וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא החתמות, ללא אמון: רונאלד קומאן מרגיש "חסר אונים" בברצלונה

המאמן ההולנדי מרגיש שאין לו גב מברתומאו והנהלת הבלאוגרנה. על פי מארקה קומאן מוחה על כך שהקבוצה טרם החתימה שחקן בכיר מאז הגעתו

לואיס סוארס בוכה במסע"ת הפרידה שלו מברצלונה/חשבון הטוויטר של ברצלונה

רונאלד קומאן עוד לא הספיק להעביר משחק רשמי אחד על הקווים של ברצלונה, אך כבר כעת מתחיל המאמן ההולנדי לחוש את הקשיים והלחץ בתפקיד. במארקה הספרדי פרסמו היום (חמישי) כי המאמן שהגיע הקיץ מאייאקס, מרגיש כי לא סומכים עליו במועדון הקטאלני, ואמר למקורביו כי הוא מרגיש אי נוחות נוכח ההתחלה בקאמפ נואו וכי יש לו ספקות לגבי תפקידו.

לפי הדיווח קומאן מרגיש כי נשיא הקבוצה ז'וספ מריה ברתומאו וחברי ההנהלה הבכירים בברצלונה השאירו אותו "כמעט חסר אונים". הקבוצה עדיין לא ביצעה אף החתמה משמעותית מאז ההודעה על מינוי של ההולנדי למאמן המועדון, זאת בזמן שכמה וכמה שחקנים בכירים עזבו לקבוצות אחרות.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. רויטרס
מרגיש שאין לו גב. קומאן/רויטרס

עד כה עזבו את ברצלונה נלסון סמדו, ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ' ולואיס סוארס, שחתם הלילה רשמית באתלטיקו מדריד. הקטאלנים הגיעו להסכמה עם יובנטוס על עסקת טרייד לפיה ארתור יעבור מקאמפ נואו ליובנטוס, בעוד מיראלם פיאניץ' יעשה את הדרך ההפוכה מטורינו. מעבר לכך דובר בתקופה האחרונה על ניסיונות הבלאוגרנה להנחית בקבוצה את חלוצה ההולנדי של ליון ממפיס דפאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully