וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: החלוץ הגנאי גודסוויי דוניו חתם לשנתיים

26.9.2020 / 18:31

מצבת הזרים של ברק בכר הושלמה: הגנאי בן ה-25 שנרכש על ידי מנצ'סטר סיטי בגיל צעיר והשתייך לאחרונה לנורשלנד הדנית, הצטרף רשמית. במועדון מרוצים: "למרות ההקפאה של הליגה וענייני הקורונה, שחר בחר להמשיך ולחזק". בעקבות החתימה: סקו טורה יושאל לקרית שמונה

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

מצבת הזרים של מכבי חיפה הושלמה היום (שבת) לאחר שהחלוץ הגנאי גודסוויי דוניו חתם רשמית על חוזה לשנתיים, ויאייש את המשבצת שהירוקים ניסו למלא במשך שבועות ארוכים. דוניו, שימריא עם הקבוצה למשחק החוץ מול טוטנהאם, מצטרף לבוגדן פלאניץ', ארנסט מאבוקה, צ'ארון שרי, חוסה רודריגס, יאניק וילדסחוט וסקו טורה במצבת הזרים של הירוקים, שכעת תצטרך לעבור דילול. גורמים במועדון החמיאו לבעלים יעקב שחר ואמרו: "למרות ההקפאה של הליגה וכל ענייני הקורונה, יענקל'ה בחר להמשיך ולחזק את הקבוצה".

מי שיפנה מקום כדי לאפשר לדוניו להירשם לליגת העל, הוא סקו טורה. הקשר הצעיר מחוזר במשך תקופה ארוכה על ידי עירוני קרית שמונה וכבר סיכם בשורותיה עקרונית. הוא צפוי לעבור בימים הקרובים. בקרית שמונה יחכו לראות האם יאושר לקבוצות להמשיך להתאמן ואם לא - בשני המועדונים ישקלו האם טורה ימשיך להתאמן עם חיפה עד סוף מועד ההעברות על מנת שיישאר בכושר.

גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. גודסוויי דוניו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

צפו בביצועי דוניו

דוניו בן ה-25 הוא שחקן כנף שיכול להיות מתופקד גם כחלוץ. הוא גדל באקדמיית Right to Dream וכמו אחרים ממנה, נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי כשהיה בן 18 ומיד נשלח להשאלה.

הוא שיחק ביורגודן ופאלקנברג השבדיות ולא שכנע את אנשי מנצ'סטר סיטי שיש להחזיר אותו לסגל. ב-2016 שוחרר מהתכולים בלי שבאמת היה חלק מהם בשום שלב. בינואר 2016 חתם בנורשלנד והוא לבש את מדיה עד שבחצי העונה האחרונה הושאל לדינמו דרזדן שירדה מהבונדסליגה 2 לליגה השלישית בגרמניה.

בסך הכול דוניו רשם 24 שערים ב-62 משחקים בליגה הבכרירה בדנמרק. העונה האחרונה הייתה פחות טובה מבחינתו: שישה שערים ובישול אחד בליגה הדנית ושבעה משחקים ללא כיבוש בליגת המשנה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully