחוץ ומגרש. השניים בישלו אחד לשני לא פחות מ-86 שערים בשש השנים של סוארס בברצלונה, אבל האתגר שמחכה על מסי הוא לא רק מקצועי אלא גם, אולי בעיקר ברמה האישית: סוארס התגורר בשכנות למסי לאורך השנים והיה הפרטנר הצמוד שלו לנסיעות לאימונים ומשחקים. בנוסף, המשפחות היו קרובות מאוד.

בברצלונה מדווחים שמסי "עצוב ומושפע לרעה" מהעזיבה של סוארס, מה שבא לידי ביטוי במסיבת העיתונאים של סוארס אמש, בה מסי ישב עם אשתו בצד, במרחק רב מהעיתונאים, ומיעט לדבר. "ליאו סבל מכל רגע במסיבת העיתונאים, אבל הוא הבין שהוא חייב להיות שם בשביל חבר שלו", ציינו ב"מונדו דפורטיבו".

כמו כן, ציינו בקטאלוניה בפליאה שבאתר הרשמי של ברצלונה תיעדו את החיבוקים בין סוארס לסרג'יו בוסקטס, ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו וג'ורדי אלבה, אבל התעלמו במופגן מהחיבוק החם בין סוארס למסי.

עוד בוואלה!

סוארס נפרד בדמעות מברצלונה: "המועדון רצה שינוי, קומאן לא בנה עליי"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי לואיס סוארס ברצלונה. רויטרס
איבד את הפרטנר הצמוד. מסי וסוארס/רויטרס

סוארס המריא הבוקר מברצלונה למדריד לקראת ההצטרפות לאימוני אתלטיקו, כשלפי התקשורת הספרדית "הוא עדיין נסער וכאוב" מהיחס של ברצלונה כלפיו. גם במסיבת העיתונאים אמש סוארס הבהיר שרצה להישאר אבל המועדון החליט אחרת. באורוגוואי ביקרו גם כן את היחס של ברצלונה כלפי החלוץ הוותיק, שבשלל דיווחים בתקשורת הספרדית הואשם בכך ש"הנוכחות שלו בחדר ההלבשה רעילה". הדברים אמנם לא נאמרו כמובן על ידי גורם רשמי בברצלונה, אולם דייגו פורלאן רואה בקבוצה אחראית לפרסומים.

"העזיבה של סוארס לא מכובדת. זה לא מגיע לו. לומר עליו שהוא רעיל לחדר ההלבשה? ממש לא! איך אפשר לומר דבר כזה?", תהה חלוץ העבר האורוגוואי. "כמה קבוצות רצו להחתים אותו עכשיו? זו ההוכחה החד משמעית. אם הוא באמת היה רעיל בחדר ההלבשה, לא היו כל כך הרבה קבוצות שמתעניינות בו".

פורלאן הוסיף ש"סימן השאלה הכי גדולה סביב סוארס הוא הכשירות שלו. הוא סבל מבעיות ברכיים לאחרונה, אבל הוא שחקן גדול ששומר על עצמו. כשאתה מבוגר אתה לא מתאושש מהר כמו שאתה רגיל, אבל אני מאמין בלואיס. הוא יהיה פנטסטי באתלטיקו".

אגב, עם או בלי קשר לעסקת סוארס, באתלטיקו דווקא החמיאו אמש לנשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו, דמות מושמצת למדי בימים אלה. נשיא ברצלונה אנריקה סרסו אמר אמש: "ההיסטוריה תלמד סנגוריה על ברתומאו. רק בעוד הרבה שנים כולם יבינו שהוא בעצם היה אחד הנשיאים הטובים בתולדות ברצלונה. הוא נשיא נהדר ואדם נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully