וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.9: רכש חדש לפנרבחצ'ה ומארסיי, צ'לסי נפטרת מקפה

בארסה "בטוחה" בעסקת דסט אבל באיירן אורבת, מיליק עשוי לעבור לפרמיירליג, יובנטוס תיפרד משני שחקנים, מנצ'סטר יונייטד בהצעה סופית על סאנצ'ו, גודין נשאר בסריה A

לואיס סוארס בוכה במסע"ת הפרידה שלו מברצלונה/חשבון הטוויטר של ברצלונה

החתמות

* יעד חדש לדייגו גודין. האורוגוואי בן ה-34 שסיים את דרכו באינטר, נשאר בסריה A וחתם באופן רשמי בקליארי לשלוש שנים.

* לואיס סוארס השלים רשמית את העברתו לאתלטיקו מדריד. החלוץ האורוגוואי, שנמכר מברצלונה תמורת 6 מיליון יורו, הגיע למדריד, עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית על החוזה.

* אנטוניו קנדרבה חתם בסמפדוריה. הקשר בן ה-33 הושאל לעונה אחת עם מחויבות לרכוש, ולפיכך הוא סיכם אצל הכחולים עד 30 ביוני 2024.

* שחקנה של ברייטון בעונה החולפת דייל סטיבנס, חתם בברייטון לשנתיים הקרובות. השחקן צפוי להרוויח מיליון יורו למשך כל התקופה.

* מארסיי הודיעה רשמית על צירופו של לואיס אנריקה, 18, שחקן אגף ברזילאי שמגיע מבוטאפוגו, שעליו שילמו הצרפתים כ-12 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה הודיעה על צירופו של אמבוואנה סמאטה, קפטן נבחרת טנזיה, שהגיע מאסטון וילה בהשאלה, בעסקה שתהפוך לרכישה בתום העונה ב-6 מיליון יורו. וילה מפסידה מהעסקה, אחרי שצירפה בינואר את החלוץ בן ה-27 מקלאב ברוז' ב-10 מיליון יורו.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. אתר אתלטיקו מדריד, אתר רשמי
סוארס עם החולצה החדשה/אתר רשמי, אתר אתלטיקו מדריד
ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ישלים את המעבר לאולד טראפורד? ג'יידון סאנצ'ו/GettyImages

שמועות

* ברצלונה "בטוחה" שתצליח להשלים בקרוב את החתמתו של סרג'יניו דסט. עם זאת, בארסה לא הגיעה לסיכום עם אייאקס על המגן, ובאיירן מינכן עדיין רוצה אותו.

* עוד טוענים בברצלונה: "נפתח מחדש הניסיון לצרף את לאוטרו מרטינס" מאינטר, אבל לבארסה יש שני מועמדים נוספים לחוד - דוניאל מאלן מפ.ס.וו איינדהובן ואלסאן פלאה מבורוסיה מנשנגלדבאך.

* צ'לסי צפויה לשחרר את השוער הספרדי קפה אריזבאלגה המאכזב, אחרי שהצליחה לצרף את השוער אדוארד מנדי מרן הצרפתית. עוד שחקנים שצ'לסי מתכננת כדי לממן את הרכש הקיץ (בכ-250 מיליון יורו): אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו, דני דרינקווטר, רוס בארקלי. כזכור, ווילאן, פדרו ופסאליץ' כבר עזבו.

* יובנטוס עומדת להיפרד מסמי חדיירה (שיעזוב כשחקן חופשי), ורוצה למכור את דוגלס קוסטה.

* חלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק כבר היה בדרך לרומא, אבל השחרור של דז'קו ליובנטוס נפל, וכעת מיליק עשוי לעבור דווקא לאברטון של אנצ'לוטי.

* על פי הדיילי מירור מנצ'סטר יונייטד מתכוונת להציע בשבוע 90 מיליון יורו על שחקנה של דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו. לפי הדיווח השדים האדומים מתכננים לשלם 75 מיליון מיידית, ואת שאר הסכום כתוספות בהמשך. במנצ'סטר יונייטד מתעקשים כי הם לא מתכוונים להתגמש מעבר בכל הקשור לסכומים או למבנה העסקה.

* נאצ'ו פרננדס צפוי לעזוב את ריאל מדריד עוד לפני תום חלון ההעברות הנוכחי. על פי ה-AS היעד המועדף על השחקן הוא הסריה A, שם יובנטוס, נאפולי ורומא גילו עניין בשחקן ההגנה של הבלאנקוס.

* על פי האתלטיק, גם סאות'המפטון הצטרפה למירוץ אחר רובן לופטוס צ'יק מצ'לסי. הקדושים מעוניינים לשאול את האנגלי בן ה-24 עד סיום העונה.

* על פי האינדיפנדנט, קשרה של ליון חוסם עוואר מחכה לארסנל, אליה הוא מעוניין לעבור, לאחר שהלונדונים גילו עניין בשחקן. התותחנים מתעכבים עם ביצוע מהלך על הצרפתי מאחר ומצבם הכלכלי לא בשיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully